- Waardering
- 2
Hallo sportvrienden,
Graag zou ik jullie mening willen horen over het volgende.
Na een aantal jaren gestopt te zijn met trainen, ben ik nu weer twee jaren goed aan de slag. Mijn stats zijn als volgt:
Lengte :1.73 M Gewicht : 83 KG Bf :14 % (niet recentelijk gemeten) Benchpress : 100 KG (lekker belangrijk)
Zeven jaren geleden heb ik 1malig een kuurtje gedaan. Test/ deca. Dit sloeg goed aan, echter door weinige kennis van de materie en geen nakuur ben ik bijna alle massa toen ook weer verloren en kreeg mijn lichaam een opdonder en crashte ik... zowel lichamelijk als geestelijk.
Ondanks deze negatieve ervaring uit het verleden, ben ik toch nu op het punt gekomen dat ik (ditmaal beter voorbereid) een kuur wil gaan doen.
Ik wil zoveel mogelijk droge massa winnen en waterretentie zoveel mogelijk voorkomen.
Gedacht aan het volgende:
Week 1-12 : Sustanon 250 mg per /3dagen
Week 1-2 : Boldenone Undecylenate 600 mg/week
Week 3-12 : Boldenone Undecylenate 300 mg/week
Week 6-13 : Stanozolol 50 mg/dag
nakuur met HCG vanaf wk 12.
tevens 3 weken clomid
Ja jongens vertel maar... ik ben er klaar voor
Graag zou ik jullie mening willen horen over het volgende.
Na een aantal jaren gestopt te zijn met trainen, ben ik nu weer twee jaren goed aan de slag. Mijn stats zijn als volgt:
Lengte :1.73 M Gewicht : 83 KG Bf :14 % (niet recentelijk gemeten) Benchpress : 100 KG (lekker belangrijk)
Zeven jaren geleden heb ik 1malig een kuurtje gedaan. Test/ deca. Dit sloeg goed aan, echter door weinige kennis van de materie en geen nakuur ben ik bijna alle massa toen ook weer verloren en kreeg mijn lichaam een opdonder en crashte ik... zowel lichamelijk als geestelijk.
Ondanks deze negatieve ervaring uit het verleden, ben ik toch nu op het punt gekomen dat ik (ditmaal beter voorbereid) een kuur wil gaan doen.
Ik wil zoveel mogelijk droge massa winnen en waterretentie zoveel mogelijk voorkomen.
Gedacht aan het volgende:
Week 1-12 : Sustanon 250 mg per /3dagen
Week 1-2 : Boldenone Undecylenate 600 mg/week
Week 3-12 : Boldenone Undecylenate 300 mg/week
Week 6-13 : Stanozolol 50 mg/dag
nakuur met HCG vanaf wk 12.
tevens 3 weken clomid
Ja jongens vertel maar... ik ben er klaar voor

)
?