AndroidHealthClinic

Van God Los (Ned3)

Mark1991

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vanavond aflevering 2 van het nieuwe seizoen! Maar eerst echte penoze op rtl 4 kijken om 8 uur.
Wie kijkt er nog meer?

Waardeloos programma.

Nederlandse acteurs/trices :roflol:

Valt wel mee.

In België kwamen ze onlangs met een gelijkaardige serie. Werd na één aflevering afgevoerd door klachten van slachtoffers én daders. :o

Censuur.jpg

Laatst bewerkt:
Vond m vorige week best gaaf.
Natuurlijk lastig om zo'n heel verhaal in een aflevering te proppen en met steeds andere acteurs, maar toch.

• Topic Starter Topic Starter
Die van vorige week was gewoon goed! Niks mis met nederlandse acteurs en actrices

Vond die van vorige week een beetje tegenvallen (vooral het plot). Heb echt intens genoten van de eerste twee seizoenen. Vooral die grijze grauwe sfeer, je gaat je er altijd een beetje naar van voelen.

Haha was dat Barry van New kids?

Yep tim haars!

Vond die van vorige week een beetje tegenvallen (vooral het plot). Heb echt intens genoten van de eerste twee seizoenen. Vooral die grijze grauwe sfeer, je gaat je er altijd een beetje naar van voelen.

Inderdaad.

Deze aflevering ook weer. Doffe ellende allemaal. Nu al naar van...

Haha ja, echt alles is altijd shit bij de hoofdpersonen. Soms 1 minuutje vrolijkheid, maar zelfs daar zit een zwart randje omheen. Heerlijke serie :D

Heerlijk voor op de zondag avond!

Psyco's zijn t

We mogen weer.. De aflevering van vorige week viel tegen.

Ik vond die van vorige week toch wel leip met die gayboys.

Opposites in tha house!

Vind m nog niet niet eens slecht acteren

Zeker niet. Vind het ook altijd mooi hoe ze die gasten tijdens zo'n feestje filmen. Dat alles in zo'n waas gaat, met vage gedempte geluiden. Zo voel ik me ook weleens wanneer ik niet helemaal helder ben :P.

Terug
Naar boven