Fitness Seller

Verstandig om te beginnen met kuurtje winny only?

Ororo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Ff voorstellen ik train al +/- 3 jaar.
Kom van 130 kg, weeg er nu 92-95 bf: 16%.
Heb eerste jaar voornamelijk spinning gedaan.
Ben na een anderhalf jaartje ook begonnen met thaiboxen.

Mijn trainingschema ziet er als volgt uit:
Ma: Thai
Di: Borst & tric
Wo: Thai
Do: Rug & bic
vr: Thai
za: rust
zo: shouders + benen & 1,5hr zaalvoetbal

Let vrij goed op mijn voeding.
Ben momenteel net begonnen met wat massa bij te krijgen gebruik strong van body & fit als pre workout op trainingsdagen & Assault van muscle tech op thaibox dagen. Als post Workout gebruik ik cell tech.

Ik zou graag over een 4 tal weken een kuurtje winny only willen volgen (doel is wat droge spiermassa bijkrijgen).
Is dit aan te raden of zou ik er gelijk ook test bij nemen, ik heb van nature al genoeg kracaht (maten van me die kuren kunnen net volgen met de meeste spiergroepen).

Bedankt.

Kan maar verwacht geen wonderen van een winstrol only...

Je zal wat gainen in droge massa maar verwacht geen tell-sell resultaat met win only :)

6-8 weken 50mg succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
130 kg zat ik waarschijnlijk dik boven de 30% bf

Voedingschema voor de moment (kan wat afwijken)

s'morgens: Havermout of pannekoeken van xxl nutrition
2e maaltijd: 3-4 sneetjes volkoren brood met kipfilet of pindakaas & honing + shakeje myofusion
3e maaltijd: 3 gebakken eieren & 4 sneetjes volkoren
4e maaltijd: kipfilet met rijst // spaghetti volkoren /
pre wo: shakeje myofusion + strong & tijdens training muscle protect
post wo: Cell-Tech
5e maaltijd: kalkoen filet // kip filet // blikje tonijn & eventueel wat cashew noten // Wok
Voor het slapen: shakeje myofusion.

Ik wil vooral wat droger komen heb wat overtollig vel rond mijn buik, voor de rest tevreden van lichaam.

Winstrol zonder stack is een erg zwakke AAS. Belangrijkste voordelen zijn eigenlijk lichte toename van kracht en verbeterde uithouding/prestatie korte inspanningen. Mensen kijken altijd naar prijs/kwaliteit bij alle aankopen, wel wat dat betreft scoort deze AAS erg slecht. Injecties doen ook nog eens pijn wat je training negatief kan beïnvloeden én het verziekt je lever door de giftigheid en negatieve invloed op cholesterolwaarden. Tot slot is het ook nog eens slecht voor gewrichten en aanhechtingen. Eigenlijk moet je gek zijn om stanozolol ipv testosteron te gebruiken.

Dat Winstrol goed is voor droge massa en daarom de voorkeur geniet is ook maar een halve waarheid. Als je massa wint die amper of niet zichtbaar is in de spiegel dan is een kuur niet de moeite en het geld waard. Een goede kuur voegt wat vocht toe en dit hoort er gewoon bij.

Dus Big T volgens jou kan ik er best gewoon afblijven?
Ik zou het sowieso in tab vorm nemen & niet injecteren zie mij niet elke dag een spuitje steken :)

Dus Big T volgens jou kan ik er best gewoon afblijven?
Ik zou het sowieso in tab vorm nemen & niet injecteren zie mij niet elke dag een spuitje steken :)
Ik zou het alleen gebruiken in een stack. Bijv. als kickstart van een test kuur. Dit als je andere orals te heftig vindt.

Dus toch best Test ook nemen voor betere resultaat?

Dus toch best Test ook nemen voor betere resultaat?

Als je echt tevreden wilt zijn en de kuur serieus wilt aanpakken zou ik test (bijna altijd) als basis nemen. Test gaat je meer droge massa opleveren, en je kan altijd nolvadex bij de hand houden als je wat teveel vocht zou gaan winnen. 1-5 stano en 1-10 test prima kuur om mee te beginnen.

1-5 & 1-10 zijn de weken neem ik aan?
Ik ga mij er nog ff in verdiepen dan, maar ik zou graag een 6 weken kuren is 10 weken niet te lang voor een eerste kuur?

Test e is een lange ester die werkt pas na een 3 weken, daarom een kickstart. 6 weekjes is imo wat kort.

Ik zou;

1-4 50 mg winny per dag.
1-10 test 500 per week.
12-14/15 nolvadex 20 mg per dag.
2 weken na je laatste inject begin je met nakuur.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 12:12 ----------

en stop met de suikerspin (cell-tech).. ;) hahaha

test werkt al na dag 1;)

Meh heb net die cell tech gekocht :)
Heb myofusion // cell tech genomen omdat dit destijds werd aangeraden door Bill Richardson (ex mr universe) voor wat gains.

Maak vooral een keuze in wat je wilt bereiken met al de sporten die die doet. Zo'n dag als zondag is echt te veel qua sporten.

Mja ik heb het een beetje te pakken.
Zoals het er nu voor staat ga ik waarschijnlijk niet kuren.
Ik wacht ff af wat ik van nature kan bereiken wat ik wil is gewoon wat vet verliezen rond men buikstreek.
Men armen/schoulders/borst etc zijn eig al vrij "scherp".
En ik probeer toch goed veel af te wisselen tss cardio & KT.

ben met big t eens winny only niet doen

neem dan kuur dianabol als je toch alleen oral wilt

Terug
Naar boven