MuscleMeat

Vegetarische supplementen

maa

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
70kg
Mede door mijn vegetarische voedingsgewoonten merk ik dat ik aan mijn gewone voeding niet genoeg heb met sporten.
Daarom ben ik op zoek naar supplementie die mij kan voorzien van de nodige stoffen.
Doel is voornamelijk spierherstel bevorderen en verbruikte stoffen aanvullen. En dit dan in een vegetarisch supplement.

Nu heb ik natuurlijk al half internet afgestruind, bij grootste deel is de herkomst van de ingrediënten niet te herleiden. Tot nu toe alleen Herbalife24 (veeeel te duur!) en wat algemene vitamine-en mineralen-pillen gevonden.

Heeft iemand tips?

Soja proteíne van BodyenFit al gezien? Ik neem aan dat je geen eiwitten wilt hebben uit melk? De smaak daarvan is niet superlekker, je proeft wel een beetje de bonen maar het is een perfect product met een hoog eiwit gehalte. Verder kun je misschien losse aminozuren gebruiken?

Waar doel je precies op, aangezien er zoveel supplementen zijn?

Als je geen veganist bent gewoon melk en eieren. En enkele soja producten als vervanging.

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet inderdaad gewoon melk en ei. De herkomst van meeste ingrediënten van supplementen zijn moeilijk te achterhalen. Vandaar dat ik specifiek op zoek ben naar supplementen waarvan bekend is dat het vegetarisch is.

Ben dus op zoek naar een soort van herstelshake (eiwit, aminozuren, ijzer).

Terug
Naar boven