MuscleMeat

Verdelen

bbmarkies

Novice
Waardering
0
als ik bijv; drie spuiten per dag zet, hoe kan ik dat het beste verdelen over de dag?

Ik zet ze altijd op de sportschool dus: 2 voor het trainen, 1 na het trainen??

Misschien is het handig te vermelden wat je wilt gaan spuiten en wat je wilt bereiken?

Coke zou ik voor de training doen ;)

bbmarkies zei:
als ik bijv; drie spuiten per dag zet, hoe kan ik dat het beste verdelen over de dag?

Ik zet ze altijd op de sportschool dus: 2 voor het trainen, 1 na het trainen??

• Topic Starter Topic Starter
bijdehand ventje bah bah,

het komt maar 1x in de week voor dat ik er 3 per dag moet zetten, als het zo uitkomt.

winstrol eod. tren eod. bold 1x per week.

tja , wie vage vragen stelt.... krijgt vage antwoorden... ;)

maakt niet zoveel uit volgens mij

bold moet een keer in de week en die andere om de dag. Zegt ie zelf ook al. Lijkt me nix mis mee.

Bold en tren kunnen bij elkaar in 1 spuit en het maakt geen **** uit wanneer je ze zet denk ik ???

Navy zei:
Als je nou niet eens weet hoe je met de middelen om moet gaan die je tracht te gebruiken. Met die middelen die jij gebruikt heb je waarschijnlijk maar 2 injectie's nodig,
1 voor de winstrol, want dit is op waterbasis dus zou je beter niet met olie kunnen mixen.
Tren en Eq kunnen gewoon bij elkaar.

Daar zou ik het op zich mee eens zijn ware het niet dat ik gisteren las op bb.com dat dat wel kon.

En dat was niet een normale thread, maar zat zelfs in het 'FAQ' gedeelte daar. Zal ff kijken of ik 't nog kan vinden!

/edit:
Of toch niet?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=83754

Laatst bewerkt:
2 redenen om het niet de doen:

1. water en olie bij elkaar doet de motor afslaan
2. door het water brandt de olie niet meer goed

Maar nu ff serieus.

Het kan wel maar het ziet er zo messy uit omdat het niet lekker mixed. Voor de werking kan het geen kwaad. En wanneer je een dag hebt dat je alle 3 stoffen moet zetten worden het aantal ml's waarschijnlijk iets te groot voor 1 spuit.

Greetz

MrJ zei:
Daar zou ik het op zich mee eens zijn ware het niet dat ik gisteren las op bb.com dat dat wel kon.

En dat was niet een normale thread, maar zat zelfs in het 'FAQ' gedeelte daar. Zal ff kijken of ik 't nog kan vinden!

Terug
Naar boven