XXL Nutrition

vaag

steebz

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
gisteren met uitgaan kwam er jongen naar me toe en zei dat ik op jamaai leek :s dit is niet het gewenste imago wat ik wil uitstralen na 5 jaar trainen. Jaa toevallig heb ik wel een bril...Wat moet ik volgende keer doen: die gast op zn bek slaan? Echt gek ik heb er nog agresieve neigingen van :mad: :o

Zeg tegen hem: dat dat niet kan omdat jamai homo is, en je hebt gisteren nog zijn moeder gedoet...

• Topic Starter Topic Starter
ghehehehe

Zeker dat het niet als beledeging bedoeld was?

Misschien was hij homo en volledig idolaat van Jamai. Dan is dat natuurlijk wel een compliment voor je!

Als het inderdaad een belediging was, tja, dan zou ik me daar ook best druk om kunnen maken denk ik! Als je inderdaad al 5 jaar traint en zo'n idioot durft alsnog zoiets te zeggen is dat echt niet denderend voor je ego.
Slopen of niet slopen??? Hmmm... slopen.

jup, dit willen we even beoordelen.

denk dat ik t laat rusten.. het was een dronken breezer kid met londsdale en dikke keting om die t zei. Mijn reactie was eerst wat zeg je?! En toen ie t herhaald, zei ik: fl**ker op mong**l, waarop ie naar zn vriendjes liep en ik maar snel ben doorgelopen. Neej toch maar niet slopen hehe, want 5 van die gastjes zijn toch net iets teveel..

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

keej ik weet dat hier niet te zien is dat ik zolang train...maar Jamaai kom op heeejjjjj ??? ;)

Wij zijn niet gemachtigd om die foto te bekijken Jamai!!! :D:D:D

whateva dan gaat t feest niet door :P
Maakt ook niet verder ik ga gewoon voor jamaai B-B look;)

Laatst bewerkt:
Ws had ie het gewoon over je hoofd. Lb. Zolang ze je kop niet vergelijken met die van Gordon.... ;)

steebs : Voor 10 euro mag je samen met mij op de foto, en voor nog eens 5 euro extra krijg jij speciaal er nog een handtekening bij...

Terug
Naar boven