He bro's,
Ik heb hulp nodig met JUIST samenstellen van een kuur. Ik woon momenteel in Thailand en werk als duikintructeur en zit ik trouwens op dit zekere momenteel een Pharmacy dit bericht te typen de eigenaar is mijn vriedin. Voor elke vraag over AN altijd welkom ik kan alles beantwoorden. Ik heb wil twee kuursrschema nodig ,s 1 voor mijn vriendin die allenn vet wil verliezen met allen Clen. Iemand een beter iedee?brand maar los!
Ik vervolgens wil het doen met:
Deca
Cypionate
Stanazolol
Dianabol
HCG
Clomid
Proviron
Proscar (haarverlies tegen te gaan)
Ik wil nolvadex vemijden, want het is rete duur hier Thailand voor een kuur van 12 weken...
De rest aan vitaminen en voedsel heb al onder controle.
Het zou enorm "vet" hahaha waneer iemand met EXPERTISE mijn en mijn vriendin een kuur voorschrijft!!!!!!!!!!!!!!1
ALvast bedankt mensen die VETSANDIG WILLEN GROEIEN ALS KOOL!
Groeten uit Thailand!
Teddy
ps.: sorry vergeten status van mij is
gewicht: 79
lengte: 1.83m
3e kuur met k*tspullen dus ik wil nu echte spiermassa kweken en mijn moeder laten schrikken als ik thuis kom, ghe
Verder ben ik topconditie vanwege mijn werkk.
Ik heb hulp nodig met JUIST samenstellen van een kuur. Ik woon momenteel in Thailand en werk als duikintructeur en zit ik trouwens op dit zekere momenteel een Pharmacy dit bericht te typen de eigenaar is mijn vriedin. Voor elke vraag over AN altijd welkom ik kan alles beantwoorden. Ik heb wil twee kuursrschema nodig ,s 1 voor mijn vriendin die allenn vet wil verliezen met allen Clen. Iemand een beter iedee?brand maar los!
Ik vervolgens wil het doen met:
Deca
Cypionate
Stanazolol
Dianabol
HCG
Clomid
Proviron
Proscar (haarverlies tegen te gaan)
Ik wil nolvadex vemijden, want het is rete duur hier Thailand voor een kuur van 12 weken...
De rest aan vitaminen en voedsel heb al onder controle.
Het zou enorm "vet" hahaha waneer iemand met EXPERTISE mijn en mijn vriendin een kuur voorschrijft!!!!!!!!!!!!!!1
ALvast bedankt mensen die VETSANDIG WILLEN GROEIEN ALS KOOL!
Groeten uit Thailand!
Teddy
ps.: sorry vergeten status van mij is
gewicht: 79
lengte: 1.83m
3e kuur met k*tspullen dus ik wil nu echte spiermassa kweken en mijn moeder laten schrikken als ik thuis kom, ghe
Verder ben ik topconditie vanwege mijn werkk.

k*t of niet dit is gewoon waardenloos. Bedoel mij stats zijn naturel nog beter. No Offence. Zou eerst maar goed gaan bulken nog todat je met jouw lengte kilo of 85 a 90 weegt. En na die 3 klote kuren toch ff alles laten checken.