dronkersmike
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik wil graag het verschil weten tussen hyperdrol en superdrol, omdat superdrol haast nergens meer te verkrijgen is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil sneller groter worden, want creatine en weight gainers gaan veel te langzaam.
Dan zou ik me ten eerste niet eens gaan richten op al die commerciele legale wondermiddeltjes zoals Superdrol, Methandrotestikelon en Winnieboline![]()
Afhankelijk van je trainingservaring en dieet etc kun je beter overwegen om een relatief milde oral te nemen zoals Anavar of Winstrol.
Ook die mooie prohormoontjes zijn chemisch aangepast zodat ze de maag/lever kunnen passeren zonder geinactiveerd te worden. Nadeel daarvan is dat deze middelen vaak te weinig of geen effect hebben.
In dat geval is het lood om oud ijzer of je nu een legale prohormoon neemt, of een illegale anabole steroide.
Kan moeilijk geloven dat superdrol buiten een gehavende lever niets van spiergroei oplevertvoor dezoveelste keer: prohormonen moeten door het lichaam worden omgezet tot actieve bestanddelen, superdrol is een actief bestanddeel (dacht trouwens dat het THG of madol is).