MuscleMeat

Uw zeer gewaardeerde mening gevraagd

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
2
Hallo sportvrienden, :)
Graag zou ik jullie mening willen horen over het volgende.
Na een aantal jaren gestopt te zijn met trainen, ben ik nu weer twee jaren goed aan de slag. Mijn stats zijn als volgt:
Lengte :1.73 M Gewicht : 83 KG Bf :14 % (niet recentelijk gemeten) Benchpress : 100 KG (lekker belangrijk)
Zeven jaren geleden heb ik 1malig een kuurtje gedaan. Test/ deca. Dit sloeg goed aan, echter door weinige kennis van de materie en geen nakuur ben ik bijna alle massa toen ook weer verloren en kreeg mijn lichaam een opdonder en crashte ik... zowel lichamelijk als geestelijk.
Ondanks deze negatieve ervaring uit het verleden, ben ik toch nu op het punt gekomen dat ik (ditmaal beter voorbereid) een kuur wil gaan doen.
Ik wil zoveel mogelijk droge massa winnen en waterretentie zoveel mogelijk voorkomen.

Gedacht aan het volgende:
Week 1-12 : Sustanon 250 mg per /3dagen
Week 1-2 : Boldenone Undecylenate 600 mg/week
Week 3-12 : Boldenone Undecylenate 300 mg/week
Week 6-13 : Stanozolol 50 mg/dag
nakuur met HCG vanaf wk 12.
tevens 3 weken clomid

Ja jongens vertel maar... ik ben er klaar voor

2hard2die zei:
Hallo sportvrienden, :)
Graag zou ik jullie mening willen horen over het volgende.
Na een aantal jaren gestopt te zijn met trainen, ben ik nu weer twee jaren goed aan de slag. Mijn stats zijn als volgt:
Lengte :1.73 M Gewicht : 83 KG Bf :14 % (niet recentelijk gemeten) Benchpress : 100 KG (lekker belangrijk)
Zeven jaren geleden heb ik 1malig een kuurtje gedaan. Test/ deca. Dit sloeg goed aan, echter door weinige kennis van de materie en geen nakuur ben ik bijna alle massa toen ook weer verloren en kreeg mijn lichaam een opdonder en crashte ik... zowel lichamelijk als geestelijk.
Ondanks deze negatieve ervaring uit het verleden, ben ik toch nu op het punt gekomen dat ik (ditmaal beter voorbereid) een kuur wil gaan doen.
Ik wil zoveel mogelijk droge massa winnen en waterretentie zoveel mogelijk voorkomen.

Gedacht aan het volgende:
Week 1-12 : Sustanon 250 mg per /3dagen
Week 1-2 : Boldenone Undecylenate 600 mg/week
Week 3-12 : Boldenone Undecylenate 300 mg/week
Week 6-13 : Stanozolol 50 mg/dag
nakuur met HCG vanaf wk 12.
tevens 3 weken clomid

Ja jongens vertel maar... ik ben er klaar voor
Zou de boldenone toch opvoeren naar 400 mg /week en inderdaad enanthate nemen 500 mg /week.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht zelf dat test prop het minste vocht vasthield ipv test enanthate?
Ik heb echter voor sust gekozen omdat dit toevallig voor mij gemakkelijker te verkrijgen is. Sterker nog ik heb dit al in huis...
(voor mijn proef-ratten uiteraard :D)

mischien proviron ernaast nemen tijdens de kuur om het vocht te minderen?

2hard2die zei:
mischien proviron ernaast nemen tijdens de kuur om het vocht te minderen?

Ja, dat is een goed idee. De effectiviteit verschilt van persoon tot persoon. Als je de Sustanon minstens twee keer per week zet is er weinig probleem en ziet de kuur er goed uit. De doseringen lijken me voor jou zo zwaar genoeg, zou er niets aan toevoegen.

thnx voor je advies

Pfff... ook nog 8 weken lang winstrol dep. Each day????
Vind ik wel beetje teveel van t goede...
Leuk als afsluiter na je laatste boldenone injectie, zodat je meteen aan de nakuur kan.
nolva + clomids...
Je kan de boldenone idd wat verhogen ipv de 300 mg. is een optie... daarnaast sust om 3 dagen is Ok!
Zit alleen beetje met de winstrol....ik weet niet of je daar nog goed op gaat na week 4..each day...
Uit ervaring spreek ik, als ik zeg dat het (voor mij dan...) effectiever is om vaker kort te kuren... dan 1x heel lang...
En dan ook lang op 1 soort door te gaan...
Belangrijk is het dan zeker, dat je de soorten AS afwisselt, zodat de receptor weer op een andere manier wordt bestookt.
Daarnaast heb ik helaas nooit resultaat gehaald met boldenone...
Ík ben dan ook van mening dat korte esters beter werken voor mij, dan de langere...
Ik ga de volgende keer voor de korte esters TEST(prop) en TREN afwisselen daarna met masteron en winstrol, wat beide een DHT is.
Minder vocht en kwalitatieve massa. hoef ik ook geen proviron naast te gooien...

anyway,

succes!

Hmm.. vertel eens wat meer jweigeman; hoelang zou je het ene middel doen vorens af te wisselen met een ander.
En ja, ik zit zelf ook een beetje met het hele vochtverhaal van die sustanon in mijn maag. Om daar nu weer proviron overheen te gooien... mischien is het beter om sust eruit te gooien en dan op de prop te gaan?

ZOveel keuzes in het leven.. zucht. :(
Gelukkig is het nog lang geen september dus nog tijd genoeg voor aanpassingen...

ik zou de kuur wat simpeler houden
week 1 - 12 test enanthaat 250mg
week 1- 12 : Boldenone Undecylenate 300 mg/week
week 8 - 12 winstrol 50mg om de dag

+ nakuur

janveeen zei:
ik zou de kuur wat simpeler houden
week 1 - 12 test enanthaat 250mg
week 1- 12 : Boldenone Undecylenate 300 mg/week
week 8 - 12 winstrol 50mg om de dag

+ nakuur

Idd vind het ook nog al erg zwaar voor een 2e kuur.
en ik zou in dit schema de etanthaat wisselen in week 6 voor prop EOD.

Ik weet niet wat je al in huis hebt...
maar je zou test prop eod kunnen nemen afgewisseld met winstrol (winstrol in de laatste weken). Dan ben 6 - 8 weken bezig en dan gooi je er nog ff wat winstrol bij. Kan je je receptor weer even op een nieuwe manier bestoken. :D
Weken 1-10 bijvoorbeeld boldenone 300-400 mg.

Sustanon vind ik enerzijds wel een ok middel, ik hield er altijd wel vocht door vast, maar op een of andere manier door de verschillende esters, werkte het wel goed bij me. Anderzijds ben ik van mening dat je het met 1x 250 mg. niet redt per week, want vind dan de esters afgezonderd van elkaar te laag gedosseerd om lekker te werken.
Test enanthaat was voor mij echt niks (verschild natuurlijk ook per persoon) hield er ook goed vocht door vast, en op een of andere manier werkte het maar een paar weekjes..bij mij een snelle verzadiging v/d receptor.
Test prop daarintegen was ideaal, werd hard, pakte goede massa, veel power, en daarnaast zie ik het ook als voordeel dat het een korte ester heeft, want als je het bijvoorbeeld aan het einde van een kuur gebruikt, dan kan je na je laatste injectie, na een paar dagen meteen met je nakuur beginnen.

Maar inderdaad, je hebt nog even de tijd. het kan geen kwaad goede info te verschaffen. Gelukkig zijn er hier veel mensen met verschillende visies. Dus je zal nooit een eenzijdig commentaar krijgen.

1 ding is wel zeker,
Als je kuurt, kuur dan goed, heb alles in huis, ook de nakuur. Daarnaast weet wat trainen, eten slapen inhoud, en besteed braaf aan alle 3 veel aandacht.
Even freeweelen in de vakantie en kuren als extra, werkt niet. Ga er helemaal voor, optimaliseer alles voor optimaal succes, zorg dat je kuur centraal staat, en zorg dat je er tijd voor hebt.

ciao.
jw

Terug
Naar boven