Fitness Seller

Verschillende kuurtjes

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Yoooo Bro's

Ik wil jullie even iets voorleggen:

Door de jaren heen heb ik reeds meerdere kuurtjes gedaan (met nadruk op -tjes !!), mijn eerste was bv. 6 weken 1 amp. winstrol en 1 deca 200 per week.
Ik had hier zeer goede resultaten door, groeide echt goed, geen nakuur gedaan.

Tweede kuurtje: 6 weken 1 deca 200 en 1 susta 250 per week -> nooit geziene groei, van 98 naar 106 kilo -> nadien wel veel verloren door niet na te kuren, doch geen libido problemen of zo ...

Derde kuurtje : 6 weken 1 Deca 200 + dianabol (pyramidesysteem - tot 40mg/dag)
-> ook heel goede resultaten, maar meer vochtophouding en te hoge leverwaarden en cholesterol bij bloedonderzoek

Vierde kuurtje: 6 weken 1 deca 200 + 1 susta 250 per week, minder effect dan vorige keer met zelfde combinatie...

Deze vier kuurtjes zijn gespreid op een 4-tal jaar of zo...

Nu bezig met 2x supersusta (300mg/ml) + 2x Boldone (200mg/ml) per week...
Nu bijna 4 weken bezig, trainen gaat goed, spiermassa wordt harder en droger (stilaan), maar de echte gain komt nog niet...

Mijn vraag: kan ik nog iets explosief verwachten, wetende dat ik sinds begin 4de week mijn aantal caloriën deftig opgedreven ?
tweede vraag: zal nolvadex volstaan als nakuur ?

Stats: 1m95, 107 kg, Bf ?

Tevens maak ik van de gelegenheid gebruik om iedereen te danken voor de leerrijke commentaren en artikels die ik hier al heb kunnen lezen !!!

Grtzzz
Shaq

Yoooo Bro's

Ik wil jullie even iets voorleggen:

Door de jaren heen heb ik reeds meerdere kuurtjes gedaan (met nadruk op -tjes !!), mijn eerste was bv. 6 weken 1 amp. winstrol en 1 deca 200 per week.
Ik had hier zeer goede resultaten door, groeide echt goed, geen nakuur gedaan.

Tweede kuurtje: 6 weken 1 deca 200 en 1 susta 250 per week -> nooit geziene groei, van 98 naar 106 kilo -> nadien wel veel verloren door niet na te kuren, doch geen libido problemen of zo ...

Derde kuurtje : 6 weken 1 Deca 200 + dianabol (pyramidesysteem - tot 40mg/dag)
-> ook heel goede resultaten, maar meer vochtophouding en te hoge leverwaarden en cholesterol bij bloedonderzoek

Vierde kuurtje: 6 weken 1 deca 200 + 1 susta 250 per week, minder effect dan vorige keer met zelfde combinatie...

Deze vier kuurtjes zijn gespreid op een 4-tal jaar of zo...

Nu bezig met 2x supersusta (300mg/ml) + 2x Boldone (200mg/ml) per week...
Nu bijna 4 weken bezig, trainen gaat goed, spiermassa wordt harder en droger (stilaan), maar de echte gain komt nog niet...

Mijn vraag: kan ik nog iets explosief verwachten, wetende dat ik sinds begin 4de week mijn aantal caloriën deftig opgedreven ?
tweede vraag: zal nolvadex volstaan als nakuur ?

Stats: 1m95, 107 kg, Bf ?

Tevens maak ik van de gelegenheid gebruik om iedereen te danken voor de leerrijke commentaren en artikels die ik hier al heb kunnen lezen !!!

Grtzzz
Shaq

De meeste van de eerdere kuurtjes zijn totaal niet doordacht maar laten we over deze kuur hebben.
Neem aan dat je de sus 2x peer week zet dit ivm de prop die erin zit. De gains kunnen nu zeker nog wel komen aangezien je in de 4de week zit en de lange etshers nu goed beginnen in te kicken. Hoeveel ben je nu aangekomen dan?

En ja Nolvadex zou verstaan als nakuur. 4 weken week 1-2 40mg week 3-4 20mg...

Verwacht geen monstergains meer na 4 kuurtjes.
Ja mag blij zijn als je er 2 a 3 kilo lean mass aan overhoudt.

1) 6weken deca is te weinig!
2) Na 2maal deca op 200mg per week gezet te hebben mag je toch eens denken om hoger te doseren!
3) Piramide systeem is achterhaald!
4) Altijd Test of sust naast de deca zetten!

Maar nu over het kuurtje waar je nu mee bezig bent. Ik zou de bold toch hoger gedoseerd hebben! min 600mg per week!
Het is trouwens je 5e kuur en iets explosief kan je niet echt verwachten. Mss had je beter wat meer doordacht vooralleer je aan deze kuur begon. Nolvadex zal volstaan als nakuur!

Als ik jou was, zou ik volgende keer met een goed voorstel afkomen op deze forum en wij zullen je alle raad en advies geven zodat je wel meer zult gainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben eigenlijk nog niet aangekomen, qua gewicht, maar ik merk wel duidelijk dat mijn vetpercentage vermindert en dat alles lekker strak en hard komt te staan nu...
En wat denken jullie van de Boldone, kan ik daar nog iets van verwachten de komende weken, omdat ik hier op verschillende plaatsen lees dat het grootste effect pas na 6 weken begint... ?

Na deze kuur wacht ik wel een maand of 3 om te herbeginnen, wat zouden jullie mij dan kunnen aanraden ??

Thanks bij voorbaat voor jullie reactie !!!!

grtzzz
Shaq

Boldenone kickt pas laat in! Dus idd pas na 6 tal weken kickt het pas in, dus ik zou de kuur doortrekken naar 12weken, dan haal je het beste effect eruit. Maar ik zou toch denken voor mss de bold wat hoger te doseren als je er toch wat van wilt merken.

Voor je volgende kuur zou ik trenbolone eens aanraden!

Week 1-3: 100mg test prop EOD
Week 1-10: 500mg Test e E/W
Week 1-9: 300mg trenbolone e
Optie: Week 7 of 10 - 12: 50mg winny ED
nakuur
Als je geen kickstart wil geven met test prop, zou ik voor frontload gaan:

Week 1-2: 1000mg test e
Week 3-10: 500mg test e
Week 1-9: 300mg Tren e
Optie: Week 7 of 10 - 12: 50mg winny ED
nakuur
De winny is een heel goede aanrader bij deze kuur.

Okay Nightstalker,

Vree bedankt voor je opmerkingen, ik had er trouwens eerst aan gedacht om opnieuw deca en susta te nemen, maar dan wel hoger gedoseerd, maar toen ik alle negatieve berichten hier las over deca (grote belasting van de axis, volledige onderdrukking endogene testproduktie, etc...), besloot ik toch om het eens met Bold te doen...
Zoals je zegt, zal ik in de toekomst raad vragen bij jullie hier op het forum, spijtig vond ik pas vorige week de registratiemodule, dus kon ik daarvoor enkel meelezen, zonder vragen te stellen !!!

Bedankt voor de info !

Shaq

Is zeker geen probleem. Maar euh, trenbolone onderdrukt nog meer dan deca, maar geeft (voor mij toch) heel goeie gains! Veel droge massa! Je kan natuurlijk nog eens voor Deca gaan (hoger gedoseert dan wel), maar als ik jou was, zou ik eens wat andere dingen testen ook! Wie weet reageer je veel beter op tren dan op deca ;).

Bold is ook een goeie massa gainer, maar die moet je dan hoog doseren!

Nightstalker,

nog een klein vraagje, in de kuur die je mij aanraadt, spreek je van 300mg trenbolone per week, ik heb nu trenbolone liggen thuis, van GS, ma da is slechts 75mg/ml dus dwz dat ik 4ml per week moet prikken + test e... (kweet ook ni of die bestaat van GS ?)
Ziet er wel iet serieus uit, denk je dat ik daarvan nog es ne serieuze gain kan krijgen ??

1000X DANK voor uw goede raad man !!!!!

Shaq

Die trenbolone die jou liggen hebt is Acethaat, dat is een kortwerkende ester! Dus daarvan hoef je niet 300mg te spuiten. 75mg EOD is voldoende. testosteron Enanthate bestaat van GS (250mg/ml). Maar als je de Acethaat, dan zou ik Testosterone Propionate gebruiken (dat is ook een kortwerkende ester).

Dus dan zou het er zoiets uitzien:
Week 1-8: 150mg test prop EOD
Week 1-8: 75mg trenbolone ace EOD

Hiermee kan je wel leuke gains halen, maar is eerder een cuttingcyle. Hiermee zal je droge massa gainen. Is wel leuk voor meer naar de zomer toe!

Dus als ik jou was, zou ik gewoon lekker verder gaan met je sust/bold kuurtje, mss 200mg meer spuiten per week tot week 11 en de sust tot week 12. En vanaf week 15 beginnen met de nakuur!

Rond juni kan je dan beginnen met je droge massa cycle: test prop/trenbolone ace/ eventueel winny of masteron

Nu moet ik vlug ff kip met rijst eten dan gaan werken! Laters!

Serieus bedankt voor jouw gouden raad man !!!!!
Spijtig da ik gasten lijk gij nog ni eerder ben tegengekomen, want ik moet eerlijk zeggen, tot voor ik deze forum ontdekte, kende ik enkel kerels die DACHTEN iets van BB en kuren te weten, ma die er duidelijk zelf volledig naast zaten ! En dat zijn dan diegenen die anderen raad geven !!!!
Tja, spijtig voor mij natuurlijk !

Okee, volgend jaar probeer ik zeker eens jouw voorstel ma wel vroeger hoor, da ik tegen juli al scherp sta !!! ;-)
U know what I mean ? !!!

Bon, een vree goe weekend, en traint ze !!!!!!!!

Bye en tot later

Terug
Naar boven