AndroidHealthClinic

Veel beter alternatief einde van I am Legend

idd , inplaats van die zinloze suicide nade:rolleyes:

Idd beter, thnx voor de post.

Het heeft allebei wel wat, dit is weer echt zo'n happy ending.

Beter einde, hij blijft k*t.

Echt veel en veel beter, dan die verotte gare einde waarbij hij zichzelf doodt

Met zo'n (k*t)einde had de film uberhaupt geen 'I am Legend' geheten.

heeft allbei wel wat idd....eerste toch iets beter imo.

Die zelfmoord sloeg nergens op..:roflol: Echt een domper.

prachtig om de spoilers weer te benutten jongens, sommigen moesten de film nog zien :)

video no longer available...

Alternatieve einde zelfde als het boek einde?

Waarom is dit beter? Dit is gewoon een Hollywood/Walt Disney/happy ending dat nog veel minder geloofwaardig is dan het gebruikte einde.

Het heeft allebei wel wat, dit is weer echt zo'n happy ending.

Waarom is dit beter? Dit is gewoon een Hollywood/Walt Disney/happy ending dat nog veel minder geloofwaardig is dan het gebruikte einde.

Minder geloofwaardig?
Een hele gemeenschap vinden waar iedereen healthy is en aan de hand van het tegengif de aarde redden vind ik veel irritanter.

Hij moest gewoon doodgemaakt worden omdat hij zijn chicky mee had genomen.

Minder geloofwaardig?
Een hele gemeenschap vinden waar iedereen healthy is en aan de hand van het tegengif de aarde redden vind ik veel irritanter.
Vind ik niet, zo zou het ook gebeuren in realiteit. Mensen maken altijd een quarantaine en veilige zone in dergelijke situatie. Dat die monsters plots zouden veranderen (gevoelens krijgen?) terwijl ze heel de film zonder nadenken alles moorden wat ze tegenkomen is zeker niet irritant :hahaha:

Achja, eerste deel wat zeker leuk, tweede deel was echt stukken minder (vooral die wezens zien er niet uit) dit alternatieve einde verandert daar weinig of niets aan.

Ietsje beter, geeft ook een beetje de motivatie van die 'leader' simpel weer.

Dat die monsters plots zouden veranderen (gevoelens krijgen?) terwijl ze heel de film zonder nadenken alles moorden wat ze tegenkomen is zeker niet irritant

Ook mee eens. Net als het origineel vind ik ook dit einde alles behalve goed. Will Smith had sowieso die vrouw met haar zoontje niet tegen moeten komen.

prachtig om de spoilers weer te benutten jongens, sommigen moesten de film nog zien :)

Welke Corky die de film nog wil zien gaat nou een topic openen met de titel "Veel beter alternatief einde van I am Legend"? :roflol:

Misschien had je dan wel aan kunnen zien komen dat het einde wat gespoiled zou worden...

This video is no longer available due to a copyright claim by Warner Bros, BayTSP

Terug
Naar boven