Fitness Seller

Nieuws Vanilla Ice zegt sorry wegens wansmaak

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Vanilla Ice, wie kent hem nog? De rapper jatte begin jaren negentig een deuntje van Queen, lulde er een stuk overheen over zijn favoriete nagerecht en het geld stroomde binnen. Robert van Winkel, zoals de blonde rapper bij de burgerlijke stand staat ingeschreven, wil zich daar nu voor verontschuldigen.

Vanilla Ice jatte bijna twintig jaar geleden het intro van 'Under Pressure', een hit van Queen en David Bowie, en scoorde er een dikke hit mee. Ook in Nederland leek de roem na de nummer 1-hit onvergankelijk. Mede door zijn rare kapsels en slechte muziek werd de blonde rapper echter het lachertje van de muziekwereld. En terecht, want alle singles na 'Ice, Ice, Baby' draaiden uit op een flinke flop.

Eindelijk heeft Ice, die sinds enkele jaren in de Heere is, nu ook door wat hij de mensheid heeft aangericht. "Het spijt me. Ook al hebben ruim veertig miljoen mensen mijn plaat gekocht, ik kan er geen excuses voor verzinnen", vertelt de rapper.

Ice gaat diep door het stof vanwege zijn muzak en zijn vreselijke kapsels. Ook voor zijn vervelende gedrag en de rellen die hij heeft veroorzaakt wil Ice graag zijn excuses aanbieden.
http://www.youtube.com/watch?v=MxN_.../-Vanilla-Ice-zegt-sorry-wegens-wansmaak.html

Flauwe publiciteits stunt

Als ik het goed heb, had hij na z'n carriere een supermarkt en zat zelf achter de kassa.

Hij is nou toch een metal freak?

Dat nummer is toch niet slecht. Hij wil zich volgens mij gewoon excuseren dat hij geen gelijkaardige nummers meer gemaakt heeft, flauw.

hij deed een paar jaar terug mee aan zo'n reality show. daarin kon je duidelijk zien dat hij er zelf echt een tyfushekel aan heeft. hoop zelfhaat..niks publiciteits stunt

Ice Ice, Baby!

ik ken mensen die nog steeds met zo'n kapsel rondlopen :roflol:

Volgens mij heeft hij nu een fietsenwinkel. Of was dat Snow....?

Jammer hoor, Ice Ice Baby is nog steeds een van de vetste nummers ooit. Niks om je voor te schamen.

Jammer hoor, Ice Ice Baby is nog steeds een van de vetste nummers ooit. Niks om je voor te schamen.

:roflol:

Het is schandalig dat hij een sample van het nummer Under Pressure van David Bowie en Queen zo gigantisch heeft misbruikt. Hij had hier de rechten niet voor.

Vanilla Ice als artiest is een mislukkeling. Het nummer ligt goed in het gehoord, maar een van de vetste nummers ooit? Nee, dat is het niet waard.

Ice ice ftw.

Lol, de man die uit een raam werd gehangen door Suge om een contract te tekenen bij Deathrow.

En zo zijn er nog vele 'artiesten' die schandalig veel geld verdienen omdat er altijd genoeg idioten (zonder smaak) rondlopen die echt alle crap kopen waar maar een melodietje en wat ritme inzit.

En zo zijn er nog vele 'artiesten' die schandalig veel geld verdienen omdat er altijd genoeg idioten (zonder smaak) rondlopen die echt alle crap kopen waar maar een melodietje en wat ritme inzit.

Komt omdat de mensen van MTV het een leuk liedje vonden en daarom eindeloos lieten voorbij komen daarom dacht de massa dat het ook een leuk liedje was alleen maar omdat het op MTV kwam.

Terug
Naar boven