AndroidHealthClinic

Vader schiet dochter dood voor praatje op internet

Diabolic

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Een Saoedische vrouw heeft haar aanwezigheid op Facebook met haar leven moeten bekopen. Ze werd in elkaar geslagen en vervolgens doodgeschoten door haar eigen vader omdat ze via het internet sprak met een man die ze via de sociale netwerksite leren kennen had.

"Vrijgeleide voor lustgevoelens"
De kwestie wordt aangehaald op de Arabische website Al-Arabiya.net om de discussie over dergelijke 'datingsites' open te breken. "Een vrijgeleide voor lustgevoelens waar best tegen opgetreden wordt om sociale 'onvrede' tegen te gaan", noemt onder meer een Saoedische predikant Facebook en consoorten. "De vrouwen plaatsen er sexy foto's van zichzelf en gedragen zich slecht." En inderdaad, de Saoedische jeugd lijkt steeds meer de weg naar flirtende internetgesprekjes te vinden. Maar of dat zo'n slechte zaak is?

"Meer virtueel dan echt"
Een 27-jarige Saoedische Facebook-gebruikster, die om evidente redenen anoniem wenst te blijven, vindt alvast van niet. "We leiden hier meer een virtueel leven dan een echt bestaan. Ik ken genoeg meisjes die online romances beleven met mannen die ze nog nooit van hun leven in het echt gezien hebben. Maar we gebruiken Facebook ook om interessante discussies te houden over vrouwen- en mensenrechten. Of om te protesteren tegen de opsluiting van een blogger, iets wat we op straat niet kunnen doen."

Syrië is totnogtoe het enige Arabische land dat de toegang tot Facebook geblokkeerd heeft. Officieel om de Israëliërs te beletten Syrische sociale netwerken te infiltreren, maar insiders weten wel beter... (svm)

Wat zijn sommige Moslims toch verdraagzaam he... :no:

ach...is toch het religion of peace ;)

Wat een ongelovelijke k*tstreek. Kun je geen straf voor bedenken die de misdaad in ernst reflecteerd.

Hoe ziek moet je zijn om je dochter voor zo'n reden af te maken... een virtueel gesprek :(

Echt een stelletje losers me de grote: [Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Net zoals de broer die zijn zus vermoordde omdat ze haar voorgekozen echtgenoot niet zag zitten. Stelletje wacko's.

Echte dochter liefde

Dat zal ze leren, de h**r!

krapuul

Lieve vader.....houdt echt van zijn dochter dat blijkt wel weer. :thumbs:

only in een moslim land

Ik zou ook wel zo'n schoonvader willen.

Dan hoef ik me niet zo'n zorgen te maken dat m'n vriendinnetje vreemd gaat.
Zelf wel goed oppassen met vreemdgaan, als je betrapt wordt gaat je kop eraf, maar een beetje extra spanning kan geen kwaad.

Terecht .

Hoe gelovig moet je zijn om dit je eigen dochter aan te doen, maargoed.... wen er vast aan zou ik zeggen.

Zelf wel goed oppassen met vreemdgaan, als je betrapt wordt gaat je kop eraf, maar een beetje extra spanning kan geen kwaad.

en je kannu en dan eens veranderen van vriendin
je zegt gewoon hey abdul je dochter is weer vreemdgegaan

KNAL

neeeeext

:D

OT: :S

Terug
Naar boven