Fitness Seller

Vergelijkend waren onderzoek

Het komt aardig overeen. Alleen de kosten zijn erg regio-gebonden; wat er voor Amerikanen duur is hoeft voor ons niet zo te zijn.

Dat EQ een 5,5 voor kracht en massa-gains krijgt vindt ik een beetje aan de lage kant.
Er is momenteel geen roid zo verschrikkelijk populair als EQ juist voor de kwalitatieve gains.

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw overzicht

Is er niet zo'n overzicht te maken (of misschien al wel beschikbaar) voor combi's van producten die in kuren worden gebruikt? Of is dat te persoonsgebonden?

The rankings below were decided upon by one person's opinions, it was not created by professional research

Een tabel die al een aantal jaren bestaat en die je op diverse boards/sites tegenkomt. Ook op dit forum, maar dat terzijde.

Je kijkt met name naar de laatste kolom (Ability To Keep Gains) :)

Er staan een aantal steroiden tussen die niet meer te krijgen zijn. Of daarmee alles gedateerd en achterhaald is durf ik niet te zeggen. Voor de AAS die ik tot met genomen heb vind ik de 'normeringen' redelijk dicht in de buurt komen.
Ga echter niet blind af op deze info. Zorg dat je je AAS door en door kent voordat je het je lichaam in jaagt! Met name de bijwerkingen moet je even zo goed kennen als de resultaten die je ermee kan boeken. Alleen zo ga je verantwoord om met AAS in mijn mening.

Maar ik moet zeggen, ook ik heb hem al een tijd in mijn 'Blackbook' zitten met naslagwerk :)

Gr J-Naut

Laatst bewerkt:
eetlustonderdrukkende werking van bv clen is n 8 geloof ik, ik gebruik momenteel clen en dat valt enorm mee, heb eerder het gevoel dat mn maag sneller leeg is en ik weer wat moet eten.

Ik denk dat het veelal persoongebonden is en mss ook wel achterhaald, zo zijn er mensen (incl ikzelf) die met dbol toch genoeg gains hebben overgehouden...althans: men is tevreden.

Terug
Naar boven