Fitness Seller

Vanaf welke dosering is EQ effectief

Voor een 1e kuur moet 400mg wel iets doen..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou best 600mg willen doen maar heb altijd begrepen dat je je Test hoger gedoseerd moet hebben. Of is dit niet juist?

Met bold is dat geen probleem lijkt mij.
Met deca word het anders.

800mg anders doen??? Meer is altijd beter toch ;)

Effe serieus nu: Is 400MG EQ in een eerste kuur gewoon zonde van het geld en kan je beter 600MG pakken. Maar is 600MG niet teveel voor een eerste kuur?
Of heeft 400MG de eerste keer wel degelijk zin en geeft het ook goede vooruitgang
Of gewoon de Eq droppen en mss daarvoor in de plaats Deca pakken.

Ik wou eigenlijk Deca in mijn 2de kuur pakken als straight bulker. Deze keer ben ik wel bereid wat vettiger te worden maar wil niet als een fat bastard rond lopen hahaha. Eq zou daarom (wat ik gelezen heb) mijn doel beter schikken.

Elke input is welkom.

Jamesss zei:
800mg anders doen??? Meer is altijd beter toch ;)

Effe serieus nu: Is 400MG EQ in een eerste kuur gewoon zonde van het geld en kan je beter 600MG pakken. Maar is 600MG niet teveel voor een eerste kuur?
Of heeft 400MG de eerste keer wel degelijk zin en geeft het ook goede vooruitgang
Of gewoon de Eq droppen en mss daarvoor in de plaats Deca pakken.

Ik wou eigenlijk Deca in mijn 2de kuur pakken als straight bulker. Deze keer ben ik wel bereid wat vettiger te worden maar wil niet als een fat bastard rond lopen hahaha. Eq zou daarom (wat ik gelezen heb) mijn doel beter schikken.

Elke input is welkom.

Zal ik je ff uit de brand helpen :D

Neem GG, die zijn gedoseerd op 250mg/ml. Zit je er lekker tussen in op 500mg pw. Niet te weinig en niet teveel. ;)

idd zoals suat al zegt neem GG die is gedoseerd op 250mg/ml, zit zelf ook op 500mg EQ in men kuur samen met 500mg test e maar men frontload ligt wel hoger dan bij jou ;)

Jamesss zei:
Ik zou best 600mg willen doen maar heb altijd begrepen dat je je Test hoger gedoseerd moet hebben. Of is dit niet juist?

ik heb altijd begrepen dat een gedeelte van eq zich in test omzet, en daarbij drukt eq niet of weinig op je axis

Als 500 Test E en 500mg Eq echt de betere optie is zou me dit goed uitkomen want was van plan GG te halen en dat maakt het afmeten wel een heeeeeeel stuk makkelijker hehe.

Was altijd in de veronderstelling dat Test echt hoger moest gedoseerd zijn en dat het anders (potentieel) meer neveneffecten zou opleveren. Als dit niet het geval is gooi ik liever de Eq iets omhoog. Hopelijk is dat een kilotje of 2 extra ;) hhahaa. Scheelt me sowieso koppijn met het afmeten

Terug
Naar boven