MuscleMeat

Verschillende gear

Guisses

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Wat is jullie mening over verschillende gear tijdens een kuur?

Ik zat te denken om Tren E samen met parabolin te pakken, beide van een ander merk. Moet ik dit zien als een Tren E en een Tren A tijdens een kuur of ligt dit anders?

Tren = tren
Para = tren
Make up your mind

• Topic Starter Topic Starter
Dat is mn vraag niet.... Ik vraag of t aan te raden is van verschillende merken of dat et beter te vermijden is

Dat is mn vraag niet.... Ik vraag of t aan te raden is van verschillende merken of dat et beter te vermijden is

Nogmaals tren = tren. Het enige waar ik naar zou kijken is of het water of oliebasis is bij de verschillende merken uit handigheid voor het injecteren. Ik heb per compound liever vials van hetzelfde merk zodat je dezelfde doseringen hebt maar dat verschilt natuurlijk ook per batch. Mocht je een ontsteking krijgen is het "extra" werk om achter te komen welk merk solvents gebruikt waar je wss niet tegen kunt.

Het maakt allemaal niet echt uit. Maar als je de keuze hebt kies één betrouwbaar merk.

Tren is altijd een olie basis

Lijkt me geen probleem? Ken een aantal mensen hier in real life die dit ook doen/hebben gedaan zonder problemen...is meer een persoonlijke voorkeur/gevoel erbij.

Terug
Naar boven