Rond november heb ik mijn volgende massa kuur gepland. Zoals ik al typ deze is puur gericht op massa winnen. Mijn stats 112 kilo bij 189cm. Dit wordt mijn 4de kuur en allen waren licht maar maximale eruit gehaald dus het merendeel zou wel typen dat de mg omhoog moeten maar daar wacht ik mee totdat er haast geen redement meer inzit dan ga ik pas omhoog.
Wat vinden jullie van de samenstelling? Andere opties beter voor massa?
1ste kuur 15 mg stanazolol voor 8 weken ( niet weer de discussie )
2de kuur 30 mg dianabol voor 6 weken
3de kuur 500 mg Testo E en 200 mg deca voor 10 weken
Mijn kuur voorstel voor nu is
week 1 t/m 12 Testo E 500 mg
week 1 t/m 10 deca 200 mg
week 1t/m3 Dianabol op 30 of 40 mg
Nakuur 4 weken Nolva op 20mg 2 weken na de laatste injectie.
En natuurlijk de Nolva bijdehand voor de gyno die zeker gaat komen met dit aromatiserende kuurtje. Ben zelf niet bekend met de aro remmers tijdens de kuur maar Nolva werkt bij mij direct als de gyno opsteekt. 5 dagen Nolva erin en de zooi is weer weg. Stop dan ook direct weer met de Nolva.
Veranderen?
Wat vinden jullie van de samenstelling? Andere opties beter voor massa?
1ste kuur 15 mg stanazolol voor 8 weken ( niet weer de discussie )
2de kuur 30 mg dianabol voor 6 weken
3de kuur 500 mg Testo E en 200 mg deca voor 10 weken
Mijn kuur voorstel voor nu is
week 1 t/m 12 Testo E 500 mg
week 1 t/m 10 deca 200 mg
week 1t/m3 Dianabol op 30 of 40 mg
Nakuur 4 weken Nolva op 20mg 2 weken na de laatste injectie.
En natuurlijk de Nolva bijdehand voor de gyno die zeker gaat komen met dit aromatiserende kuurtje. Ben zelf niet bekend met de aro remmers tijdens de kuur maar Nolva werkt bij mij direct als de gyno opsteekt. 5 dagen Nolva erin en de zooi is weer weg. Stop dan ook direct weer met de Nolva.
Veranderen?
Laatst bewerkt:

Ok dat wist ik niet? Tijdens mijn vorige kuur geen last van gehad. Gyno begon goed door te komen en 5 dagen 40mg ed en de gyno was weg. Tot aan de nakuur geen Nolva meer gehad en alles mooi weggegaan. Ik heb voor de nakuur ook nog Chlomid maar veel nare sides over gelezen...