MuscleMeat

Van God Los (BNN)

is dat er nu op ofwa

Net afgelopen, vind het een erg goede serie!

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, Tygo speelde een glansrol :D

Afgeleid van de film?

Nee, wel gebasseerd op waargebeurde verhalen. Zijn allemaal los van elkaar staande afleveringen. De meest wel erg leuk overigens!

Per ongeluk opgezet om het zo maar te zeggen. Zap vaak, maar bleef toch wel hangen bij deze serie. Vrij heftig om te zien hoe het er aan toe kan gaan in de samenleving.
Maar dat had ik ook bij moordvrouwen.

Over 10 minuten begint het weer :D

Goede serie dit! Veel te laat ontdekt :(

Ben net begonnen te kijken met de eerste aflevering, begint sterk. Thanks voor de suggestie.

1x gezien. Goede serie.

Heb alle afleveringen bekeken. Zitten ijzersterke tussen, echt een aanrader deze serie.

Gisteren weer een mooie aflevering. Genieten!

ken de serie idd, meestal wel goede onderwerpen!

Zeker een aanrader, heb er dit jaar nog geen 1 gemist!

Ze staan ook op uitzending gemist

Ook die van vorig jaar? Want ik ken het pas van dit jaar...

Per ongeluk opgezet om het zo maar te zeggen. Zap vaak, maar bleef toch wel hangen bij deze serie. Vrij heftig om te zien hoe het er aan toe kan gaan in de samenleving.
.

Jaaa, dat had ik ook, nu neem ik het elke week op zodat ik het niet kan missen.
Die ouders van gisteravond........nah, ik zat met open mond, mijn dochter gelukkig ook.

Ik vind daarmee altijd het hele principe van uitzendinggemist supergaar. Wat heb je er dan eigenlijk aan... Op UPC kun je geloof ik max een maand terugkijken. Online wat verder, maar dus ook niet helemaal? :(

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 11:40 ----------

Jaaa, dat had ik ook, nu neem ik het elke week op zodat ik het niet kan missen.
Die ouders van gisteravond........nah, ik zat met open mond, mijn dochter gelukkig ook.

Ja bizar, maar ze bestaan zeker wel! Genoeg naieve mensen op deze aardbol :rolleyes:

Terug
Naar boven