XXL Nutrition

verlaagde testo waarde

david12

Competitive Bodybuilder
Waardering
57
Lengte
1m80
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
Heb alfgelopen week bloed getest, kreeg net de assisitente aan de tel, alles was goed alleen de testeron waarde was laag, ik moets vanmiddag terugbellen. De arts moest namelijk eerst dit nog beoordelen. Ze had over 2 waarden 0,1 en 0,14

Ben nu bezig met de laatste week primo. Kan primo only zorgen voor een verlaagde waarde. (en dan specifiek tijdens een primo only kuur)

Zit er dan ook aan te denken om meteen te starten met nolva

Laatst bewerkt:
ja primo only zorgt voor zo'n lage test waarde! heb je geen problemen qua erectie etc? je legt namelijk je eigen testosteronproductie stil en voegt niets toe met dit als gevolg.

• Topic Starter Topic Starter
niet echt last moet ik zeggen, iets minder zin misschien.

Nolva starten of niet, of iets anders?

als je er geen last van hebt dan lekker je kuur afmaken en nolva/pct starten wanneer je dat normaliter zou doen (+-2 weken na laatste inject).

Heb alfgelopen week bloed getest, kreeg net de assisitente aan de tel, alles was goed alleen de testeron waarde was laag, ik moets vanmiddag terugbellen. De arts moest namelijk eerst dit nog beoordelen. Ze had over 2 waarden 0,1 en 0,14

Ben nu bezig met de laatste week primo. Kan primo only zorgen voor een verlaagde waarde. (en dan specifiek tijdens een primo only kuur)

Dat is de rede waarom er vaak wordt aangeraden om 125mg test e per week mee te laten lopen, hiermee vang je het gemis aan eigen test op

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 08:58 ----------

Primo aromatiseert niet naar oestrogeen, Nolvadex gaat je test niet aan slingeren, dit zou alleen helpen om oestrogenen effecten te blokkeren..

als je er geen last van hebt dan lekker je kuur afmaken en nolva/pct starten wanneer je dat normaliter zou doen (+-2 weken na laatste inject).
Wat juic3 zegt zou ik ook doen, het is nu niet meer zinvol om nog test toe te voegen, nu Nolvadex starten gaat ook niet helpen. Kuur afmaken en 2weken na laatste prik starten met nolva..

kuur is in principe klaar, waarom niet alvast starten met nolva

dat gaat niet veel uithalen daar er nog veel primo in je lichaam zit de aankomende tijd

Je LH/FSH zullen vrijwel nul zijn, alle AAS doet dit uiteindelijk, de een wat sneller (19nors etc) en bij andere duurt dit wat langer. Daar neem je dus je nakuur voor om dit weer op gang te krijgen.

ben bezig met nolva, moet wel zeggen dat dit de laagste waarde is die ik tot nu toe gehad heb. Normaal met testo heb ik niet zulke waardes.
Moet wel zeggen dat primo top spul is, wl neem ik devolgende keer een lage dosis test erbij.

Dat is de rede waarom er vaak wordt aangeraden om 125mg test e per week mee te laten lopen, hiermee vang je het gemis aan eigen test op

Primo aromatiseert niet naar oestrogeen, Nolvadex gaat je test niet aan slingeren, dit zou alleen helpen om oestrogenen effecten te blokkeren..

Psst http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6193975

ik zou oppassen met zomaar even te roepen dat tamoxifen niks gaat doen voor deze knul.

juist nolva is geschikt voor het verhogen van de lh en fsh waarde

Als je niet weet waar je over praat, kan je beter niet reageren.

......................

Laatst bewerkt:
Als je niet weet waar je over praat, kan je beter niet reageren.

....tijdens een kuur waarbij je eigen aanmaak is onderdrukt door externe hormonen je eigen test productie aanslingeren dmv nolva....
nog nooit iemand nolva zien/horen gebruiken tijdens een kuur om eigen test levels op pijl te houden of te krijgen

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 14:50 ----------

Psst http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6193975

ik zou oppassen met zomaar even te roepen dat tamoxifen niks gaat doen voor deze knul.

ik weet wel wat nolva doet

maar tijdens een kuur nolva gebruiken om je eigen onderdrukte test productie weer aan te krijgen.... nog niet gelezen of van gehoort
na de kuur als alles uit je lijf is wordt het een heel ander verhaal

Laatst bewerkt:
Het gaat toch over na de kuur? TS was bezig met zijn laatste week.

Het gaat toch over na de kuur? TS was bezig met zijn laatste week.

TS was dus nog ON, dan wel de laatste week. Ik heb hem dus afgeraden om nolva te gebruiken om je test op te krikken terwijl je ON bent, aangezien TS aangaf direct al te willen beginnen met nolva in de laatste week primo, dus nog ON-tijd...

Na de kuur, als de primo uit je systeem is, uiteraard wel nolva gebruiken om je test productie weer te activeren.

Wellicht heb je mijn advies verkeerd geïnterpreteerd.

Wat word aangeraden om puur je eigen test productie weer op gang te kijgen, test via de hypofyse en test via de stestikels.

Terug
Naar boven