Fitness Seller

Vanaf wanneer supplementen

FatboyManor

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ben nieuw in het hele BB gebeuren dus vraag hier graag advies.
Op dit moment heb ik een veel te hoog vet gehalte rond 25%.
Hier wil ik dol graag vanaf en met goed eten en veel sporten moet dit wel lukken.

Nu was ik aan het rond kijken want je hoort iedereen altijd roepen over supplementen.

Zoals

Multivitamine
Zinc/Magnesium
Omega 3-6-9
Whey protein
Creatine
Bcaa Aminozuren
Citrulline
Arginine
CNA of anders als niet verkrijgbaar is CLA.

Dat was het volgens mij wel.
Welke van dit zou zinvol voor mij zijn?

Wil namelijk veel liever groter worden dan slanker.. Liefste beide :p

Hoor namelijk soms verhalen over dat je spieren te kort komen of dat je ze opvreet omdat spieren makkelijk verteerbaar zijn dan vet klopt dit?

Vast bedankt!

Hey,

Ik ben nieuw in het hele BB gebeuren dus vraag hier graag advies.
Op dit moment heb ik een veel te hoog vet gehalte rond 25%.
Hier wil ik dol graag vanaf en met goed eten en veel sporten moet dit wel lukken.

Nu was ik aan het rond kijken want je hoort iedereen altijd roepen over supplementen.

Zoals

Multivitamine
Zinc/Magnesium
Omega 3-6-9
Whey protein
Creatine
Bcaa Aminozuren
Citrulline
Arginine
CNA of anders als niet verkrijgbaar is CLA.

Dat was het volgens mij wel.
Welke van dit zou zinvol voor mij zijn?

Wil namelijk veel liever groter worden dan slanker.. Liefste beide :p

Hoor namelijk soms verhalen over dat je spieren te kort komen of dat je ze opvreet omdat spieren makkelijk verteerbaar zijn dan vet klopt dit?

Vast bedankt!

Gewoon goed eten en je vp verlagen. Verder heb je nog geen supplementen nodig.

Zoals Zyzz het al in zijn bible schreef: Supplements are there to supplement. Het is een aanvulling, niet de de kern. Ook al ben ik ervan overtuigd dat supplementen een verschil kunnen maken.