Fitness Seller

verkeerde beslissing. :)

tinji

Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
116kg
Hey iedereen, ben hier nieuw op dit forum, ben nu reeds twee jaar aan het fitnessen gecombineerd met krachttraining. Ik liet ook een maagring plaatsen om af te vallen, tot over een jaar terug stond ik redelijk scherp en stond ik op een normaal gewicht, ik gebruikte wel vloeibare clenbu als hulpmiddel.
Nadien liet ik mij iets aansmeren met name testo suspension, mijn kilos vlogen er terug bij en mijn vetmassa nam niet af....
Nu gebruik ik al ruime tijd niets meer en blijf ik nog altijd verder trainen in combi met cardio, ik probeer zo goed mogelijk op mijn voeding te letten ook.
De kilos gaan er niet meer af op de weegschaal, in de spiegel zie ik op alle plekken van mijn lichaam wel mijn spieren zichtbaarder worden, vooral aan mijn benen en kuiten, behalve aan mijn buik.
Is dit normaal dat mijn gewicht op de weegschaal niet afneemt? (vroeger was dit wel het geval)
Nu beweerd men dat ik het beste winstrol gebruik, aangezien hij me geen vloeibare clenbu kan bezorgen.
Via deze weg probeer ik een beetje duidelijke info te winnen zodat ik niet terug herval in mijn oude patroon.
Alvast bedankt.

waarom blijf ik deze ongein tegen komen ondanks dat ik het aasgedeelte heb geblokt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom hier niet azen voor online producten te bestellen.
Ik wou gewoon een beetje meer info winnen.

denk dat je dat beter in het aas gedeelte kan doen

Probeer wat stickys te lezen in de 'AAS' sectie, en 1 tip die je niet moet vergeten:

Laat je nooit(!!) zomaar iets aansmeren zonder er goed overna te denken -/ ingelezen te hebben.

Succes

Groei gewoon een ruggengraat.

Terug
Naar boven