AndroidHealthClinic

Variant of....?

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Rond november heb ik mijn volgende massa kuur gepland. Zoals ik al typ deze is puur gericht op massa winnen. Mijn stats 112 kilo bij 189cm. Dit wordt mijn 4de kuur en allen waren licht maar maximale eruit gehaald dus het merendeel zou wel typen dat de mg omhoog moeten maar daar wacht ik mee totdat er haast geen redement meer inzit dan ga ik pas omhoog.
Wat vinden jullie van de samenstelling? Andere opties beter voor massa?

1ste kuur 15 mg stanazolol voor 8 weken ( niet weer de discussie )
2de kuur 30 mg dianabol voor 6 weken
3de kuur 500 mg Testo E en 200 mg deca voor 10 weken

Mijn kuur voorstel voor nu is

week 1 t/m 12 Testo E 500 mg
week 1 t/m 10 deca 200 mg
week 1t/m3 Dianabol op 30 of 40 mg

Nakuur 4 weken Nolva op 20mg 2 weken na de laatste injectie.

En natuurlijk de Nolva bijdehand voor de gyno die zeker gaat komen met dit aromatiserende kuurtje. Ben zelf niet bekend met de aro remmers tijdens de kuur maar Nolva werkt bij mij direct als de gyno opsteekt. 5 dagen Nolva erin en de zooi is weer weg. Stop dan ook direct weer met de Nolva.

Veranderen?

Laatst bewerkt:
ziet er prima uit..als jij voor jezelf denkt dat je hiermee nog behoorlijk kunt groeien moet je vooral niet meer mg's gaan nemen..
al zou ik persoonlijk de dbol dan voor 6 wkn nemen..:D

Ziet er oke uit
Ik zou toch de deca op 400mg zetten

succes

Rond november heb ik mijn volgende massa kuur gepland. Zoals ik al typ deze is puur gericht op massa winnen. Mijn stats 112 kilo bij 189cm. Dit wordt mijn 4de kuur en allen waren licht maar maximale eruit gehaald dus het merendeel zou wel typen dat de mg omhoog moeten maar daar wacht ik mee totdat er haast geen redement meer inzit dan ga ik pas omhoog.
Wat vinden jullie van de samenstelling? Andere opties beter voor massa?

1ste kuur 15 mg stanazolol voor 8 weken ( niet weer de discussie )
2de kuur 30 mg dianabol voor 6 weken
3de kuur 500 mg Testo E en 200 mg deca voor 10 weken

Mijn kuur voorstel voor nu is

week 1 t/m 12 Testo E 500 mg
week 1 t/m 10 deca 200 mg
week 1t/m3 Dianabol op 30 of 40 mg

Nakuur 4 weken nolvadex op 20mg 2 weken na de laatste injectie.

En natuurlijk de Nolva bijdehand voor de gyno die zeker gaat komen met dit aromatiserende kuurtje. Ben zelf niet bekend met de aro remmers tijdens de kuur maar Nolva werkt bij mij direct als de gyno opsteekt. 5 dagen Nolva erin en de zooi is weer weg. Stop dan ook direct weer met de Nolva.

Veranderen?

Ik zou gewoon meteen beginnen met een aromatase remmer en doortrekken in de nakuur, je weet dat je gevoelig bent voor gyno! Nolva tijdens een kuur met deca kan de kans op gyno vergroten vooral als er zoveel oestrogenen in je lichaam circuleren. En Nolva alleen als nakuur vind ik persoonlijk wat magertjes ... nolva is niet mijn eerste keus...zou er in iedergeval overwegen wat hcg aan te schaffen.

En gezien je niet bekend bent met AI's zou ik er in iedergeval wat over gaan lezen zodat je een betere keuze kan maken tussen wel of niet gebruiken

4cc

• Topic Starter Topic Starter
ziet er prima uit..als jij voor jezelf denkt dat je hiermee nog behoorlijk kunt groeien moet je vooral niet meer mg's gaan nemen..
al zou ik persoonlijk de dianabol dan voor 6 wkn nemen..:D

Hoewel dat erg lekker klink wil ik toch rustig aan doen met de 17aa varianten. na de topic van Big Maus heb ik me voorgenomen om deze varianten te beperken. De Test E is een lange esther vandaar de dianabol de eerste 3 weken dan knal ik vanaf het begin af aan....

Ziet er oke uit
Ik zou toch de deca op 400mg zetten

succes

Als deze kuur niet de het gewenste resultaat behaald (wat ik niet verwacht, wordt weer knallen) dan ga ik de deca eens naar 400mg zetten. Is het dan beter 500mg testo e en 400 mg deca te zetten of 750 test e en 250 deca...

Ik zou gewoon meteen beginnen met een aromatase remmer en doortrekken in de nakuur, je weet dat je gevoelig bent voor gyno! nolvadex tijdens een kuur met deca kan de kans op gyno vergroten vooral als er zoveel oestrogenen in je lichaam circuleren. En Nolva alleen als nakuur vind ik persoonlijk wat magertjes ... nolvadex is niet mijn eerste keus...zou er in iedergeval overwegen wat hcg aan te schaffen.

En gezien je niet bekend bent met AI's zou ik er in iedergeval wat over gaan lezen zodat je een betere keuze kan maken tussen wel of niet gebruiken

4cc

Nolva met deca kan de kans op gyno vergroten??? Ok dat wist ik niet? Tijdens mijn vorige kuur geen last van gehad. Gyno begon goed door te komen en 5 dagen 40mg ed en de gyno was weg. Tot aan de nakuur geen Nolva meer gehad en alles mooi weggegaan. Ik heb voor de nakuur ook nog Chlomid maar veel nare sides over gelezen...

Ik zou gewoon meteen beginnen met een aromatase remmer en doortrekken in de nakuur, je weet dat je gevoelig bent voor gyno! nolvadex tijdens een kuur met deca kan de kans op gyno vergroten vooral als er zoveel oestrogenen in je lichaam circuleren. En Nolva alleen als nakuur vind ik persoonlijk wat magertjes ... nolvadex is niet mijn eerste keus...zou er in iedergeval overwegen wat hcg aan te schaffen.

4cc

??? Are u for real.. :rolleyes:

nolvadex tijdens een kuur met deca kan de kans op gyno vergroten
Nolvadex is t enigste wat nog direct kan helpen als er gyno op komst is, de rest is milder en werkt anders.

je moet niet verwarren: Dat deca wat progesteron werkt, geen gyno kan veroorzaken zonder oestrogenen!!!

Maar voor de T/S is het niet onverstandig om een ai ernaast te gebruiken, Aromasin zou al wonderen kunnen doen.

Nolvadex is t enigste wat nog direct kan helpen als er gyno op komst is, de rest is milder en werkt anders.

je moet niet verwarren: Dat deca wat progesteron werkt, geen gyno kan veroorzaken zonder oestrogenen!!!

Maar voor de T/S is het niet onverstandig om een ai ernaast te gebruiken, Aromasin zou al wonderen kunnen doen.

Femera en Aromasin ben ik wel het een en ander over wezen lezen. Op hoeveel mg ( of hoe dit spul uitdrukt) moet je dan dagelijks zitten. En tot de nakuur gebruiken?

aangezien je wel in een anabole omgeving wil verkeren zou ik dan voor liquidex/arimidex gaan.. aromasin en femara zijn wat aggressiever met het blokken van aromatase, wat ik persoonlijk niet nodig vind, tenzij je in wedstrijd voorbereiding zit of erg gevoelig bent voor oestrogene bijverschijnselen. je zou de liquidex op 1 ml eod kunnen gebruiken (2,5mg/ml) als ik me niet vergis. dat zal volstaan.

je eerste optie om nolva in te zetten wanneer je gyno opkomt is IMO de betere keuze... als je het aantal middelen die je gebruikt kunt beperken tot een minimum is dat altijd de beste keuze!

Mijn vraag is eerder hoe lang is eht geleden dat je gekuurd hebt??Je vorige kuur is eigenlijk hetzelfde als deze, geen probleem.. maar als je 3 maanden geleden uit een kuur bent gekomen zal deze misschien een hele hoop minder opleveren denk je niet? Dat is imo relevant aan of deze kuur je wat zal doen.. Verder is kuur prima!!

Ik zou pas anti e's gebruiken als het echt nodig is.

En ik denk dat 4CC effe een blackout had ofzo.:D

Kuur is vd rest wel ok alleen zou ik deca een week langer doen.

aangezien je wel in een anabole omgeving wil verkeren zou ik dan voor liquidex/arimidex gaan.. aromasin en femara zijn wat aggressiever met het blokken van aromatase, wat ik persoonlijk niet nodig vind, tenzij je in wedstrijd voorbereiding zit of erg gevoelig bent voor oestrogene bijverschijnselen. je zou de liquidex op 1 ml eod kunnen gebruiken (2,5mg/ml) als ik me niet vergis. dat zal volstaan.

je eerste optie om nolvadex in te zetten wanneer je gyno opkomt is IMO de betere keuze... als je het aantal middelen die je gebruikt kunt beperken tot een minimum is dat altijd de beste keuze!

Ja daar voel ik zelf ook het meeste voor om de gyno zo te bestrijden maar ga ik in de toekomst nog een stuk zwaarder dan kan ik jou info zeker meenemen...

Mijn vraag is eerder hoe lang is eht geleden dat je gekuurd hebt??Je vorige kuur is eigenlijk hetzelfde als deze, geen probleem.. maar als je 3 maanden geleden uit een kuur bent gekomen zal deze misschien een hele hoop minder opleveren denk je niet? Dat is imo relevant aan of deze kuur je wat zal doen.. Verder is kuur prima!!

Ik ben nu zo'n 2 maand klaar met mijn vorige kuur. Of deze kuur weer zo effectief wordt als de vorige kom ik maar op een manier achter!!! Zoals ik al beschreef wil ik gewoon nog flink wat massa pakken om in het voorjaar van 2007 voor het eerst te gaan cutten. Ik denk altijd al weer ver vooruit en ben van plan om iets met Clenbuterol, winny en (testo in de cut???)....???? Heb ik me nog niet helemaal in verdiept maar daar ga ik begin volgend jaar zeker een topic over starten omdat dit mijn eerste cut-kuur wordt.
Maar de vorige kuur 500mg Testo e en 200 mg Deca ben ik 12 kilo van aangekomen. Vlak na de kuur ben ik vader geworden van een prachtige dochter dus de voeding en rust was wat minder. Uiteindelijk een dikke 7 kilo na de nakuur overgehouden:D

Nee geen black out gehad en wat ik zei bedoelde ik ook zo had alleen misschien iets duidelijker moeten zijn. Als je Nolva toevoegd aan 19-nor steroiden dan vergroot je de kans op progesteron gyno vooral als er zich veel oestrogenen in je lichaam bevinden.

Nolva verhoogd "Pgr expresssion" en dit maakt je lichaam gevoeliger voor progesteron.

J Steroid Biochem Mol Biol. 2005 May;95(1-5):83-9.

Aromatase inhibitors: cellular and molecular effects.

Miller WR, Anderson TJ, White S, Larionov A, Murray J, Evans D, Krause A, Dixon JM.

Breast Unit, Western General Hospital, Edinburgh, Scotland, UK. w.r.miller@ed.ac.uk

Marked cellular and molecular changes may occur in breast cancers following treatment of postmenopausal breast cancer patients with aromatase inhibitors. Neoadjuvant protocols, in which treatment is given with the primary tumour still within the breast, are particularly illuminating. In Edinburgh, we have shown that 3 months treatment with either Anastrozole, exemestane or letrozole produces pathological responses in the majority of oestrogen receptor (ER)-rich tumours (39/59) as manifested by reduced cellularity/increased fibrosis. Changes in histological grading may also take place, most notably a reduction in mitotic figures. This probably reflects an influence on proliferation as most tumours (82%) show a marked decrease in the proliferation marker, Ki67. These effects are generally more dramatic than seen with tamoxifen given in the same setting. Differences between aromatase inhibitors and tamoxifen are also apparent in changes in steroid hormone expression. Thus, immuno-staining for progesterone receptor (PgR) is reduced in almost all cases by aromatase inhibitors, becoming undetectable in many. This contrasts with effects of tamoxifen in which the most common change on PgR is to increase expression. Changes in proliferation occur rapidly following the onset of exposure to aromatase inhibitors. Thus, neoadjuvant studies with letrozole in which tumour was sampled before and after 14 days and 3 months treatment show that decreased expression of Ki67 occur at 14 days and, in many cases, the effect is greater at 14 days than 3 months. These early changes precede evidence of clinical response but do not predict for it. However, this study design has allowed RNA analysis of sequential biopsies taken during the neoadjuvant therapy. Based on clustering techniques, it has been possible to subdivide tumours into groups showing distinct patterns of molecular changes. These changes in tumour gene expression may allow definition of tumour cohorts with differing sensitivity to aromatase inhibitors and permit early recognition of response and resistance.

4cc

AI's helpen ook als je merkt dat je gyno krijgt

4cc

je eerste optie om nolvadex in te zetten wanneer je gyno opkomt is IMO de betere keuze... als je het aantal middelen die je gebruikt kunt beperken tot een minimum is dat altijd de beste keuze!

Femara en Arimidex werken op een andere manier dan Aromasin. Femara is vaak te sterk en zorgt door de sterke oestrogenen onderdrukking voor veel bijwerkingen. Arimidex kan voor sommige mensen niet sterk genoeg zijn en vaak hou je toch ook nog wat vocht vast met Arimidex. Aromasin daartegen zit er tussen in en doordat Aromasin anders zijn werk doet dan Femara en Arimidex is dit toch de beste keus als je er aan kan komen ...zo niet dan zou ik voor Arimidex gaan.

Aromasin verlaagt trouwens ook SHBG en dat is voor sommige een leuke extra!

4cc

Femara en Arimidex werken op een andere manier dan Aromasin. Femara is vaak te sterk en zorgt door de sterke oestrogenen onderdrukking voor veel bijwerkingen. Arimidex kan voor sommige mensen niet sterk genoeg zijn en vaak hou je toch ook nog wat vocht vast met Arimidex. Aromasin daartegen zit er tussen in en doordat Aromasin anders zijn werk doet dan Femara en Arimidex is dit toch de beste keus als je er aan kan komen ...zo niet dan zou ik voor Arimidex gaan.

Aromasin verlaagt trouwens ook SHBG en dat is voor sommige een leuke extra!

4cc

Ik weet wat de onderlinge verschillen tussen de AI's zijn..maar dat aromasin ook SHBG zou verlagen is nieuw voor mij..heb je misschien een link naar een studie voor me?

verder is het vrij zeldzaam dat iemand gyno krijgt via progresterone..eerder door de hoge prolactin levels die bij nor varianten nogal omhoog schieten.

Ik weet wat de onderlinge verschillen tussen de AI's zijn..maar dat aromasin ook SHBG zou verlagen is nieuw voor mij..heb je misschien een link naar een studie voor me?

verder is het vrij zeldzaam dat iemand gyno krijgt via progresterone..eerder door de hoge prolactin levels die bij nor varianten nogal omhoog schieten.

Pharmacokinetics and Dose Finding of a Potent Aromatase Inhibitor, Aromasin (Exemestane), in Young Males -- Mauras et al. 88 (12): 5951 -- Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism

dit is een goede link maar met veel extra info ....o.a. onder het kopje "results" staat over de daling van SHBG

4cc

Terug
Naar boven