Fitness Seller

Veldplaats Rolling stones ( te koop )

Brolly

DON
Elite Member
Waardering
1
Beste mensen
Ik heb nog een kaartje liggen voor Rolling Stones ( ik meen voor de 31ste ). Reden van verkoop is dat de persoon in kwestie,waarvan de kaart is, voor een periode in het buitenland zit. Ik heb nog niet gezocht maar wat is hier ong voor te vragen ? ( Kaart is gewoon origineel dus bij een ticketbox oid,moet ik even navragen was meen ik €120 )

Alleen mensen die serieus geinteresseerd zijn mogen een pm sturen.

Wat een belachelijke prijs man. Ik had inderdaad gehoord dat ze zo duur waren

Handel is verboden hier.

alleen in steroiden toch?

Ik denk inderdaad dat dit niet mag. Overlaatst was er nog iemand die een ticket voor een of ander concert wou verkopen en dat topic was ook gesloten.

120 euro? moet niet gekker worden.

120 is toch echt de normale prijs voor veldkaarten 1ste rij.

Netjes dat je het voor 120 doet topicstarter, maar op marktplaats kan je er zo 150 voor krijgen.

De Rolling Stones? Die kunnen beter oude sT jazz gaan spelen, dat past beter bij hun leeftijd. En dan is het misschien nog 120 euro waard.

de rolling stones zijn zoooo jaren 70

Brolly zei:
Whahaha :roflol:

Dus.
Genoeg gelachen weer. 120 euro om op een voetbal veld naar een stel bejaarden te kijken.

Doe er 30 euro bij en je staat 3 dagen op lowlands waar het stikt van de goede bands. En die hoeven niet na een set van een uur de incontinentie slip te verschonen.

(bewerken gaat niet, dus een nieuwe post..)
The Rolling Stones hebben echt hele goede muziek gemaakt, 40 jaar geleden.
Maar dat mensen daar 120 euro voor betalen daar snap ik niks van.
Als je van dat soort muziek houdt dan heb je mazzel want anno 2006 stikt het van de bands die vergelijkbare muziek maken. Behalve dan dat ze 30 jaar jonger zijn (dus ze springen nog op het podium en zo. Echt. komt dat zien!), en een kaartje niet zo belachelijk veel kost.

Ik meen dat bovenstaande discussie al eens gevoerd is, Lauw/MrJ..

Anyway ik denk niet dat mensen zo rationeel zijn als Lauw zou willen. Als het aankomt op wereldsterren en idolen (van weleer) heeft het meer een historische en emotionele waarde om ze (nog) eens van dichtbij te mogen aanschouwen

Lauw zei:
(bewerken gaat niet, dus een nieuwe post..)
The Rolling Stones hebben echt hele goede muziek gemaakt, 40 jaar geleden.
Maar dat mensen daar 120 euro voor betalen daar snap ik niks van.
Als je van dat soort muziek houdt dan heb je mazzel want anno 2006 stikt het van de bands die vergelijkbare muziek maken. Behalve dan dat ze 30 jaar jonger zijn (dus ze springen nog op het podium en zo. Echt. komt dat zien!), en een kaartje niet zo belachelijk veel kost.

Ik wou dat ik eea op de laatste BBQ op audio had kunnen zetten kerel! :D

Want daar zei je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat anders over de Stones, ouwe lekkere stoker die je bent. :kiss:

Terug
Naar boven