MuscleMeat

Vanavond Koppen !!

Yep ga ook kijken, is toch die aangekondigde aflevering waar men hier nog vrijwilligers voor heeft gezocht?

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan van wel :)

En volgens mij word het ook weer een stevige roid-bb bashing want de leuze die men in de reclame gebruikte klonk niet echt positief

Zet straks allemaal jullie woede maar neer in deze thread dan :)

Eindelijk een zender die wij in Nederland ook hebben. Ga zeker kijken, alleen uit de buurt van m'n ouders. Die denken dan weer dat ik mezelf elimineer met creatine. :lol:

Yeah kijken, alleen hopen dat het niet te veel bb bashing is :(

• Topic Starter Topic Starter
Siggy Segers gebruikt niet ???
Oh my God hoe zielig toch ...

grappig admin die onbekende dude had dezelfde foto op de achtergrond als je avatar... ik von de uitzending maar erg basis overigens..

Troooooeeeeep. Siggy the natural en Frank Cuppens ook al hahahahahahahahahahahahahhaha wat grappig.

RedDragon zei:
Troooooeeeeep. Siggy the natural en Frank Cuppens ook al hahahahahahahahahahahahahhaha wat grappig.

mja keek eens naar die kop van frank toen ie zei dat ie naturel was... of ie zen lach niet in kon houden... maar twas maar een matige uitzending.. echt informatief niet...

Informatief: een 4tje scoorde het in mijn opinie.

Heel basic allemaal; en tja, dat Siggy en Cuppen niet gebruiken en dat ie z'n twijfels heeft of wel de hele int. top gebruikt omdat hij het clean op de Eurotop afkon...wat een lachertje.

Die Siggy, daar word je in Nederland mee doodgegooid in het blad Sport & Fitness, het lijkt wel of het blad €10 krijgt voor elke keer dat ze z'n naam noemen.
Zijn naam was in de vorige editie 5 keer te lezen op twee pagina's....

Maar voor de rest: Koppen's Anabolica-verhaal was duidelijk gemaakt voor de gemiddelde TV-kijker die in één zin de gevaren van AAS wil horen.

Tot slot: Zag je de hevig trillende handen van die jongen die een spuitje vulde met Sustanon?
Nog een beetje omslachtig ook, om de ampul op de tafel te staan....

De uitzending bevestigde een hoop vooroordelen die over BB bestaan......nl. dat het grooste gedeelte vd BB gemeenschap (de semi-profs) allemaal gebruikers zijn. Maar met de nieuwsberichten over sporters uit VS kan je weer duidelijk stellen er in velen takken van sport gebruikt wordt om tot topprestaties te komen. Alleen bij BB is iets duidelijker te zien wanneer iemand AS oid gebruikt :D

Maar oppvlakkig item....nee zo zou ik het niet willen zien. Men heeft gewoon een korte schets getekend van het wereldje zoals die is. Kerels die alles doen voor het ideale beeld van hun lichaam dat ze nastreven. Tuurlijk alle hulde voor de topsporter die discipline en wilskracht toont door zich helemaal toe te leggen op de sport doe BB heet.
Iedereen moet doen waar die zich happy bij voelt maar af en toe dan denk ik..... ??? :dunno:

hahaha :D ik hou me niet bezig met jongens die gebruiken dat is tijdverspilling
en in de meeste sportscholen is het niet meer te krijgen
straks verandert ie z'n naam in WE DO IT NATERAL turnhout

Terug
Naar boven