MuscleMeat

verbeter mijn kuur

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Yo !
Ik heb dus even een paar kuurschema's samengesteld voor me .
MAAR , ik geraak er niet uit elke te kiezen en wanner ik nolvadex of pregnyl moet nemen .
Ook de Clomid , die ik liever achterwegen laat weet ik geen raad .

Kuur 1

Week 1 t/m 8......400 mg deca of equipose en 250 mg sustanon.

Kuur 2
week 1 t/m 8 ........ 400 mg deca week 2 t/m 8 25 - 50mg winstrol E.O.D

Mijn doelstelling .
Droge kwaliteits massa die wel behouden blijft.

Ik verkies wel een milde kuur( een beetje leversparend en geen puisten ) , daar dit men tweede is .
Willen jullie even kijken en mij vertellen welke de beste is .
Wat jullie zouden veranderen ?
Hoe jullie de nolvadex of pregnyl in dit schema zouden zetten ?
Ga ik een waterkop krijgen ? Wat denken jullie van arimidex ?
Kan het kwaad als ik de clomid weglaat , omdat ik gehoord heb dat dit zeer sterk is voor de lever .

Thanx

Ik zou de sustanon op 500mg/week zetten of vervangen door n test. en die ook op 500 zetten. 250 mg moet wel tot resultaten leiden maar als je techt goed wilt doen beter op 500.

As far as side effects go, Clomid is a fairly safe drug. At the worst, you will get bloating, stomach pains, blurred vision, headaches, nausea, and dizzyness.

Het is geloof ik geen c17 AA middel dus het is veel minder belastend voor je lever. Ik gebruik t zelf ook en heb nergens last van, men zegt dat depressiviteit nogal s voor kan komen maar ook daar heb ik geen last van.

mja, aan je uitleg te horen is geen een van de beide kuurtjes iets voor jou! :p

testo + deca ga je een hoop vochtvasthouden...
testo + winstrol is niet echt leversparend (winstrol is c17AA dus belastent voor je lever)

ik zou voor testo + winstrol gaan maar de sust vervangen door enth

en gewoon nakuren met clomid en hcg en nolvadex !

voor de hoeveelheden en wanneer moet je maar ff search gebruiken staan verschillende treads over

greetz & suc6

deca + winstrol dus

foutje... :p

*Wat betreft kuur 1: Deca geeft je aanzienlijke waterretentie en dus een 'waterkop' ligt in de mogelijkheden (bij iedereen is dat toch verschillend). EQ was voor mij persoonlijk de puisten-hel op aarde. Dus hou daar ook rekening mee.

*Sustanon bestaat uit 4 esters die niet sterk genoeg zijn (elke is slechts met 80mg vertegenwoordigd en slaat in op een andere tijdstip) om met 250mg per week daden te verrichten die opzienbarend zijn.
Bovendien staat Sust óók bekend om aanzienlijke waterretentie.

*Gebruik nooit Winstrol en Deca in dezelfde weken. Winstrol heeft meer cuttende eigenschappen terwijl Deca water vast houdt en massa bewerkstelligd.

*Als dit je tweede kuur is zie ik niet in waarom je niet met een simpele Deca/test enanthate mooie resultaten kunt krijgen. Ik vraag me verder af of het nodig is om 400mg Deca te zetten, stap altijd zo laag mogelijk in, zeker bij je eerste paar kuren!

*Wil je aan het eind toch wat harder uitkomen, dan kan je de Winstrol ná de Deca gebruiken.

Voorbeeld:
Week 1 t/m 8 Deca 200mg/week
Week 1 t/m 10 Test enanthate 250mg/week
Week 10 t/m 12 Winstrol 50mg om de dag

Nakuren met Clomid en Nolvadex. HCG kun je optioneel nemen al zit je met je hoeveelheden niet zó hoog dat je enorme problemen hoeft te verwachten, nakuren is een must!

Denk aan je calorie-inname, zet er een kwalitatief goeie multivitamine naast evenals apart Vit C, en slaap een gat in de dag voor zover je dat kunt.
Zomaar wat dingetjes.

Succes!

kuur 1: deca of eQ en sust
kuur 2: deca winstrol

kuur 1: neem in ieder geval geen EQ/boldenone tezamen met deca, dit schijnt namelijk een combinatie te zijn die meer slecht, dan goed doet. Had ergens gelezen dat dit bloedvaten zou vernouwen.... (zal eens artikel opzoeken..)

Deca en sust; Geen ideale combinatie naar mijn mening, tevens een supper aggressieve combinatie voor je prostaathypertrofie, althans zoiets mocht ik zelf in de levende lijve ondervinden. Daarnaast is deca en sust een absolute vochtvasthouder, dus van alleen droge speirmassa, is geen sprake.

ALs je voor een droge speirmassa kuur zou willen gaan; neem dat een korte ester van test, zoals Propionaat, en dit tezamen met een Boldenone/eq.

kuur 2:
tja., (SOMEBODY CORRECT ME IF IM WRONG)
maar ik ben van mening dat een winstrol/stromba indien dit samen genomen wordt met een deca of sust, dit elkaar alleen maar tegen werkt...

mijn advies;
droge spiermassa? ga voor de EQ/test. PROP.
of winstrol / primobolan

wat te doen met je winstrol/stromba...
als je gaat kuren, is het mooi om hiermee je kuur af te sluiten(na gebruik test / deca). Zo kan je dit in de laatste weken gebruiken, om weer de receptor op een andere manier te bestoken, en tevens is het al anti-oestrogeen. Zelf vind ik het ideaal, want als ik bijvoorbeeld de laatste spuit enanthaat heb gezet, dan weet ik dat deze nog 3 weken door werkt... dit is een mooie overbruggingsperiode voor je winstrol... waarna je, meteen kunt beginnen met je nakuur...

afhankelijk van de sterkte van je kuur, een goede nakuur samenstellen... indien je voor de primo/winstrol gaat...hoef je hier minder rekening mee te houden..

verder;
Ik weet niet hoeveel kuren je al gehad hebt.. maar indien dit een van je eerste is..
denk es aan gewoon een enkele AS soort te gaan gebruiken.. Persoonlijk geef ik geen voorkeur aan deca, daar het herstel erg lang schijnt te zijn.
Misschien is een test prop, of boldenone iets voor je?
Wil je alleen wat harder en wat droge massa? winstrol?

Ik kan je verder niks vertellen over een trenbolone e.d. want daar heb ik geen ervaring mee. het schijnt wel een paarde middel te zijn wat ook voor droge massa zorgd...maar zoals ik altijd zeg; alles op zijn tijd...

misschien een idee om voor losse AS kuurtjes te gaan... dan kan je meteen zien waar je het beste op reageerd...

grt

jw

• Topic Starter Topic Starter
Veel mensen hier op het forum raden ook aan om 400 mg deca te gebruiken .
Is dit echt nodig als je een beginner bent ?
Zoals sommige hier toch aanraden , ben ik ook wel een voorstander van 200 mg deca of boldenone .
ik zal wel zien wat ik bereik met die 200mg .
Of moet ik echt wel 400 nemen .

Terug
Naar boven