AndroidHealthClinic

Verdelen Winstrol inj

swiss

Cool Novice
Waardering
0
Heren, is het verstandig om de winstrol (300mg/w) te verdelen over 6inj van 50mg of kan het ook in 3inj van 100mg? inj gaan in de shouders Thx

waarom zo veel ik zelf zet 50 mg om de dag is meer dan genoeg

Als ie "zoveel" wil nemen, kan dat toch gerust, al weet ik niet waar je je spuit nog gaat steken na twee weken:p

Heren, is het verstandig om de winstrol (300mg/w) te verdelen over 6inj van 50mg of kan het ook in 3inj van 100mg? inj gaan in de shouders Thx

Weet niet wat je kuur verleden is maar dan zou ik gaan voor 50mg ed (elke dag) Dus 7x50mg...

Je MOET winstrol zelfs verdelen over meerdere dagen, 1x per week injecteren is niet genoeg. Kijk maar eens naar de halfwaarde tijd van winstrol.

Winstrol wordt vaak ED of EOD gezet, maar nooit EW.

Heel goed dat iedereen je een advies geeft om 7x50mg te doen, maar zou het dan niet elke dag in je schouder doen. Goed van plekken verwisselen anders heb je kans op een abcess in je schouder, en dat is iets wat niemand wil!

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor jullie reacties, dat word dan idd 6x 50mg inj, shouders, bovenbeen. al dat prikken, wordt langzaam een speldenkussen..... net klaar met de deca, test en haha

zou nog 1spot erbij pakken je reet ofzo, daar kan je zelf ook makkelijk bij.

Dank voor jullie reacties, dat word dan idd 6x 50mg inj, shouders, bovenbeen. al dat prikken, wordt langzaam een speldenkussen..... net klaar met de deca, test en haha

Dan zou ik er persoonlijk geen winny naast gaan zetten. Winny werkt de gevoeligheid van cortisol in de hand wat ten koste zal gaan van je massa.

Gewoon lekker in je schouders knallen als je om de dag gaat zetten.
Dan zit er als nog 4 a 5 dagen tussen voordat je weer in dezelfde schouder zit als je gewoon lekker afwisselt per injectie.
Niets mis mee:)

Terug
Naar boven