MuscleMeat

Verschil tussen IGF uit meerdere labs?

Mark NL

Can't stop the hunger...
Elite Member
Waardering
1
Ik ben aan het rondneuzen over IGF voor een eventueel volgende kuur.

Er zijn verschillende labs die IGF produceren.
Op amerikaanse boards lees je veel over IBE labs, Omega labs, Igtropin en muscleresearch.

Zit er veel verschil tussen die labs, behalve dat sommige gevriesdroogd zijn en sommige al "pre-mixed"?

Zijn hier hier ook mensen die 1 van de hierboven en IGF van GG gebruikt hebben? Kon je daar iets verschillends merken, of had het hetzelfde effect.

Thanx :D

En nog een vraagje dan voordat iedereen los barst:
Is IGF nou echt het geld waard? Zijn de extra resultaten zo denderend?

• Topic Starter Topic Starter
En nog een vraagje dan voordat iedereen los barst:
Is IGF nou echt het geld waard? Zijn de extra resultaten zo denderend?

Op amerikaanse board zijn ze er aardig gek van.
Ik verwacht er geen wonderen van moet verwachten, maar net dat beetje extra. Het zijn "slechts" hulpmiddelen :).
Ik zou eerder kijken naar de effecten op lange termijn dan in de 4 weekjes dat je het gebruikt.

nou, ik ben er helemaal weg van. Geweldig middel en raak langzamerhand wel overtuigd dat het ook plaatselijk werkt. Mijn armen zijn in ieder geval voller na 2 weken igf.

Vind het niet verkeerd

nou, ik ben er helemaal weg van. Geweldig middel en raak langzamerhand wel overtuigd dat het ook plaatselijk werkt. Mijn armen zijn in ieder geval voller na 2 weken igf.

Vind het niet verkeerd

ben het hier helemaal mee eens...ervaar precies hetzelfde..

@ klaas en Yzord:
Welke labs hebben jullie je igf van?

omega,nutral keertje geprobeerd...en allemaal gekke chinese shizzle..kvond ze allemaal wel ok..

Ik heb Red Dragon Labs

Dank :)

ik vond natural de beste ondanks de negatieve commentaar. maar vind igf zeker z'n geld niet waard!

ook alle soorten gehad.
Allemaal wel ok

Nutral :D

ik heb 4weken 7/7 op 100mcg/dag gezeten en dit al meerdere malen en de enige igf waar ik iets van voelde en zag was van nutral, nu ga ik is 200mcg eod proberen.

ik heb de topic ver igf1 eens aan het doorlezen...

Ik lees vaak 4weken voor de duurtijd, is dat de max. duurtijd? EDIT: ja dus
Oude/nieuwe methode zijn er verdeelde meningen, dus zelf kiezen welke je gaat volgen? (bv: na elke (trainings?) dag)
Hoe kies je je #mcg? Het loopt nogal uitelkaar 50-200mcg per dag

Laatst bewerkt:
ik heb de topic ver igf1 eens aan het doorlezen...

Ik lees vaak 4weken voor de duurtijd, is dat de max. duurtijd? EDIT: ja dus
Oude/nieuwe methode zijn er verdeelde meningen, dus zelf kiezen welke je gaat volgen? (bv: na elke (trainings?) dag)
Hoe kies je je #mcg? Het loopt nogal uitelkaar 50-200mcg per dag

Het hangt een beetje vanaf welke methode je kiest hoelang je achtereen kan gebruiken, bij elke dag (oude methode) wordt meestal 4 weken gehanteerd en zo kan met eod/e3d (nieuwe methode) makkelijk de 6 weken gehaald worden. Sommige beweren dat je met eod veel langer kunt gebruiken, maar ik zou me receptoren eens in de zoveel tijd toch even "rust" geven..

De dosis die je nemen wilt hangt helemaal van jezelf af, de meeste beginnen met een dosis tussen de 40 en 60mcg. Er zijn maar weinige die 200mcg per dag gebruiken hoor ;).

Hoop dat je een wat duidelijker beeld hebt.

Het hangt een beetje vanaf welke methode je kiest hoelang je achtereen kan gebruiken, bij elke dag (oude methode) wordt meestal 4 weken gehanteerd en zo kan met eod/e3d (nieuwe methode) makkelijk de 6 weken gehaald worden. Sommige beweren dat je met eod veel langer kunt gebruiken, maar ik zou me receptoren eens in de zoveel tijd toch even "rust" geven..

De dosis die je nemen wilt hangt helemaal van jezelf af, de meeste beginnen met een dosis tussen de 40 en 60mcg. Er zijn maar weinige die 200mcg per dag gebruiken hoor ;).

Helemaal mee eens. Heb wel een toevoeging om het makkelijk te houden. Ik zorg er gewoon voor dat (met nieuwe sT) ik na elke 1000mcg ik 2 weken pauze hou.

Precies. En met E3D is het ook goed betaalbaar, ga zelf binnenkort experimenteren met 50 mcg E3D (IGF-1 only).

Terug
Naar boven