AndroidHealthClinic

venlaxafine met tamoxifen

robbieempel

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik had net kuur winstrol 50mg/pd 6 weken en test 10 wkeen 500ml. maar ben na 8 weken gestopt met de test op jullie advies.
ik ben naar de huisarts gegaan met mijn klachten dat allemaal tussen me oren zit . hartklachten, maag/darm, druk hoofd, duizelig enz. en dat komt door mezelf te druk maken en stress,(ik loop al 1.5 jaar met die klachten maar ben toch gaan kuren, wat niet slim was.) maar ik moet tot deze zondag nog tamoxifen (20mg/pd) nemen. dan heb ik het 4 weken op. maar ik moet vandaag eigenlijk aan Venlafaxine(1 capsule 75grm/pd) beginnen. kan dat samen? is dat niet dodelijk.
en als ik nu zou stoppen met nakuur zou het dan wel kunnen? aangezien ik maar 8 weken heb gekuurt.
gr

Laatst bewerkt:
Voel je lichaam aan,hoe is het met je libido gesteld?Indien goed kan je de nakuur staken.gr

Venlafaxine zou ik gelijk mee stoppen dat is echt troep, dat verdoet sowieso na een langere tijd je hele hormoon huishouding.

Nakuur uitdoen en dan met je ssri beginnen. Als je test levels niet terug op peil komen, zal je ook mogelijks neerslachtigheid ervaren. Daarnaast heeft een ssri ook tijd nodig om de bloedlevels te bereiken.

Je hebt 8 weken gekuurd dus je eigen productie ligt quasi volledig stil. Zelfs 1 enkele injectie deca kan je voor maanden stil leggen (ooit gelezen op ergogenics).

• Topic Starter Topic Starter
hallo.

bedankt voor jullie reacties, maar heb besloten toch niet te nemen die pillen, heb er maar een hard hooft in, verslavend enz. proberen zonder alles uit me kop te krijgen,

en over mijn libido. ik heb tijden de coïtus dat ie niet erg hard blijft. ik heb nakuur netjes afgemaakt. komt dit nog terug of ben ik ****ed? of is het ook gewoon psychisch

hallo.

bedankt voor jullie reacties, maar heb besloten toch niet te nemen die pillen, heb er maar een hard hooft in, verslavend enz. proberen zonder alles uit me kop te krijgen,