XXL Nutrition

van maart tot oktober

tim12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
dit heb ik vanaf maart bereikt , veel getraind en ook begonnen nu met bulken en een voedings schema. \
ben er zelf erg trots op..

TIM PROCES.jpg

BEESTEN prestatie. Maar wtf striea op je rug? Of wat is dat? Anyways respect!! Deel je je voeding/trainingsschema met ons?

• Topic Starter Topic Starter
jaa ik ben in een korte tijd (toen ik 14 was) heel veel gegroeid en toen kwam dat striea .. @willemB90

BEESTEN prestatie. Maar wtf striea op je rug? Of wat is dat? Anyways respect!! Deel je je voeding/trainingsschema met ons?

Lol, striae heb ik ook op m'n rug hoor, eigenlijk overal, onderkant borst, buik, armen, vleugels, rug.
Lekker niks van aantrekken, zou alleen maar tegen je werken...

Goede progressie. Opkomende foto's niet je schouderbladen naar elkaar toe trekken (zie je er smaller uit)

Mag je zeker trots op zijn..heel netjes!

nice!! keep going!

én 5x zo bruin:woot:

goed gedaan.

Nice man, ik lig de hele zomer buiten in de zon elke dag een paar uur en ik ben slechts een fractie van jou progressie gekleurd.

Netjes! Zou wel je schouderbladen iets minder naar binnen trekken als je posed, doe ze naar buiten, dan zie je je lats ook beter, lijk je 2x zo breed

Mooi, winstrol kuurtjes?

Progressie 9/10
Zonnebank 10/10
Photoshop skills 1/10

Wow, netjes man !

@Problame hahahaa!

Met de pose wilt hij waarschijnlijk niet de wijdte maar de dikte van zijn rug laten zien. Vandaar dat hij zijn schouders naar binnen duwt denk ik.

Mooi gedaan idd !

Terug
Naar boven