Fitness Seller

Verschillende vechters bij UFC aan de deur gezet.

Bezoekers in dit topic

Robo007

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
687
Waardering
22
Lengte
1m78
Via MMA Junkie las ik dat de UFC plannen heeft om dit jaar wel 100 vechters aan de deur te zetten.

Ze hebben natuurlijk heel wat nieuwe vechters door het verdwijnen van Strikeforce. De meeste beste vechters werden overgenomen door de UFC.

Ondertussen zijn er al verschillende aan de deur gezet waarvan de meest merkwaardige John Fitch betreft. Hij behoort nog altijd tot de top en amper verloren. Wat bezielt de UFC?

Ik vind het spijtig dat Mike Russow eruit gezet werd. Al is hij misschien niet populair bij het brede publiek.

Hier de link voor wie interesse heeft:
http://www.mmajunkie.com/news/2013/...ased-jon-fitch-vladimir-matyushenko-14-others

Misschien willen ze de huidige vechters aanzetten om voor meer sensatie te zorgen.

Jacob Volkmann is immers een goede vechter maar zijn stijl is waarschijnlijk niet sensationeel genoeg.
 
Ze zijn nu uitsmijters/portiers dus?
 
Ik snap dat niet goed. Dat is dan toch een soort ontslag. Mag dat zomaar? Is dat geen contractbreuk?
 
Ja kan gewoon, staat in hun contract dat als ze een slechte streak hebben van bijv. 2 of 3 losses dat ze "gecut" kunnen worden.
Jon Fitch had dat, was echter wel een verassing toen ik het las haha ^^
 
Shit man, dat vind ik echt niet kunnen. Voelt.als exploitatie.
 
Achja, zijn performance tegen Maia was ook om te huilen XD
 
Hoe kun je Fitch nou cutten. Hij was niet spectaculair maar had wel een vechtershart en vocht altijd gecontroleerd en met een gameplan. Wat een gekken daar. Ook dat sommige vechters via Twitter moesten lezen dat ze gecut waren... wat een dwaze organisatie. In bijzonder Dana White en Joe Silva.
 
Iemand als John Fitch moet toch nog een kans krijgen zeker.

Sommige vechters blijven zelfs na drie verloren partijen achter elkaar zoals Dan Hardy. Gewoon omdat dana White het een leuke gast vind.

Hij moet dan wel de lijn doortrekken voor iedereen vind ik.

Pat Barry verliest ook meer dan dat hij wint maar mag ook blijven doorgaan.
 
Iemand als John Fitch moet toch nog een kans krijgen zeker.

Sommige vechters blijven zelfs na drie verloren partijen achter elkaar zoals Dan Hardy. Gewoon omdat dana White het een leuke gast vind.

Hij moet dan wel de lijn doortrekken voor iedereen vind ik.

Pat Barry verliest ook meer dan dat hij wint maar mag ook blijven doorgaan.

Dana White stated the following last night:

John Fitch is super f---ing expensive.

He was ranked No. 2, 3, 6, 7 and now he's 9. That's called the downside of your career.
 
straks word Overroid KO geslagen door Dos Santos.. :lol::lol:
 
Het zal wel weer met geld te maken hebben zeker. Volgens mij is Dana White en zijn gezelschap al lang binnen.
 
Ze runnen een geweldige business en dit gedeelte hoort erbij.
Ik vind het juist goed, alleen jammer dat er niet een soort back up organisatie is waar je zo weer kan vechten.
 
Fitch is wel 1 van de saaiste ooit. Kan er nou niet echt rouwig om zijn dat hij gecut is.
 
snap wel dat je saaie vechters eerder uit gooit als bijv een dan hardy of clay guida die ook meer fans en geld opleveren
 
Back
Naar boven