XXL Nutrition

Vermagere..

Twx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
ben nu nog maar pas een goed jaar aan het traine..ma heeft er iemand tips voor het vermagere??doe nu Héél veel cardio... let op mn voeding...en gebruik Red Stack...want ze zeide me dat dit een goede vetverbrander is....

je bedoelt het cutte ;)

heb je de sticy's al geleze?

En post je voedingsschemaook maar even als je dat hebt gedaan

ben nu nog maar pas een goed jaar aan het traine..ma heeft er iemand tips voor het vermagere??doe nu Héél veel cardio... let op mn voeding...en gebruik Red Stack...want ze zeide me dat dit een goede vetverbrander is....

Hoop dat je je vet% verlagen bedoeld :rolleyes:
Vermageren is niet moeilijk namelijk, gewoon niet eten en niet trainen :D

Post je eetschema eens ;)

Eiwit omhoog, Koolhydraten naar beneden. Dat is toch wel zo beetje de basisregel voor het droogtrainen. :)

-Leon

Doe geen steady state cardio maar ga sprinten. Lekker groeihormoon stimuleren door je anaerobe systeem te gebruiken. Intervaltraining is ook prima. Als je verzuurt en flink gaat hijgen, moet het werken. Een kwartiertje kettlebell swings is eveneens een goede optie.

Je kan er nog een gezond afslank supplement bij gebruiken zoals natural fat control.

Kris :)

Je toetsenbord is kapot, de N doet het niet?

Terug
Naar boven