Fitness Seller

Van 121,5 naar 101,5.

TemporaryPain

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m98
Massa
102kg
Vetpercentage
19%
Beste DBB'ers.

Dankzij dit bericht wil ik alle leden bedanken die mij hebben geholpen met het opzetten van een voedingsschema en het geven van tips/feedback. En natuurlijk alle andere post waarvan ik heb geleerd!
In februari j.l. was voor mij de druppel, ik moest (moet) af van al dat lichaamsvet!
Destijds was ik te egoïstisch om iets aan het vet te doen, omdat ik bang was om spiermassa te verliezen.

Ik train nu bijna 2 jaar, waarvan nu dus 6 maanden cutten. Per week train ik 5 keer. Op maandag train ik benen, kuiten en buik. Op dinsdag train ik borst en triceps. Op woensdag train ik rug, biceps en buik. Op donderdag train ik schouders, shrugs en onderarmen en op vrijdag train ik weer benen, kuiten en buik.
Hiernaast heb ik een voedingsschema en doe ik 4 - 5 keer per week direct cardio na mijn KT. Vaak is dit hardlopen met de hond waarbij ik rond de 600-700 kcal verbrand. 1 keer per week ga ik zwemmen.

Omdat mijn doel (20 kg afvallen) behaald is, heb ik mijn volgende doelstelling gemaakt: Aan het eind van 2015 doe ik mee met de enercup (12 maanden).

Foto's eind februari @ 121,5 kg. Een dag voor de officiële cutdag:

Foto 2: Medio april:

Foto 3: Eind augustus @ 101,5:

2 maart 1.jpg

IMG_2119.jpg

2 maart 2.jpg

30 maart 2.jpg

16 maart 4.jpg

30 maart 4.jpg

30 maart 6.jpg

foto 2-1.jpg

foto 1.jpg

rug 2 maart 2.jpg

rug 30 maart 2.jpg

foto-2rug.jpg

Ziet er strak uit kerel.
Vooral die rug is echt een hele verandering.
Ga zo door zou ik zeggen, heel netjes gedaan!

Mooi resultaat hoor!
Hoe komt het alleen dat jouw lifting stats zo ontzettend uit verhouding zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Mooi resultaat hoor!
Hoe komt het alleen dat jouw lifting stats zo ontzettend uit verhouding zijn?

Thnx! Dat zijn oude stats. Met deadliften zit ik nu niet meer zo hoog, rond de 140/150. Met squats zit ik nu rond de 100/110 en met bench press zit ik op een plateau. Ik probeer dit te doorbreken door af te wisselen met dumbbells.

Terug
Naar boven