AndroidHealthClinic

Vaskoworld to Maskoworld🎡

  • Topic starter Onit
  • Startdatum
  • Reacties 449
  • Weergaven 27K
  • Volgers 42

Bezoekers in dit topic

Hoorde via betrouwbare bronnen dat je meer kcals kan eten als je aan de roids zit :eyebrow:

True true
Inb4 dirtybulk en onit is straks 135 kilo 😆😆
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Laten we het hopen Meeuw!

Check beginpost. Schiet wel wat foto's na de cut.
Ik was van 60kilo naar 85 kilo gegaan was wel echt vet. Maar had er wel echt massa aan overgehouden want voordat ik sportte was ik echt een miezerig botje. Nu nog steeds maar toen was het helemaal niks. Het is alleen kloten dat je moker veel moet afvallen, maarja fitness draait om het leren van je fouten!
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik heb het niet over cutten, maar het feit dat je onderhoudsbehoefte zo laag is op dat gewicht. Dat betekent de rest van je leven weinig eten of dik worden.:(
Dat hoeft dus niet. Als ik op 3000 niet afval en op 5000 niet aankom, is mijn behoefte dan hoog of laag?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik verzin niks, dit is mijn eigen ervaring. Er zijn er hier wel meer die boven de 5000 bulken en beneden de 3000 cutten.
O.K. Maar je zei ook: op 3000 niet afvallen en op 5000 niet aankomen. Dan heb je dus een marge in je intake van 2000 KCal waarop je op onderhoud zit. Komt op mij vrij extreem over, maar als dit voor jouw geldt, geloof ik het zeker.
 
Dat hoeft dus niet. Als ik op 3000 niet afval en op 5000 niet aankom, is mijn behoefte dan hoog of laag?
Dan tel je niet goed of je vergelijkt heel andere situaties aan cardio/lbm. Zo'n observatie is geen nuttig advies op te baseren.
 
Dan tel je niet goed of je vergelijkt heel andere situaties aan cardio/lbm. Zo'n observatie is geen nuttig advies op te baseren.
Onzin.
 
O.K. Maar je zei ook: op 3000 niet afvallen en op 5000 niet aankomen. Dan heb je dus een marge in je intake van 2000 KCal waarop je op onderhoud zit. Komt op mij vrij extreem over, maar als dit voor jouw geldt, geloof ik het zeker.
Ik was er eerst ook verbaasd over. Ik denk dat AAS ook wel een verschil uitmaakt. Overigens zie ik wel meer lui in wedstrijdlogs die bulken op 5500 en cutten op 2500 (en dat zelfs met cardio). Als maintenance echt een exact hoeveelheid zou zijn, zou het een stuk gemakkelijker zijn en je nooit zo'n grote gap hebben. Wellicht ook een stukje adaptief metabolisme.
 
Ik was er eerst ook verbaasd over. Ik denk dat AAS ook wel een verschil uitmaakt. Overigens zie ik wel meer lui in wedstrijdlogs die bulken op 5500 en cutten op 2500 (en dat zelfs met cardio). Als maintenance echt een exact hoeveelheid zou zijn, zou het een stuk gemakkelijker zijn en je nooit zo'n grote gap hebben. Wellicht ook een stukje adaptief metabolisme.
Je gaat natuurlijk niet in een keer van 5500 naar 2500. Ik heb dat ook geleidelijk afgebouwd en naarmate je wat gewicht verliest wordt je onderhoud natuurlijk ook lager.
 
Je gaat natuurlijk niet in een keer van 5500 naar 2500. Ik heb dat ook geleidelijk afgebouwd en naarmate je wat gewicht verliest wordt je onderhoud natuurlijk ook lager.
Je onderhoud wordt iets lager, maar dat verschil zal wel meevallen als je je spiermassa vasthoudt. Ik ben vorig jaar met de contest heel rap van van 5300 naar 3000 gegaan. Op een gegeven moment viel ik op 2500 niet meer af. LBM zal niet extreem veel verschil zijn toch in die korte tijd? En ik ging cardio erbij doen zelfs. Maar jij merkt toch ook dat onderhoud een vrij breed gebied is en het niet zo simpel werkt als 500 boven of 500 onder onderhoud. Dan zou er niet zo'n verschil zijn.

Nu die ik het rustiger aan. Ik ben van 5600 gezakt naar 4000, toen naar 3600.
 
Iemand tips voor de verdeling van de macro's?

Dacht iets als onderstaand. Voorheen altijd vetten + eiwitten overdag en koolhydraten + eiwitten in de meals na de training.

1631036886971.png


1631036916430.png
 
Back
Naar boven