AndroidHealthClinic

Vanuit Thailand! Wie kan mij a.u.b. helpen cycle in elkaar zetten?

teddy

Novice
Waardering
0
He bro's,

Ik heb hulp nodig met JUIST samenstellen van een kuur. Ik woon momenteel in Thailand en werk als duikintructeur en zit ik trouwens op dit zekere momenteel een Pharmacy dit bericht te typen de eigenaar is mijn vriedin. Voor elke vraag over AN altijd welkom ik kan alles beantwoorden. Ik heb wil twee kuursrschema nodig ,s 1 voor mijn vriendin die allenn vet wil verliezen met allen Clen. Iemand een beter iedee?brand maar los!

Ik vervolgens wil het doen met:

Deca
Cypionate
Stanazolol
Dianabol
HCG
Clomid
Proviron
Proscar (haarverlies tegen te gaan)
Ik wil nolvadex vemijden, want het is rete duur hier Thailand voor een kuur van 12 weken...
De rest aan vitaminen en voedsel heb al onder controle.
Het zou enorm "vet" hahaha waneer iemand met EXPERTISE mijn en mijn vriendin een kuur voorschrijft!!!!!!!!!!!!!!1

ALvast bedankt mensen die VETSANDIG WILLEN GROEIEN ALS KOOL!

Groeten uit Thailand!

Teddy

ps.: sorry vergeten status van mij is
gewicht: 79
lengte: 1.83m
3e kuur met k*tspullen dus ik wil nu echte spiermassa kweken en mijn moeder laten schrikken als ik thuis kom, ghe
Verder ben ik topconditie vanwege mijn werkk.

sorry maar aan je slimheid moet je nog werken.

Bedoel 3 kuren en 79 kilo ??? k*t of niet dit is gewoon waardenloos. Bedoel mij stats zijn naturel nog beter. No Offence. Zou eerst maar goed gaan bulken nog todat je met jouw lengte kilo of 85 a 90 weegt. En na die 3 klote kuren toch ff alles laten checken.

Maar goed aangezien me advies toch nooit word opgevolgd.

zou je een de volgende kuren kunne volgens

test only
test/deca/dboll
test/deca/proviron
deca/winny

Misschien nog meer mensen idieen ?

teddy zei:
Ik wil nolvadex vemijden, want het is rete duur hier Thailand voor een kuur van 12 weken...

12 weken nolva ??? Vier weken voor een nakuur moet toch wel genoeg zijn. Je hebt iig ook nog clomid dus dat meot wel lukken.

Hoe zagen je andere kuren eruit? En weet je zeker dat je voeding in orde is?

Ryu zei:
Maar goed aangezien me advies toch nooit word opgevolgd.

Je hebt toch al diverse mensen aan de Ryubolic geholpen. :D

ff ontopic:
Moet Ryu gelijk geven. 3 kuren en nog steeds 79 kilo en dat bij een lengte van 1.83!
Hoeveel woog je voordat je begon met trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry volgens mijn ben ik niet duidelijk overgekomen..

Johny zei:
12 weken nolva ??? Vier weken voor een nakuur moet toch wel genoeg zijn. Je hebt iig ook nog clomid dus dat meot wel lukken.

Ik bedoel dit zijn de ingereidienten die ik wil gaan gebuiken. He drie kuren gedaan en ben 3 keer vreselijk genaaid met
SHIT! en ben daarna erg ziek ziek geweest en 15 kilo afgevallen.... vandaar.

Sorry volgens mijn ben ik niet duidelijk overgekomen..

Johny zei:

Ik bedoel dit zijn de ingereidienten die ik wil gaan gebuiken. He drie kuren gedaan en ben 3 keer vreselijk genaaid met
SHIT! en ben daarna erg ziek ziek geweest en 15 kilo afgevallen.... vandaar. Voeding is in orde dan

Gezien je toch wel gaat kuren ondanks iedereen zijn advies en gezien het feit je in Thailand zit zou ik als ik jou was

1-10 500mg test enanthaat
7-12 50mg anavar nemen
hcg 500iu elke 4de dag
en nolavdex als nakuur

en je vriendin...ze wilt afvallen dat zou ook zonder as of clen kunnen natuurlijk maar als zij ook echt wilt kan ze ook anavar nemen beginnen met 5 mg en eventueel opbouwen tot 15mg als ze geen bijwerkingen heeft en dit in combinatie met een vetverbrander (de dosis voor vrouwen weet ik niet) en een dieet hoog in eiwitten/ laag in koolhydraten en gematigd in vet.

Als ik jou was zou ik eerst 500 anavar tabs naar mij sturen kan ik kijken of ze echt zijn ... anders wordt je misschien weer genaaid :D

4cc

4cc

Digitale foto

4CC zei:
Gezien je toch wel gaat kuren ondanks iedereen zijn advies en gezien het feit je in Thailand zit zou ik als ik jou was

1-10 500mg test enanthaat
7-12 50mg anavar nemen
hcg 500iu elke 4de dag
en nolavdex als nakuur

en je vriendin...ze wilt afvallen dat zou ook zonder as of clen kunnen natuurlijk maar als zij ook echt wilt kan ze ook anavar nemen beginnen met 5 mg en eventueel opbouwen tot 15mg als ze geen bijwerkingen heeft en dit in combinatie met een vetverbrander (de dosis voor vrouwen weet ik niet) en een dieet hoog in eiwitten/ laag in koolhydraten en gematigd in vet.

Als ik jou was zou ik eerst 500 anavar tabs naar mij sturen kan ik kijken of ze echt zijn ... anders wordt je misschien weer genaaid :D

4cc

4cc

Ik maak een digitale foto voor je van het geheel en trouwens dat kan ik altijd voor je doen! en misschien in speciaal Thailand foto logboek maken foto's van hoge kwaliteit. Kurn je het schem als volgt vopor me maken week 1 blababla
week 2 en dosage en een beetje uitgedreider als daar tijd voor hebt.

hoeveel procent vet heb je?

teddy sleep je vriendin hier niet in mee

eh teddy ff een vraagje maar waarom stuur je me een foto van bonavar?

wat moet ik daar mee?

teddy zei:
Ik maak een digitale foto voor je van het geheel en trouwens dat kan ik altijd voor je doen! en misschien in speciaal Thailand foto logboek maken foto's van hoge kwaliteit. Kurn je het schem als volgt vopor me maken week 1 blababla
week 2 en dosage en een beetje uitgedreider als daar tijd voor hebt.

ok.

week 1: 500mg test enanthaat
week 2: 500mg test enanthaat
week 3 500mg test enanthaat
week 4 t/m 6 500mg test enanthaat
week 7 50 mg anavar p/d + 500mg test enathaat
week 8 50 mg anavar p/d + 500mg test enanthaat
week 9 idem
week 10 idem
week 11 50 mg anavar p/d
week 12 50 mg anavar p/d
week 13 nolvadex 40 mg p/d
week 14 + 15 nolvadex 20 mg p/d

en dan nog elke 4de dag 500 iu hcg van week 1 tm 12

4cc

Is het niet ontzettend gevaarlijk om in een land als Thailand met illegale spullen te kloten? (tenminste ik neem aan dat AS in Thailand ook illegaal is).

Mouzer zei:
Is het niet ontzettend gevaarlijk om in een land als Thailand met illegale spullen te kloten? (tenminste ik neem aan dat AS in Thailand ook illegaal is).

nee hoor je kan het daar gewoon in de apotheek halen.....eiwitpoeder is volgens mij wel verboden daar!! logisch toch :D

4cc

4CC zei:
nee hoor je kan het daar gewoon in de apotheek halen.....eiwitpoeder is volgens mij wel verboden daar!! logisch toch :D

4cc

volgen smij had ik dat ook een x gelezen anabolen legaal en op eiwit of andere suplementen staat bijna de doodstraf. ja dan is het logisch dat je gelijk met as begint inplaats van met suplementen.

trouwens thailand is wel een van de landen waar het bekent over is dat er veel fakes wegkomen

Terug
Naar boven