XXL Nutrition

Vergelijking half jaar

Sow, in Somalië gewoond? Eerst nog ff heeeeel veel eten kerel.
Succes.

Dat is GEEN 13%. Dat is <10% en ik denk minder dan 8%.

En je rug, is die alleen op de foto zo S vormig. Je schouders staan niet boven je heupen maar er "opzij" van.

6f9z60.jpg

Laatst bewerkt:
heb je alleen je buikspieren getrained ofzo

wtf je bent een peer

voor een half jaar vind ik dit: Slecht.

op die front pose staat ie ook aardig skiffa

Dat zag ik ook ja. Stel dat TS zijn ruggenwervel zo scheef loopt als lijkt op picca kan hij beter naar de dokter gaan voor hij zware gewichten gaat tillen. Maar goed kan ook een kwestie van houding of de suggestie van de foto zijn....

Zo erg heb ik het nog nooit gezien, 60kg bij 1.85m wtf man. Goed dat je er nu in iedergeval wat aan probeert te doen, gooi dat voedingsschema nog maar wat omhoog;).

Zoo erg is het ook niet hoor. Mss heeft hij wel lichte scoliose maar ik denk dat het vooral aan zn houding ligt.. En 60kg bij 1.85 is idd niet veel maar je staat goed droog. Tijd voor eens flink te bulken.

Wat zijn je stats nu? Want het lijkt alsof je niet echt in gewicht bent aangekomen.

Ben je echt 20 jaar?

bench 30kg op 20 jaar? je moet veel meer eten

Volgens mij heb jij zwaar scoliose.. zou het maar is laten nakijken door je huisarts.

Je had meer kunnen bereiken. aankomen:D!

Dah fucque....ga alsjeblieft wat eten broeder, maakt niet uit wat!

oei die rug man , ga eens naar een arts of fysio

en meeeeeeeeeeeeeeer eten,

en je hebt alleen cardio gedaan? Je bench is 30 oh lord, daar begon ik mee als warming up.

Begin eens met brood vreten kerel, minder zorgen maken om je 6pack, je bent toch mager als en lat.

Terug
Naar boven