SCOOZY
Cool Novice
- Waardering
- 0
Mogge,
even voorstellen,
Ik ben Dennis,ik kom uit Den haag en ben 30 jaar.
en heb gelijk een vraagje over een kuurtje.
Ik heb jaren geleden een kuurtje genomen dat was iets met
primo testo en deca,de hoeveelheid weet ik niet meer maar t was voor 6 weken.ik lees al even mee op dit forum en zie dat nakuren toch ook erg belangrijk is,wat ik eigenlijk helemaal niet wist.Me collega werd aardig breed dus ik nam aan dat t wel goed zat.
maar nu wil ik toch weer met een kuurtje beginnen en wil graag weten wat ik allemaal nodig heb,dus ook de nakuur.
Deze vraag zal vast wel 1000 keer langs zijn gekomen maar de ene zegt dit en de ander dat,dus als een "kenner"een beetje goede info kan geven,graag.
Ik weeg 84 kg ben 1.76 en train nu weer 1 jaar.
Alvast bedankt..
Dennis
even voorstellen,
Ik ben Dennis,ik kom uit Den haag en ben 30 jaar.
en heb gelijk een vraagje over een kuurtje.
Ik heb jaren geleden een kuurtje genomen dat was iets met
primo testo en deca,de hoeveelheid weet ik niet meer maar t was voor 6 weken.ik lees al even mee op dit forum en zie dat nakuren toch ook erg belangrijk is,wat ik eigenlijk helemaal niet wist.Me collega werd aardig breed dus ik nam aan dat t wel goed zat.
maar nu wil ik toch weer met een kuurtje beginnen en wil graag weten wat ik allemaal nodig heb,dus ook de nakuur.
Deze vraag zal vast wel 1000 keer langs zijn gekomen maar de ene zegt dit en de ander dat,dus als een "kenner"een beetje goede info kan geven,graag.
Ik weeg 84 kg ben 1.76 en train nu weer 1 jaar.
Alvast bedankt..
Dennis
Laatst bewerkt: