Fitness Seller

Verkrijgbaarheid Anabolen voormalig Joegoslavie

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat er in voormalig Joegoslavie de volgende middelen te verkrijgen zijn.

Testosteron Depo 250mg
Testosteron Enantaat

Klomifen 50mg (10 Stk.)
Clomifeen Citrat

Wie weet of er nog andere middelen te verkrijgen zijn? Is er iemand die ervaring heeft met deze hier boven genoemde middelen (betrouwbaarheid)

Alvast bedankt! ..Jugger

Oeiiii !!!

JA HEB ER ERVARING MEE, HEB OOK EEN PARTY INGEKOCHT UIT JOESGOSLAVIE... WAS ER NIET ECHT BLIJ MEE, FF SUSTANON WAS FAKE EN OOK DE DECA..

BESTE LAND OM TE SHOPPEN IS MIJ MENING EGYPTE, ALLES KAN JE DAAR KRIJGEN TEGEN DE WAANZINNIGSTE PRIJZEN...

NA MZL.

HOTBEAR

JuggerNaut zei:
Na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat er in voormalig Joegoslavie de volgende middelen te verkrijgen zijn.

Testosteron Depo 250mg
Testosteron Enantaat

Klomifen 50mg (10 Stk.)
Clomifeen Citrat

Wie weet of er nog andere middelen te verkrijgen zijn? Is er iemand die ervaring heeft met deze hier boven genoemde middelen (betrouwbaarheid)

Alvast bedankt! ..Jugger

beste kun je shoppen in NL lekker makkelijk en geen zweetdruppels bij de douane of dat je shit niet aankomt!

pipo zei:
beste kun je shoppen in NL lekker makkelijk en geen zweetdruppels bij de douane of dat je shit niet aankomt!

Uiteraard is NL de eerste optie.

Durf je het risico aan en wil je alles voor een mooi prijsje, pak dan ee partij mee uit egypte als je daar toch op vakantie bent.

Ik heb al vele malen geschreven dat ik ervaring heb met Joegoslavische test van Galenika Labs. Prima testosteron, zo prima zelfs dat ie voor dezelfde prijs wordt verhandeld als bekendere merken!

Ik heb nu wederom Galenika, meer ook omdat ik het tegen inkoopprijs krijg.

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
Uiteraard is NL de eerste optie.

Durf je het risico aan en wil je alles voor een mooi prijsje, pak dan ee partij mee uit egypte als je daar toch op vakantie bent.

Egypte is mij reeds bekend ;)
[Link niet meer beschikbaar]

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven