XXL Nutrition

Verschil scheermachine

GroteT

Dutch Bodybuilder
Waardering
46
Lengte
1m50
Massa
102kg
Vetpercentage
2%
Ik zoek om een een scheermachine, nu weet ik om te beginnen al niet wat het verschil tussen volgende toestellen:

l.jpg

l.jpg

Wat is het verschil hiertussen? Heeft dit enkel met persoonlijke voorkeur te maken of zijn er positieve en negatieve zaken aan beide?

Ik doe altijd met het mesjé, maar omwille van tijdsgebrek zoek ik nu een een scheermachine (tussen 80 - 100euro) om wat tijd uit te sparen.
Als iemand tips heeft, be my guest!

Gratz

Ik heb de bovenste. Doet het prima, maar ik heb dan ook een baardgroei van een 12 jarige mexicaan. Die lijkt me niet heel fijn als je stevige baardgroei hebt, maar niet veel ervaring dus

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf ook ondermaatse baardgroei, had ik vergeten te melden.

Gaat toch vlugger met een mesje hoor, ten eerste is het meteen glad en ten tweede blijft het ook veel langer glad.

Ik heb zelf een soort van de onderste, ziet er anders uit.
Vind het ding niet super, de trimmer is wel relaxed (voor haar beneden het hoofd muv de zak, pijnlijke ervaring :roflol:) alleen de normale kop, om het glad te krijgen, vind ik ondermaats.
Je moet toch 3 tot 5 keer over de haar heen gaan wil je hem pakken.
En ook ik heb weinig baardgroei.

Koop gewoon een straight razor...

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik al.. Gaat niet snel - bedoeling is dat het snel gaat..

Verschil heeft te maken met octrooien. Philips heeft een ander mechanisme dan Braun. Ik heb nu Braun na een paar Philips apparaten te hebben gehad en ik moet zeggen dat de Braun mij beter bevalt.

Gaat toch vlugger met een mesje hoor, ten eerste is het meteen glad en ten tweede blijft het ook veel langer glad.

+1. En ik vind het ook een veel aangenamer gevoel. Scheren met een scheerapparaat zorgt bij mij ook altijd voor irritatie van de huid.

Terug
Naar boven