XXL Nutrition

V2 Eerste kuur, help..

osmank

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

In mijn vorige post stond op dat ik een vetpercentage van 30 % had. Nu ik had dit berekent aan de hand van mijn weegschaal.. Dus lengte, leeftijd en gewicht ingeven, en die had het berekent. Maar dit blijk mijn BMI te zijn, en niet de pure vetpercentage. Ik heb vandaag na mijn training mijn vetpercentage laten berekenen, en ik kwam uit op 18.3 %. Nu na lang zoeken weet ik eigenlijk nog altijd niet of dit nu ideaal is voor mijn lengte (1.82) en da verschil tussen BMI en vetpercentage snap ik niet zo goed. Ik ben momenteel volop bezig met cardio, ongeveer 400 cal/dagelijks. En ik neem aan dat 18.3 % van belange niet genoeg is voor een eerste kuur? Of wel genoeg voor een cutkuur?

Drop je voedingsschema.
Wat is je onderhoud?
E/K/V?

Cutten met aas kan altijd, maar is bij jou niet verstandig

• Topic Starter Topic Starter
Op een doodnormale dag eet ik redelijk, maar regelmatig (tot ongeveer 5 maal per dag)
Rijst, yoghurt, pindakaas, water drink ik echt veel. Frisdrank is al even geleden, dus dat drink ik ook bijna niet. Tonijn met een beetje mayonaise mixen en zo opeten. Kip en steak met rijst erbij, zonder brood. Dit is eigenlijk wat ik zowat eet. 's morgens drink ik whey protein shake en na mijn training ook.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 18:54 ----------

Mijn traningsschema ziet er als volgt uit:

MA: borst/biceps + cardio + buikspieren
DI: cardio
WO: rug/triceps + benen
DO: cardio
VR: biceps/triceps + buikspieren
ZA/ZO : lopen (arbitrage)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 18:57 ----------

Schouders doe ik even niet omdat ik er last van heb.

80kg bij 1.82 met 18,3% vet lijkt me nou niet bepaald goede stats om te kuren :rolleyes: of denk je zelf van wel?
hoe lang train je al?
ik zou als ik jou was eerst maar is serieus gaan cutten en kijken wat er dan nog overblijft want dat zou niet zo heel veel zijn ben ik bang.

Sorry mijn stats had ik ingegeven toen ik eerst lid werd hier..
Die staan momenteel op:
20 j
1.83
88.4 kg

Ik zal ze vanavond updaten :)

Onder de 21 geen advies.

Dus heren? Zou ik nog doorgaan met zware cardio trainingen en in mei beginnen met kuren of?
Zoja welke kuur?

Laatst bewerkt:
conversion, als je 20jaar oud bent mag je om advies vragen hoor, alleen niet gebruiken

Jij hebt het op de leeftijd gemunt heb ik al ondervonden:D

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

Terug
Naar boven