Fitness Seller

Varcil-R2

phenomenon666

Cool Novice
Waardering
1
Iemand al gehoord van Varcil-R2 van Nanox Nutriceuticals? Is een nieuw merk. Heb een aantal stalen gekregen hiervan en is geflipt goed spul! hun website staat nog onder constructie dus ik weet niet waar ik het kan kopen... :mad:

Geflipt goed spul ? Wat voor supplement is het ?

Nooit van gehoord

Vanwaar heb je die samples dan?

• Topic Starter Topic Starter
op het label staat: Designer whey isolate. Is zo lekker!! vond pvl whey gourmet al zo lekker maar dit spil is echt the real deal.

Geflipt goede whey? Ik dacht dat het een of andere energizer betrof...

Kun je nog contact opnemen met die kerel van op de beurs?

Scoor me eens wat samples :D

• Topic Starter Topic Starter
aww spijtig genoeg heb ik geen info van die gast. Het merk zou uitkomen in juli hier in europa...heb zitten zoeken op het net maar kan nog niets vinden ervan. echt k*t:mad:

hun sups zijn nu verkrijgbaar, voor de prijzen pm je me best even.
Prijzen vallen op zich wel mee

Kort samengevat: producten van Nanox zijn niet hoogwaardiger dan de concurrentie.
Flashy verpakking, flashy trademarks die op niks slaan (zoals INFLUX-7 systeem) of Vaprol...
Een mooie les in hoe creeër ik een hype om te zorgen dat mensen mijn product als hoogwaardig gaan beschouwen. Dat zie je ook aan de look, het moet duur en flashy overkomen.
Niks mis mee natuurlijk als de smaak goed is en de prijs ok. Maar zoals gezegd is er niks wat een hogere prijs rechtvaardigt of wat het product hoogwaardiger maakt dan de concurrentie.

direct een zeer sterke eerste mail, meeste mensen stellen zich hier eerst voor
De mensen die ik heb gesproken die de testers al hebben gehad zijn er anders wel heel tevreden over, dus ik ga eerder uit op zulke verhalen.
Ze krijgen een heel uitgebreide lijn hebben ze me net verteld, en ik heb er vast alle vertrouwen in

Het is niet mijn gewoonte om de dingen op een "gewone" manier te doen, en ik ga er ook niet mee beginnen.

Best mogelijk dat de testers er tevreden over zijn. Er is ook niks mis met de producten van Nanox.
Alleen dat de marketing machine hier lustig draait. Als je met "imposante" termen rond de oren geslagen wordt die je het gevoel geven dat dit echt wel een heel sterk wetenschappelijk onderbouwd product is, stel ik mij toch de nodige vragen.
Nietes dus, het zijn gewone BB producten zoals je ze op iedere hoek van de straat kunt kopen.
Vind je de smaak goed en de prijs prima: go ahead and buy it (liefst bij jou Glenn zeker ;-)

En ik twijfel er niet aan dat ze je warm maken voor een uitgebreid gamma. Als de markt er is, en hun fabrikant een passend product heeft gaan ze zeker nog wel meer producten "hypen".

Vicarius zegt: "Blijkbaar mag je op een forum niet meer je mening geven.
Blijkbaar interpreteren mensen je mening ook maar al te graag verkeerd, terwijl er meermaals in mijn reactie staat dat absoluut niks mis is met deze producten.
Blijkbaar als ze het echt niet meer weten gaan ze zelfs mensen van de "sportvoedingsbranche" er bij betrekken, terwijl ik na wat googelen zie dat jullie dat blijkbaar zelf zijn...

Enfin, mijn excuses voor alle zere teentjes waar ik blijkbaar op getrapt heb. Van mij mag de admin gerust deze hele bullshit verwijderen. Ik heb er geen financieel belang bij zoals je insinueert en heb ook geen boodschap aan je beschuldigingen.
Voor mij stopt het hier!

Veel succes met je Nanox!"

...dit heeft niks met mening geven te maken...

Laatst bewerkt:
Blijkbaar mag je op een forum niet meer je mening geven.
Blijkbaar interpreteren mensen je mening ook maar al te graag verkeerd, terwijl er meermaals in mijn reactie staat dat absoluut niks mis is met deze producten.
Blijkbaar als ze het echt niet meer weten gaan ze zelfs mensen van de "sportvoedingsbranche" er bij betrekken, terwijl ik na wat googelen zie dat jullie dat blijkbaar zelf zijn...

Enfin, mijn excuses voor alle zere teentjes waar ik blijkbaar op getrapt heb. Van mij mag de admin gerust deze hele bullshit verwijderen. Ik heb er geen financieel belang bij zoals je insinueert en heb ook geen boodschap aan je beschuldigingen.
Voor mij stopt het hier!

Veel succes met je Nanox!

Vicarius zegt: "Blijkbaar mag je op een forum niet meer je mening geven.

Voor mij stopt het hier!

Veel succes met je Nanox!"

...dit heeft niks meer met mening geven te maken...[/QUOTE]

Hmmm, wie zou Vicarious vertegenwoordigen...???

Ik vertegenwoordig "freedom of speech" and "freedom of opinion"
Ik heb het ook niet nodig mijn "beschuldigingen" achteraf dan maar te deleten zodat het lijkt of ik de zaken overroep.
Ik heb hier nog geen enkel product gepromoot, noch heb ik een product afgekraakt. Ik geef er gewoon mijn mening over.

Ik weet wel wie phenomenon vertegenwoordigt :D

Blijkbaar al eens eerder door de mand gevallen:

http://anabolicminds.com/forum/supplements/89692-fatburner-2008-a-2.html#post1389822

Tja, tis ook een manier om je producten aan de man te brengen natuurlijk...

Terug
Naar boven