Fitness Seller

Verstandig om te beginnen met kuurtje winny only?

Ororo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
17%
Hallo,

Ff voorstellen ik train al +/- 3 jaar.
Kom van 130 kg, weeg er nu 92-95 bf: 16%.
Heb eerste jaar voornamelijk spinning gedaan.
Ben na een anderhalf jaartje ook begonnen met thaiboxen.

Mijn trainingschema ziet er als volgt uit:
Ma: Thai
Di: Borst & tric
Wo: Thai
Do: Rug & bic
vr: Thai
za: rust
zo: shouders + benen & 1,5hr zaalvoetbal

Let vrij goed op mijn voeding.
Ben momenteel net begonnen met wat massa bij te krijgen gebruik strong van body & fit als pre workout op trainingsdagen & Assault van muscle tech op thaibox dagen. Als post Workout gebruik ik cell tech.

Ik zou graag over een 4 tal weken een kuurtje winny only willen volgen (doel is wat droge spiermassa bijkrijgen).
Is dit aan te raden of zou ik er gelijk ook test bij nemen, ik heb van nature al genoeg kracaht (maten van me die kuren kunnen net volgen met de meeste spiergroepen).

Bedankt.

Kan maar verwacht geen wonderen van een winstrol only...

Je zal wat gainen in droge massa maar verwacht geen tell-sell resultaat met win only :)

6-8 weken 50mg succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
130 kg zat ik waarschijnlijk dik boven de 30% bf

Voedingschema voor de moment (kan wat afwijken)

s'morgens: Havermout of pannekoeken van xxl nutrition
2e maaltijd: 3-4 sneetjes volkoren brood met kipfilet of pindakaas & honing + shakeje myofusion
3e maaltijd: 3 gebakken eieren & 4 sneetjes volkoren
4e maaltijd: kipfilet met rijst // spaghetti volkoren /
pre wo: shakeje myofusion + strong & tijdens training muscle protect
post wo: Cell-Tech
5e maaltijd: kalkoen filet // kip filet // blikje tonijn & eventueel wat cashew noten // Wok
Voor het slapen: shakeje myofusion.

Ik wil vooral wat droger komen heb wat overtollig vel rond mijn buik, voor de rest tevreden van lichaam.