XXL Nutrition

Verslavend effect van steroiden.

D.

Huge Freak
Waardering
2
Wie kan mij hier iets meer over vertellen uit eigen ervaring?
Ben er zelf bang voor, misschien nog wel meer dan voor het lichamelijke effect. Verschilt het per product, is het overdreven?
Lijkt me niet cool dat je na je kuur weer maandenlang verlangt naar je volgende, en als je dan 'alvast' wat gear scoort, een paar maandjes eerder begint dan de bedoeling was... of dat soort dingen.

lichaamelijk is het niet verslavend. geestelijk wel het resultaat is verslavend!

resultaaten zijn verslavend as niet! tenminste nog nooit van gehoord dat as verslavend is.

lijkt me idd dat je eerder 'verslaaft' raakt aan de gains dan aan de as zelf

• Topic Starter Topic Starter
Nee dat bedoel ik niet!! Niet de gains maar de as zelf. Het lekkere superieure gevoel dat ze -schijnen- te veroorzaken.
Dat mensen bij het suicidale af zijn wanneer ze niet gebruiken. Tuurlijk zijn de gains verslavend, maar ik doel meer op de as zelf.

D. zei:
Nee dat bedoel ik niet!! Niet de gains maar de as zelf. Het lekkere superieure gevoel dat ze -schijnen- te veroorzaken.
Dat mensen bij het suicidale af zijn wanneer ze niet gebruiken. Tuurlijk zijn de gains verslavend, maar ik doel meer op de as zelf.

sorry geen last van!

maar heb er nog niet zo heel veel ervaring mee mischien dat
dbc of squat of koolhoven hier meer van af weet

Meer onderzoek

Uit een ander onderzoek(http://www.vh.org/adult/provider/psychiatry/CPS/27.html) blijkt dat de mate van ontevredenheid met de omvang van het lichaam sterk bepalend is voor een eventuele verslaving.

Men heeft bij 49 as gebruikers onderzocht welke symptomen van verslaving aan as zij zelf voelden:

51% Meer as gebruik dan de bedoeling was
16% Willen maar niet kunnen verlagen van dosis om gebruik te controleren
40% Veel tijdsbesteding rondom as
9% Last van beinvloedings / ontwennings symptomen als dat niet uitkwam
29% Sociale, werk, of vrijetijdsactiviteiten vervangen door as gebruik
37% Doorgaan met as gebruik ondanks problemen door gebruik
37% Tolerantie
84% Ontwenningsverschijnselen
4% Middelen gebruik om ontwenningsverschijnselen te voorkomen/onderdrukken

Ik merk wel n aardige krachttoename naast de gains, dat zou verslavend kunnen zijn.

AS zijn alleen geestelijk verslavend niet lichamelijk. Je krijgt er zover ik weet geen ontwenningsverschijnselen van ofzo. Het is puur psychische verslaving. Net zoals bij softdrugs het geval is.

D. er is maar 1 middel dat je een gevoel van welbevinden geeft en dat is d-bol!
door de andere middelen en dan voornamelijk testo voel je je inderdaad krachtiger en energieker dus is het deels waar dan je na het stoppen weer zin krijgt in een shot!
het komt ook omdat door je AAS kuur je eigen hormoonhuishouding zo goed als plat gelegt wordt en je lichaam dus eigenlik vraagt om mannelijke hormomen.
je klootjes kunnen dit vaak niet aan en daarom neemt men clomid en pregnyl en evt nolvadex.
hoe dan ook je lichaam krijgt door de kuur na de hand een flinke klap omdat het die MG,s AAS **** dus kun je last krijgen van blessures, krachtverlies en evt depressiviteit dus denken de meeste er gauw aan om weer door te gaan gebruiken.
deze klap kun je evt ofvangen met clen en na de kuur bijv. starten met creatine zodat je je toch iets sterker voelt.
het verschilt wel erg per persoon hoe de klap is en hoe de drang naar de volgende kuur is.

groetjes,

de afkickende pipo

As gebruik is verslavend, je moet weten wat je aan het doen bent een goede inhoudingsvermogen is wel noodzakelijk naar eigen ervaring.

Het lijkt me dat veel mensen al gauw weer opnieuw zouden willen gaan kuren zodra ze klaar zijn met de andere. Dus in zekere mate is het dan wel psychisch verslavend. Gewoon sterk in je schoenen gaan staan en jezelf voorhouden hoe je je lichaam zou vernken als je dr aan toegeeft.

Denk aan bb's die op n gegeven moment niet eens meer de levercapaciteit hebben om 1 glas bier af te breken.

Klopt! Ik heb er jaren over gedaan om te besluiten 1 kuur te nemen. Nu ik er mee klaar ben, blijf ik wel telkens denken aan een volgende kuur terwijl ik me had voorgenomen om dat niet te doen. Waaraan dat ligt weet ik niet, de resultaten of het lekkere gevoel tijdens de kuur. Misschien nieuwschierigheid naar middelen die niet in deze kuur zaten?

Mijn persoonlijke topper onder de anabolen vond ik winny, echt superspul! Dat is echt verslavend.

iemand die begint wil altijd meer...

1e kuur

2e kuur

........enz,,

je pakt ook steeds meer om toch vooruit tegaan en gevoel merk je idd bij dbol maar dan vanaf 50 mg p/dag merk ik het pas de rest merk ik niks van ....

Tsunami zei:
Klopt! Ik heb er jaren over gedaan om te besluiten 1 kuur te nemen. Nu ik er mee klaar ben, blijf ik wel telkens denken aan een volgende kuur terwijl ik me had voorgenomen om dat niet te doen. Waaraan dat ligt weet ik niet, de resultaten of het lekkere gevoel tijdens de kuur. Misschien nieuwschierigheid naar middelen die niet in deze kuur zaten?

Mijn persoonlijke topper onder de anabolen vond ik winny, echt superspul! Dat is echt verslavend.

Hierboven staat min of meer een hele goede omschrijving, zeker hoe ik het ook zie.
De eerste drie weken voel ik me uiterst lekker, krachtig en sterk in mijn vel zitten. Na de 6e week ongeveer neemt dat gevoel af door de gewenning die er optreedt. Na 10 weken kan ik geen naald meer zien en vind het wel leuk geweest, maar als het echt afgelopen is neem je afscheid van een vriend.

Psychische moeilijkheden heb ik één keer meegemaakt doordat ik van 1000mg test naar 0 ging, dat doe ik nooit meer ook al zeggen er zoveel dat het niet uitmaakt, ik bouwe wél af met testosteron.
Verder moet je de klappen opvangen met de bekende middelen als Clomid en Nolvadex. Tribulus is een mooie natuurlijke hulp in de nakuur.
En verder is er maar één ding heel belangrijk: Hoe ben je zónder AAS? Ik ken mensen die erg agressief en onzeker zijn, die worden in een kuur aan de ene kant enorm zelfverzekerd maar als ze boos worden dan zijn het agressie-monsters zonder grenzen. Het ligt dus in de aard van het b eestje hoever ie er last van krijgt.

Terug
Naar boven