AndroidHealthClinic

vaag

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
gister ging ik naar de sportschool en echt constant was de weer iemand die een opmerking maakte over dat ik gegroeid was op dikkere armen had gekregen of hoeveel ik nu drukte en dat soort dingen.

het vaage is kben gister begonnen met de kuur.

Misschien is het meteen ingekickt. Maar je moet niet naar andere luisteren. Dat lullen ze ook als je geen AS gebruikt. Dus het zal wel puur toeval zijn denk ik dan

Tegen mij zeggen ze ook altijd dat ik gegroeid ben en wat ik heb gebruikt. Nou ik ben natural...

Toen ik van de zomer een hemd aantrok tijdens het trainen, begon ook iedereen van wat ben je gegroeid en gebruik je soms AAS. Terwijl ik helemaal niet gebruikte maar omdat ik normaal een t-shirt aan heb vallen de spieren niet zo op.

Wees blij dat mensen dat zeggen is toch de bevestiging dat je vooruit gaat!!

!!BarmaN!! zei:
gister ging ik naar de sportschool en echt constant was de weer iemand die een opmerking maakte over dat ik gegroeid was op dikkere armen had gekregen of hoeveel ik nu drukte en dat soort dingen.

het vaage is kben gister begonnen met de kuur.

Toch goed dat je bevestiging krijgt?

Maar ik lees net dat je 'pas' 18 bent. En dan toch kuren?

't is zen goed recht...
niet moeilijk doen, gewoon advies geven, wat hij ermee flikt is zen eigen keus ;)

• Topic Starter Topic Starter
eens kijken wat voor reacties ik over 3 4 week krijg :D

Maak anders effe een log van je kuur, kunnen we er allemaal een beetje van genieten :)

haha toch lekker eigenwijs hé die barman ;)
nou ja we hebben het er al over gehad. in ieder geval een pluspuntje dat jij er erg serieus mee bezig bent en weet wat je doet. veel succes met je kuur en ik hoop dat je flink groeit, het is je gegunt!!

heb zelf geen digitale camera maar zal binnekort ff vragen of ik er eentje kan lenen dan zal ik wel ff een paar fotos hierop zetten

onder de 18 kan je alleen test met een goede nakuur gebruiken, je zal dan helemaal schade aan je lichaam hebben ook niet hormonaal.

Dit omdat test de hormonale groei niet veranderd (doen bastaard steroiden) wel en met een goede nakuur geen achterstand overhoud.

Lees het testosteron stuk in big cats sane cycle eens, en het stuk van de nakuur

sorry foutje

seeker zei:
onder de 18 kan je alleen test met een goede nakuur gebruiken, je zal dan helemaal GEEN schade aan je lichaam hebben ook niet hormonaal.

Dit omdat test de hormonale groei niet veranderd (doen bastaard steroiden wel) en met een goede nakuur geen achterstand overhoud.

Lees het testosteron stuk in big cats sane cycle eens, en het stuk van de nakuur

gevaarlijk seeker, het zal zeker wel kloppen, maar nu zullen tieners sneller geneigd zijn om aan de test te gaan.
hoewel ik 't nog raar vind klinken dat het geen schade berokkent, maar kom dat bespreken we wel
met BC zelf ;)

enrico zei:
gevaarlijk seeker, het zal zeker wel kloppen, maar nu zullen tieners sneller geneigd zijn om aan de test te gaan.
hoewel ik 't nog raar vind klinken dat het geen schade berokkent, maar kom dat bespreken we wel
met BC zelf ;)

Heb je ook wel gelijk in, had eigenlijk niet moeten reageren en zal vast bij iedereen anders verlopen. Zei het alleen zodat die de andere as achter zich laat, hij zou anders toch as gebruiken. Doe dan 1 die niet zo of niet slecht voor je is. De andere kant van het verhaal is dan ook dat de tieners die willen gaan gebruiken (en dat dan ook meestal doen) weten wat wel kan of niet, dan hebben ze tenminste iets om hard op te gaan en is de vergeleiding om te stacken met bastaard steroiden veel kleiner dan dat ze die info niet hebben en denken dat ze gelijk alle as kunnen gebruiken want het is toch allemaal slecht.
Dit zegt natuurlijk niet dat je test moet gebruiken op jonge leeftijd en dat raad ik ook niet aan, maar veel mensen denken dan ook dat prohormonen een betere keus zijn, terwijl test niet voor schade zorgt als enigste as en prohormonen die gebaseerd op bastaard hormonen zijn (dus niet test) grotere schade aanrichten.

Idd , dit wist ik zelfs nog ni ook ni :)

4e week ben nou 97 kg bankdrukken 8x 130 squat 8 x 150 deadlift 8x 170 red ik de 100kg toch nog hoe vrijweinig vocht vast en zit nog op 8% vet

post je voor-stats ook ff. En fotos!!

Terug
Naar boven