AndroidHealthClinic

v for vendetta

gallius

Freaky Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m88
Massa
101kg
heeft er iemand een torrent van deze film met dvd kwaliteit( dus niet met camera in de cinema opgenomen)?
Ik vind alleen rommel, heb al 2 keer dezelfde file gedownload welke met cam opgenomen is

Gewoon naar de bios gaan. Vond het wel een vette film, is wel 5,5 euro waard.

ik had laatst zelfs 9,50 euro voor een kaartje. Maar ben wel een bios fan alleen alle bioscopen in tilburg zijn helaas te klein. Beenruimte is gewoon k*t en dan betaal je 9,50 om de hele tijd opgevouwen te zitten :P.

Maar er is volgens mij nog geen dvd versie van v for vendetta ik zoek er ook al lang na.

heb zelf ook de cam versie. dus nog even geduld

wtf 9 euro pp ???

gekken

Als je bekend bent met nieuwsgroepen gallius dan heb je daar de meeste kans. Anders wacht je gewoon wat langer tot er goeie rips uitkomen.. :)

martie zei:
dat woon jij zeker in cheaperdam , bij ons kost zo'n kaartje 8,50.

Volgens mij heb ik dit al 2359 keer gepost, maar dan nog een keer.

Bij elke Pathe bioscoop in nederland kun je voor 33 euro een pas halen waarmee je 6 bioscoop kaartjes kan kopen! Dat is dus 5,5 euro per kaartje. Die pas is een jaar geldig en je kan max 3 kaartjes per keer op die pas halen. Dus op die manier hoe je nooit meer dan 5,5 euro per kaartje te betalen bij de pathe.

Oh verrek ik zie nu dat die pas dus in omgeving A'dam duurder is dan hiero. Wat een bullcrap!

En hij is hier dus ook al duurder geworden, hmmz naja nog steeds redelijk goede actie.

Special Treatment voor Filmfans: tot ruim 30% korting op 6 films!

We hebben goed nieuws voor filmfans. Want met de Pathé Film Voordeelpas krijgt iedere filmfan een bijzondere behandeling. Met de voordeelpas betaal je alvast voor zes kaartjes en dat levert tot ruim 30% korting op. Verder hoef je ook niet meer in de rij te staan bij de kassa. Met de voordeelpas koop je ze namelijk éénvoudig via www.pathe.nl (maar kopen aan de kassa kan natuurlijk ook). De Pathé Film Voordeelpas is alleen verkrijgbaar bij de kassa van de bioscoop.

De prijzen van de Pathé Filmvoordeelpas verschillen per regio:
Regio Amsterdam € 42,--
Regio Rotterdam/Den Haag € 39,--
Groningen/Eindhoven/Helmond € 36,--

Je kunt de Pathé Film Voordeelpas gebruiken voor alle reguliere filmvoorstellingen, of je nu in het weekend gaat of doordeweek. Daarnaast kunnen ook je vrienden en vriendinnen profiteren van de korting. Je kunt namelijk tot 3 kaartjes per voorstelling kopen.

De voordelen op een rijtje:
Tot ruim 30% korting.
Eenvoudig kaartjes bestellen via internet en dus niet meer in de rij bij de kassa.

Via Info, Service kun je eenvoudig het actuele saldo opvragen of een nieuwe Voordeelpas activeren.

Voorwaarden Pathé Filmvoordeelpas:
* Alléén geldig in Pathé bioscopen in de stad van aankoop
* Geldig tot 365 dagen na datum aankoop
* Geldig voor alle reguliere filmvoorstellingen
* Maximaal drie kaartjes per voorstelling
* Niet geldig in combinatie met overige kortingen, aanbiedingen en/of acties
* Niet inwisselbaar tegen contant geld

Volgens mij is hier nu wel een goede promo-dvd van uit.

V.For.Vendetta.FS.DVD.SCREENER.DVDR-DREAMLiGHT

Is de beste versie.

Bijna net zo goed als dvdrip.;)

He he jongens als jullie nou ff deze link erbij zetten : www.binaries4all.nl hebben ze nog wat aan jullie goed bedoelde tips....

Terug
Naar boven