Fitness Seller

Verdonk wil nationale feestdag vernken.

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Verdonk wil nationale feestdag verneuken.

5 mei wordt 'Dag van de Democratie'
Bevrijdingsdag is voortaan niet meer alleen een dag van de vrijheid. Het kabinet wil er een dag van de democratie en de 'binding' van maken.

Belang
Dit heeft minister Verdonk van Integratie aangekondigd. 5 mei moet volgens haar een dag worden om het belang van de democratische rechtsstaat te benadrukken, zei ze tijdens de conferentie van het kabinet met maatschappelijke organisaties.

Feestelijk
Nieuwe Nederlanders zouden op deze dag tevens op een feestelijke manier het Nederlanderschap kunnen verkrijgen. Ze kondigde verder een integratieraad voor allochtonen en autochtonen aan.

Sinds jaar en dag staat 5 mei in het teken van de bevrijding van het nederlandse volk waarbij vele mensen die de oorlog hebben meegemaakt nog sterke emoties bij hebben. En dan komt er zo`n minister aan die de gehele morele achtergrond op deze dag even moet vernken, de dag die wij zagen als de verdrijving van de indringers, wil zij omturnen naar de dag van verwelkoming van de allochtonen.?!? :fire:

Dat gaat wel echt te ver :mad: Laat me raden: Weer zo'n links geval ???

Verdonk, ja, zo'n linkse rakker van de VVD.... *zucht*

• Topic Starter Topic Starter
ik zal me maar niet uiten met mijn verwensingen naar die vrouw toe voordat straks de AIVD hier op de stoep staat. ;)

Maar even on-topic, zolang er nog 1 overlevende is van de tweede wereldoorlog moet het bevrijdingsdag blijven, daarna is het een ander verhaal.

wazzup zei:
Maar even on-topic, zolang er nog 1 overlevende is van de tweede wereldoorlog moet het bevrijdingsdag blijven, daarna is het een ander verhaal.
met een beetje geluk kan dat dus nog tot 2040 duren.

wazzup zei:
Verdonk, ja, zo'n linkse rakker van de VVD.... *zucht*

:roflol:

Het ene moment is ze een held als ze straffe taal uitslaat tegen een handweigerende iman, en nu is ze opeens persoon non grata hier?! :D

Make up your mind guys! :p

MrJ zei:
:roflol:

Het ene moment is ze een held als ze straffe taal uitslaat tegen een handweigerende iman, en nu is ze opeens persoon non grata hier?! :D

Make up your mind guys! :p
Ja, dan moet ze ook niet met dit soort mallotenacties aan gaan komen he. :rolleyes:

StarF*cker @ GS:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik wil geen dag van de democratie! Oprotten met die democratie, het is een dag van de vrijheid, iets wat ik belangrijker vindt dan democratie.

wazzup zei:

van mij mag t nog wel een stuk langer herinnerd worden, we moeten nooit vergeten hoe t is in een wereldoorlog te zitten... mensen vergeten te makkelijk.

maar ik vind t ook een balachelijk idee! heb je niet een tijdje op tv gezien dat de procedure voor 1e paspoort ophalen veranderd is? eerst kregen onze nieuwe nederlanders gewoon hun paspoort bij de balie net zoals elke nederlander, maar tegenwoordig krijgen ze er slingers en cake en een kadotje erbij om ze meer "thuis" te laten voelen :rolleyes:

ja dit is weer erg triest, ze zijn weer met vanalles bezig behalve waar ze mee moeten bezig zijn....

Maar dit is zoveel gemakkelijker dan de ECHTE problemen aanpakken he.

Potverdomme Prins Benno had zijn jachtgeweer gepakt en die Verdonk even op andere gedachten gebracht *zucht*

Goddome! :mad: Democratie, dan vieren we dat wij Nederlanders hand in hand om moeten gaan met allochtonen in plaats van het herdenken van vrijheidstrijders die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid! :eek: Dag van de vrijheid! Dit moet niet gekker worden. :mad: :mad:

Laten we wel wezen dat de waarde van de daden van de overlevenden en gestorven soldaten, verzetstrijders en anderen die een bijdrage geleverd hebben aan onze vrijheid in de tweede wereldoorlog, nooit vergeten mag worden en moet worden blijven gekoesterd.

Ik ga verhuizen :( :grin: :sad:

Ze zijn helemaal van de pot gerukt hier, overal mee bezig behalve datgene waar ze echt mee bezig moeten zijn.

Het is gewoon te triest voor woorden, een grote nationale protestactie zou hier op z`n plaats wezen.

Ja had gister op de radio interviews met haar eens moeten horen..

Walgelijk

Dat wijf moeten ze afschieten, hoe haalt ze het in haar linkse rotkop om zo een belangrijke dag te gebruiken voor de integratie van die luie klootzakken.

Ik heb me echt rot zitten ergeren in die auto.

(wel lekker kunnen trainen daarna)

Die integratie moet verdomme eens afgedwongen gaan worden, iedere dag van het jaar werkt het niet op deze manier, waarom dan 5 mei wel ?

Zijn ze echt zo dom daar ?

Inegratie van onwillenden (voor de welwillenden zijn dergelijke vetroetelingen per slot van rekening niet nodig) wordt boven gesteld aan respect voor de overledenen.. Waar gaat het heen met ons land ??? ???

respect voor overledenen tonen we volgens mij nog altijd op 4 mei :S

wat ik wel leuk vind is dat iedereen volop meedoet aan het politieke debat, geinig :D

Terug
Naar boven