AndroidHealthClinic

venlaxafine met tamoxifen

robbieempel

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik had net kuur winstrol 50mg/pd 6 weken en test 10 wkeen 500ml. maar ben na 8 weken gestopt met de test op jullie advies.
ik ben naar de huisarts gegaan met mijn klachten dat allemaal tussen me oren zit . hartklachten, maag/darm, druk hoofd, duizelig enz. en dat komt door mezelf te druk maken en stress,(ik loop al 1.5 jaar met die klachten maar ben toch gaan kuren, wat niet slim was.) maar ik moet tot deze zondag nog tamoxifen (20mg/pd) nemen. dan heb ik het 4 weken op. maar ik moet vandaag eigenlijk aan Venlafaxine(1 capsule 75grm/pd) beginnen. kan dat samen? is dat niet dodelijk.
en als ik nu zou stoppen met nakuur zou het dan wel kunnen? aangezien ik maar 8 weken heb gekuurt.
gr

Laatst bewerkt:
Voel je lichaam aan,hoe is het met je libido gesteld?Indien goed kan je de nakuur staken.gr

Venlafaxine zou ik gelijk mee stoppen dat is echt troep, dat verdoet sowieso na een langere tijd je hele hormoon huishouding.

Nakuur uitdoen en dan met je ssri beginnen. Als je test levels niet terug op peil komen, zal je ook mogelijks neerslachtigheid ervaren. Daarnaast heeft een ssri ook tijd nodig om de bloedlevels te bereiken.

Je hebt 8 weken gekuurd dus je eigen productie ligt quasi volledig stil. Zelfs 1 enkele injectie deca kan je voor maanden stil leggen (ooit gelezen op ergogenics).

• Topic Starter Topic Starter
hallo.

bedankt voor jullie reacties, maar heb besloten toch niet te nemen die pillen, heb er maar een hard hooft in, verslavend enz. proberen zonder alles uit me kop te krijgen,

en over mijn libido. ik heb tijden de coïtus dat ie niet erg hard blijft. ik heb nakuur netjes afgemaakt. komt dit nog terug of ben ik ****ed? of is het ook gewoon psychisch

hallo.

bedankt voor jullie reacties, maar heb besloten toch niet te nemen die pillen, heb er maar een hard hooft in, verslavend enz. proberen zonder alles uit me kop te krijgen,

en over mijn libido. ik heb tijden de coïtus dat ie niet erg hard blijft. ik heb nakuur netjes afgemaakt. komt dit nog terug of ben ik ****ed? of is het ook gewoon psychisch

Had ik ook... Het betert wel. Nog niet direct panikeren.

Oke, ik heb nog wel 1 vraag, ik heb nog steeds het gevoel dat ik last van me hart heb, of iets anders. Ik weet bijna zeker dat ik ongezond ben terwijl de doktor 100 keer zegt dat het stress is. Ik ben voort bijna elke week bij huisarts omdat ik het niet vertrouw. Druk op de borst. Steken, steken tussen rug. Benauwd. Gevoel dat me keel dichtgeknepen word. Duizeliug. Wazig zien,hartkloppingen heb eigenlijk van alles. Nu is 3 weken terug mijn bloed getest op onstekingen en suiker, en of me lever goed is en was allemaal in orde. En heb 3 weken terug ook ecg inspanningstest gedaan, toen ik op de fiets zat leek alsof me hart eruit bonkte maar dat was dus helemaal niet. Bloeddruk was perfect. Kreeg ik 5 dagen later uitslag en alles was tip top in orde. Maar ik heb nog steeds kramp achtig gevoel in mijn borst en alles. Is dit echt stress dan?

Ja is echt stress! Ik heb er ook een keer last van gehad na een hardstyle feestje(xtc).
Hartkloppingen,steken in de borst,en jezelf ziek denken.

Ja erg k*t is dat, maar bij jou is het niet blijven hangen en vanzelf overgegaan?

Terug
Naar boven