Fitness Seller

Vergelijken Internet provider.

Xto

Freaky Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m82
Beste DBB'ers!

Ik heb al lange tijd een internet aansluiting bij @home.
8mb verbinding.
Ik betaal iets van €46,50 per maand.

Nu zie ik op TV zo'n reclame van Tele2 een 10mb aansluiting voor het eerste jaar 8,95 per maand en het daarop volgende jaar 10 meer.

Schuilt hier een addertje onder het gras of moet ik gewoon overstappen naar Tele2.

Overigens bel ik wel met Tele2 en dit bevalt zeer goed.
Maar bij tele2 bellen betaal ik het abbo aan KPN en alleen de belkosten gaan via Tele2.

Hebben jullie Tips of gebruikerservaringen?

tele 2 zuigt.

ga eens zoeken op de radar en kassa site / forums en lees over de problemen die mensen ermee hebben.

Ik zou voor tweakdsl gaan, die weten tenminste waar ze het over hebben.

• Topic Starter Topic Starter
tele 2 zuigt.

ga eens zoeken op de radar en kassa site / forums en lees over de problemen die mensen ermee hebben.

Dank je voor je zeer snelle reply deurklink.
Heb jij ook tweakdsl?

yup op aanraden van dbc, dit zijn de gasten van tweakers die zelf een provider zijn begonnen.

Woon je al zo vroeg op jezelf? of ben je geen 17?

Haha, nee ben nog bij mijn ouders...
Maar ik ben de enige die wat doet met internet.

Alleen heb ik ook digitale TV van @home...is dat geen probleem dan met overstappen naar een andere provider?

Ik zou maar eerst eens kijken of een provider als tweakdsl wel beschikbaar is op jouw adres. Neem eens een kijkje op bijvoorbeeld Internetten.nl voor een compleet internet advies! - Voor alle hosting en access providers! en doe daar de postcode check eens.

Het hangt er een beetje vanaf waar je woont om te zeggen welk abonnement je het beste kunt nemen. Maar doe daar de postcode check eens op die site, en je ziet meteen op welke netwerken je allemaal kunt in jouw regio.

hmm ja dat is best duur man. Je betaalt gewoon teveel voor 10 mb. Ik betaal 22 euro per maand voor 2o mb. Maar ik zit bij wanadoo (tegenwoordig orange) alleen dat is echt slechte service enzo. Dus denk dat ik maar is ga overstappen op een ander provider. elke keer als de telefoon afgaat bij ons valt internet verbinding ook uit. Echt gaar. dus dat raad ik je iig af.

Buiten @home en KPN is er bij mij dit nog beschikbaar:

BBNED
Netwerk Gewone telefoonlijn ISDN-telefoonlijn
ADSL_T512 beschikbaar beschikbaar
ADSL_T1000 beschikbaar beschikbaar
ADSL_T2000 beschikbaar beschikbaar
ADSL_T4000 beschikbaar beschikbaar
ADSL_T6000 beschikbaar beschikbaar
ADSL_T8000 beschikbaar beschikbaar
ADSL2_T2000 beschikbaar beschikbaar
ADSL2_T4000 beschikbaar beschikbaar
ADSL2_T10000 beschikbaar beschikbaar

Wie kan mij helpen? is het dan nog slim om over te stappen of moet ik gewoon lekker bij @home blijven?

tele 2 zuigt.

Heb nu bijna een jaar Tele2 en heb er totaal geen problemen mee gehad. Heb wel een paar keer moeten bellen naar de klantenservice voor het televisie-aanbod, maar dat werd allemaal prima afgehandeld en werkte daarna ook weer naar behoren.
Dat Tele2 zuigt is dus niet helemaal waar. Het heeft alleen gezogen bij een aantal mensen.;)

maar ik zit net te lezen bij HET NET en dat bevalt me wel. Je hebt geen jaarcontract maar maandcontract en betaalt 10 euro voor 1,5 mb en 20 voor 4 mb. Jammer dat ze niet sneller internet hebben. En voor die snelheid is het ook best duur maar het feit dat je er maar 1 maand aan vast zit is natuurlijk best verleidelijk. Maar ik weet niet of jij echt snel internet nodig hebt?

Terug
Naar boven