XXL Nutrition

verschil superdrol hyperdrol

dronkersmike

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ik wil graag het verschil weten tussen hyperdrol en superdrol, omdat superdrol haast nergens meer te verkrijgen is.

Met een beetje speurwerk zal je vast wel superdrol of hyperdrol of welke drol dan ook vinden ""lol"" maar wat is jou reden om een prohormoon te nemen?

Ik heb zojuist nog een superdrol weggespoeld. Kennelijk nogal katabool spul want ik ben nu ineens 1kg lichter :D

• Topic Starter Topic Starter
ik wil sneller groter worden, want creatine en weight gainers gaan veel te langzaam.

Superdrol is geen prohormoon maar een deftige roid (alleen zijn de schadelijke side effects op lange termijn niet bekend, dus loop je een ongekend risico)

Hyperdrol is een (degelijke) anti aromatase met een tribulusachtig plantje er in(brol) en dezelfde netelextracten als in activate (degelijk). Maw 2/3 van hyperdrol is deftig, maar wel bijlange niet zo krachtig als aas of designer roids. Het is wel zo dat hyperdrol goed schijnt te zijn voor je lichaam. Ben zelf bezig met een potje jungle warfare, iets gelijkaardigs maar dan van een ander merk, merkte vanaf week 2 een sterke pump... maar het komt sowieso niet in de buurt van een "echte" oral of van "designer" orals als m1t, superdrol, pheraplex of ergomax.

nog ff aanvullen: hyperdrol is een uitstekend nakuur product.

btw: uw topic zit in de foute rubriek.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je toelichting sid

ik wil sneller groter worden, want creatine en weight gainers gaan veel te langzaam.

Dan zou ik me ten eerste niet eens gaan richten op al die commerciele legale wondermiddeltjes zoals Superdrol, Methandrotestikelon en Winnieboline :cool:

Afhankelijk van je trainingservaring en dieet etc kun je beter overwegen om een relatief milde oral te nemen zoals Anavar of Winstrol.

Ook die mooie prohormoontjes zijn chemisch aangepast zodat ze de maag/lever kunnen passeren zonder geinactiveerd te worden. Nadeel daarvan is dat deze middelen vaak te weinig of geen effect hebben.

In dat geval is het lood om oud ijzer of je nu een legale prohormoon neemt, of een illegale anabole steroide.

Dan zou ik me ten eerste niet eens gaan richten op al die commerciele legale wondermiddeltjes zoals Superdrol, Methandrotestikelon en Winnieboline :cool:

Afhankelijk van je trainingservaring en dieet etc kun je beter overwegen om een relatief milde oral te nemen zoals Anavar of Winstrol.

Ook die mooie prohormoontjes zijn chemisch aangepast zodat ze de maag/lever kunnen passeren zonder geinactiveerd te worden. Nadeel daarvan is dat deze middelen vaak te weinig of geen effect hebben.

In dat geval is het lood om oud ijzer of je nu een legale prohormoon neemt, of een illegale anabole steroide.

Sinds wanneer is superdrol legaal?

Kan moeilijk geloven dat superdrol buiten een gehavende lever niets van spiergroei oplevert :) voor dezoveelste keer: prohormonen moeten door het lichaam worden omgezet tot actieve bestanddelen, superdrol is een actief bestanddeel (dacht trouwens dat het THG of madol is).

Sinds wanneer is superdrol legaal?

Sinds ik Minister van Volksgezondheid ben......... :cool:

Allemaal leuk en aardig die mooie potjes/flesjes/sprays en zalfjes maar de meeste van die middelen zijn in no time verboden of ze werken totaal niet, en dan weet je dus meteen waarom ze legaal zijn.

Kan moeilijk geloven dat superdrol buiten een gehavende lever niets van spiergroei oplevert :) voor dezoveelste keer: prohormonen moeten door het lichaam worden omgezet tot actieve bestanddelen, superdrol is een actief bestanddeel (dacht trouwens dat het THG of madol is).

Superdrol is een masteron variant...

Terug
Naar boven