AndroidHealthClinic

van de snoepjes blijven...

Veekay

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
96kg
ik hoop met deze topic wat antwoorden te krijgen over mijn probleem.

Ik ben nu al een tijdje bezig met power trainen en gezonder eten.
Nu mijn probleem is, dat ik totaal niet van de zoetigheid kan blijven.

Heb al allerlei methodes geprobeerd zoals het snoep vervangen door gewoon niks tussendoor te eten, water te drinken, fruit, noten, crackers te eten.

deze methodes lukken wel, maar na een week of twee maximum stort ik mezelf weer in die zoetigheid.

weet er iemand een andere manier of supplement om van die rommel te blijven?

Je zou discipline eens kunnen proberen ..

Karakter.

Discipline in combinatie met eenmaal per week je laten gaan en je ermee (enigszins gecontroleerd) volstoppen werkt perfect voor mij :thumb: Zorg ook dat je genoeg binnen krijgt, "gezond" zegt nog niets.

ik hoop met deze topic wat antwoorden te krijgen over mijn probleem.

Ik ben nu al een tijdje bezig met power trainen en gezonder eten.
Nu mijn probleem is, dat ik totaal niet van de zoetigheid kan blijven.

Heb al allerlei methodes geprobeerd zoals het snoep vervangen door gewoon niks tussendoor te eten, water te drinken, fruit, noten, crackers te eten.

deze methodes lukken wel, maar na een week of twee maximum stort ik mezelf weer in die zoetigheid.

weet er iemand een andere manier of supplement om van die rommel te blijven?

Ik doe vaak 2 weken heel gezond, en vaak op vrijdag (een keer in de twee weken) ga ik behalve gezond ook een beetje lekker snoepen en frisdrank. Zo krijg je genoeg suikers binnen en als je dit probeert aan te houden gaat tt echt wel wennen :P

Je bent 25 man, grow a pair! :mad::p

• Topic Starter Topic Starter
ik stel hier een serieuze vraag en een bende kleuters geven me wat antwoorden.

hier hoef ik niets meer te zoeken.

dank u

serieuze vraag :rolleyes:

doei en eetse nog!

Zodra je er niet aan denkt, niet koopt, sterk blijft. Zorgt datje geen honger hebt, dan blijf je denk er eerder van af.

ik stel hier een serieuze vraag en een bende kleuters geven me wat antwoorden.

hier hoef ik niets meer te zoeken.

dank u

Volgens mij is het wel duidelijk dat er GEEN SUPPLEMENTEN ZIJN DIE JE SNOEPBEHOEFTE BEPERKEN LUL. Je hebt idd niks te zoeken op dit forum, ga maar lekker naar 'men's health' luie fl**ker.

Genoeg verstandigere carbs eten, dat scheelt voor mij veel in trek in zoetigheid. Vooral na het trainen.

Low carb doe ik ook niet meer. Dan droom ik gewoon over appeltaart enzo, terwijl.ik dat niet eens lust :D

gewoon zorgen dat je nix in huis hebt

Wil je van de snoepjes blijven OF van de snoepjes afblijven? :eyebrow:

Genoeg verstandigere carbs eten, dat scheelt voor mij veel in trek in zoetigheid. Vooral na het trainen.

Low carb doe ik ook niet meer. Dan droom ik gewoon over appeltaart enzo, terwijl.ik dat niet eens lust :D

Abfab,jij verstaat normaal heel wat anders onder ''snoepjes'' toch? haha

Ik had een ander topic verwacht inderdaad :D

Terug
Naar boven