Fitness Seller

Veel sneller vol tijdens kuur

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Is dit normaal? Bij mijn vorige kuur kon ik echt alles eten wat los en vast zit (Test-e/Dbol) maar nu zit ik in week 2 van mijn huidige kuur (Tren-e/Test-e/Winstrol) en zit ik na een shake al vol en voel ik me opgeblazen terwijl ik dit eerder verwacht had met Dbol maar niet met Winstrol. Weet iemand waar het aan kan liggen?

Tren doet wat met je schildklier, het vertraagt hem wat. Misschien dat jij daar wat meer last van hebt.
Ik heb zelf 2x winny gedaan en echt geen last van gehad: denk ook niet dat het door de winny komt.
Zoek maar eens op tren en t3.

Ik heb ook met tren en 50mcg T3 verminderd eetlust dus die schildklierhormonen zal het niet zijn denk ik. (maar ik heb daarentegen ook niet extra eetlust met een kuur zonder tren)

Kijk eens of het beter gaat na je kickstart met winstrol, zo ja dan is het toch winstrol. Ik heb het met alle orals die verminderde eetlust.

Was het geen bekend feit dat sterke androgenen de eetlust verminderen? Heb dit toch al altijd gehad bij Winstrol en Tren.. verklaart ook waarom TS het bij DBol/test niet had en nu wel.

Orals verminderen in sommige gevallen ook sterk de eetlust.

Terug
Naar boven