Fitness Seller

Vader zet zijn kinderen aan kat te doden.

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Zijn 11-jarig zoontje had hij eerder ook gedwongen de kat dood te steken. Maar het jongetje verstopte de kat onder de bank en smeerde ketchup op het mes.

Toen de vader merkte dat de kat niet dood was, dwong hij zijn dochtertje om de kat te doden. Het meisje stak het diertje uiteindelijk één keer en rende weg. De vader wurgde de kat toen zelf maar, tot deze dood was.

De vader is opgepakt voor dierenmishandeling. Hij verklaarde tegenover de politie dat hij 'zijn kinderen wilde leren hoe ze moesten doden'.

De kinderen zeiden tegen de politie dat hun vader vaak dronken was en dan 'in een ander mens veranderde'.

Goede vader...

Jemig... Als mijn pa aan mijn kat komt in een dronken bui zal ik hem eens opzoeken...

Mijn vonnis: kinderen plaatsen eventueel bij de moeder, enkel contact onder toezicht en opsluiting van de vader, eventueel met psychiatrische begeleiding.
Realiteit: 1 dag voorwaardelijk 80 cent boete met uitstel.

• Topic Starter Topic Starter

Je gaat eerst het internet op, daarna naar google.....dan tik je de titel van dit topic in en kun je de hele avond kijken naar 10-tallen verschillende bronnen.Aub

Je kunt natuurlijk ook gewoon het bericht lezen en het geloven omdat het van een betrouwbare site afkomt.

wtf.. :rolleyes:
@ Gottardi Exp inderdaad..
realiteit is heel scheef, heel veel verkrachters&moordenaars mogen blijven rondlopen wegens 'gebrek aan bewijs' maar iemand die een kauwgumpje jat bij een snoepwinkel krijgt een hoge boete.

Ook tijd om de kinderbescherming langs te sturen. Arme kinderen!

Die vent eens langs sturen.. Kan ik mijn martelpraktijken ook ff uittesten..

• Topic Starter Topic Starter
Mijn straf als rechter,25 jaar opsluiten in een hok van 3 bij 3 meter met 50 katten erbij.

sick!

Wat een debiel.

Echt belachelijk, dat doe je als vader toch niet. Oo, hij zal wel zeggen dat hij "ontoerekeningsvatbaar' was

Opgepakt wegen dierenmishandeling? Ik denk dat hier in de 1ste plaats toch sprake is van kindermishandeling!

Zieke vent, je kinderen aanzetten om zoiets te doen. Kinderen horen katten te aaien, niet dood te steken.

Terug
Naar boven