Fitness Seller

verslaafd aan tok dragen !

Virtuoso

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Hey ik zit al tijdje met dit na dat ik een tok had gekocht had ik hem ook eens een keer gedragen toen ik nog geld moest krijgen van iemand omdat ik wist dat er waarschijnlijk geknokt zou worden en het voelde echt lekker ik was echt heel zelfverzekerd omdat ik wist dat ik zoiezo niet in me ballen ( hard ) geraakt kan worden. En omdat ik enorm gevoelige ballen heb ging ik altijd bij gevaarlijke situaties me ballen vasthouden of met me schouder naar voren toe lopen. Maar ik ben nu verslaafd en doe hem voortaan altijd wel aan...

heeft iemand dit niet ? of heb je er nooit aan gedacht omdat je enorm gevoelige ballen hebt ?

haha rare vraag mischien maar het is waar.

wtf?!?!?!?!
zal lekker ruiken dan gooss!! whahahahaha
draag m tijdens trainen, en dan gaat ie snel weer uit.. stink ding..
maar nee, verslaafd zeker niet..

pic van je gevoelige ballen?

Geeft niks man, waarschijnlijk heb je een tok fetisch. Gewoon lekker dragen, enjoy!

• Topic Starter Topic Starter
pic van je gevoelige ballen?

haha nasty...
linker of rechter ?

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 19:33 ----------

Geeft niks man, waarschijnlijk heb je een tok fetisch. Gewoon lekker dragen, enjoy!

het is totaal niet seksueeljuist !
ben er al een paar keer in geraakt, terwijl ik juist altijd super voorzichtig deed om ze te beschermen heb een keer met karate zo een harde trap gehad dat er bloed tijdens urineren kwam. zo voel ik me veiliger

ik doe men tok bijna nooit aan, zelfs niet bij zwaar sparren

Hier nog één, draag 'm de hele dag door en s'avond als ik naar bed ga trek ik 'm over mijn hoofd en zet 'm op mn neus.

heeft iedereen een tok hier ofzo? :P

Wat zei de kip tegen de andere kip?

tok

Haha ik begrijp je serieus wel, heb er ook een tijdje behoefte aan gehad. Zeker als je hoofd tegen hoofd staat met iemand handig als je een knietje krijgt.

tumblr_m1ojgepZiZ1r72i4b.jpg

Raar indd... xD

Ik hou hem zelfs voor de coïtus aan

Terug
Naar boven