XXL Nutrition

venlafaxine

Arenshirl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,
Heb een vraagje zou je venlafaxine medicijn kunnen gebruiken met anabolen? Heb wel gelezen dat de orale vorm maagbloedingen kan veroorzaken. Dus injecties wil ik dan gaan gebruiken.train 12 jaar gemiddeld 5 dagen in de week voeding is in ordenen van 67 kilo naar 95kg gegaan in al die jaren toen had ik wel een vetpercentage van 20procent
Nu zit ik op 8 procent 82,5 kg en blijf het zelfde kwa gewicht .
Groetjes
Adrian

Even een serieuze vraag. Kun jij de hele aftermath van de AAS wel aan als je aan deze medicijnen zit?

• Like
Waarderingen: 040B
Ik zou het risico niet nemen als ik jou was!

• Topic Starter Topic Starter
Even een serieuze vraag. Kun jij de hele aftermath van de AAS wel aan als je aan deze medicijnen zit?
Das een goeie vraag?! Gebruik deze medelijden al heel wat jaren en reageer er Goed op. Doordat ik al jaren train en niet meer vooruit kom zat ik te denken aan een kuurtje vandaar

Das een goeie vraag?! Gebruik deze medelijden al heel wat jaren en reageer er Goed op. Doordat ik al jaren train en niet meer vooruit kom zat ik te denken aan een kuurtje vandaar
Hoe jij op een medicijn tegen depressie reageert zegt helemaal niets meer zodra je gaat kuren. AAS hebben grote invloed op je gemoedstoestand, zeker na je kuur.

Het kan zijn dat je geen problemen ervaart, maar het kan ook makkelijk zijn dat het heel slecht uitpakt.

Je kan je voorstellen dat een serotonine/noradrenaline heropnameremmer weinig doet tegen mentale bijwerkingen van te lage testosteron levels.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal,
Heb een vraagje zou je venlafaxine medicijn kunnen gebruiken met anabolen? Heb wel gelezen dat de orale vorm maagbloedingen kan veroorzaken. Dus injecties wil ik dan gaan gebruiken.train 12 jaar gemiddeld 5 dagen in de week voeding is in ordenen van 67 kilo naar 95kg gegaan in al die jaren toen had ik wel een vetpercentage van 20procent
Nu zit ik op 8 procent 82,5 kg en blijf het zelfde kwa gewicht .
Groetjes
Adrian
Bedankt

Ik zou het er niet op wagen.

Ik zou het er niet op wagen zoals Sanca zegt. Wil je het nou pertinent wel graag proberen, neem dan testosteron propionaat voor 6 weken.

Terug
Naar boven