Fitness Seller

Verstandskiezen eruit...

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
Heya

Vanmiddag zijn er aan de linker kant 2verstandskiezen + gewone kies uitgesloopt (heb blijkbaar stevige kiezen.....beste man zat volgens mij niet ver van een kaakontwrichting af).

Verdoving begint iets uit te werken voel nog wel een zwelling.

Heb net een paar viskoekjes gegeten en wat apelmoes...

Ik mag de komende 24u niet spoelen dus moet uitkijken met wat ik eet en drink.

Wat ik me afvroeg hoelang zijn mensen gemiddeld thuis geweest van hun werk door dit gezeik?
Als me bek morgne nog zo is en ik nog op appelmoes leef zie ik mezelf niet in de winkel staan ...

Hey man,

Ik heb mijn verstand nog.

Sterkte man.

a1s had dit vrijdag! pm hem hij heeft er verstand van y0

snap je, verstand, verstandkies

24uz2bk.gif

Na paar dagen trekt alles wel weer weg :)

Wisselt echt enorm per persoon. Ik had de volgende dag al bijna geen last meer, maar een kennis is echt 2 weken beroerd er van geweest. Heb je gekoeld met ijs (niet direct)? Dat scheelt echt enorm.

Heb er ook één getrokken, had 1 verdoving gekregen altijd die werkte half en deed behoorlijk pijn toen hij als ene gek met een tang zat te roppen.
Kreeg wat traantjes en de assistent zei: Ah, hij is blij dat die rotte kies er zo uit is.:fuu:
Daarna nog aantal weken een groot gapende krater in me mond gehad, had elke keer de neiging me tong erin te steken:rolleyes:
Verder weinig last van. max 1 week. Succes ermee :D

ohyea je wang gaat morgen dik groen en geel worden! suc6 en sterkte.

het wordt een week lang k*t eten! en bloed proeven ,, maarja wees blij dat ze er uit zijn!! en neem die pijnstillers , maareee was je ook bij J.bond ??

a1s had dit vrijdag! pm hem hij heeft er verstand van y0

snap je, verstand, verstandkies

24uz2bk.gif

I lol'd irl :D

Ik voerde 24 uur nadat ze getrokken waren niets uit. Enige wat ik deed was de ibu's goed timen. Daarna is het een paar dagen echt gevoelig en dan kan je gewoon weer helemaal whole foods eten.
Althans zo ervoer ik het.

Ahh van die ibu's ging ik echt alleen maar suffen de hele dag! Verder lag er bij mij een verstandskies helemaal verkeerd, moest eerst kapot voordat het eruit getrokken werd. Werd beetje sick in die stoel omdat die chirurg teringlomp bezig was met die tang. Moest eerst bijkomen halverwege want ik werd echt kapot misselijk!

Van pijn daarna eigenlijk geen last gehad, ibu's helpen wel. Wel 2 weken smerige putlucht uit me mond omdat die hechtingen begonnen te verrotten naar mijn idee, erg smerig in ieder geval!

als je doorbetaald krijg zou ik sowieso gewoon lekker ff thuis chillen :roflol:

potje gamen op appelmoes gaat prima, sjors

Wat ik me afvroeg hoelang zijn mensen gemiddeld thuis geweest van hun werk door dit gezeik?
Als me bek morgne nog zo is en ik nog op appelmoes leef zie ik mezelf niet in de winkel staan ...

Als je naar ontslag wilt solliciteren moet je vooral thuisblijven ;) .

2 dagen en de zwelling begint af te nemen . Twee daagjes alles blenderen en kappen .

Heb er ook één getrokken, had 1 verdoving gekregen altijd die werkte half en deed behoorlijk pijn toen hij als ene gek met een tang zat te roppen. Kreeg wat traantjes en de assistent zei: Ah, hij is blij dat die rotte kies er zo uit is.:fuu:
Daarna nog aantal weken een groot gapende krater in me mond gehad, had elke keer de neiging me tong erin te steken:rolleyes:
Verder weinig last van. max 1 week. Succes ermee :D

Brings back memorie's.
Je wilt echt rap overeind als de bezig zijn je tand eruit te trekken met een tang als deze nog niet goed verdoofd is.
Gelukkig geloven ze je ook pas dat het nog pijnlijk is nadat je overeind krabbelt.

De keer erop met de andere kant heb ik het gelukkig van te voren aangegeven dat de verdoving de laatste keer niet goed werkte en ik bijverdoofd moest worden.
Ze zouden er rekening mee houden en dat deden ze ook, ditmaal probeerde de kies te doorboren en zo eruit te krijgen omdat ze geen grip hadden.
Dus toen ik overeind krabbelde duwde ze me terug, dit was niet echt mijn idee van rekening houden :rolleyes:

Brings back memorie's.
Je wilt echt rap overeind als de bezig zijn je tand eruit te trekken met een tang als deze nog niet goed verdoofd is.
Gelukkig geloven ze je ook pas dat het nog pijnlijk is nadat je overeind krabbelt.

De keer erop met de andere kant heb ik het gelukkig van te voren aangegeven dat de verdoving de laatste keer niet goed werkte en ik bijverdoofd moest worden.
Ze zouden er rekening mee houden en dat deden ze ook, ditmaal probeerde de kies te doorboren en zo eruit te krijgen omdat ze geen grip hadden.
Dus toen ik overeind krabbelde duwde ze me terug, dit was niet echt mijn idee van rekening houden :rolleyes:

hmmm, kon vragen om te stoppen en nog een paar naalden in me mond steken, maar schiet je niks mee op. was toch zo afgelopen.:p

chocomel kan je makkelijk drinken. En in t begin gewoon die ibuprofen nemen, ik dacht na 2 dagen t niet meer nodig te hebben maar je gaat echt wakker worden van de pijn 's nachts.
Of en hoe lang je vrij neemt van werk hangt van je werk af

****ing horror verhalen.... Vorige week bij de tandarts geweest en kreeg een verwijsbrief om een foto te maken van m'n verstandskiezen. Ik ben nu al bang :(

Eigenlijk weinig tot geen last gehad van de plaats waar de tanden zijn getrokken, wel 3dagen pijnlijke kaken gehad van die klemmen waar ze je mond mee ophouden (ik had voor gehele verdoving gevraagd destijds).

****ing horror verhalen.... Vorige week bij de tandarts geweest en kreeg een verwijsbrief om een foto te maken van m'n verstandskiezen. Ik ben nu al bang :(

waarom angst?
Na 2 dagen ben je de pijn van het trekken echt alweer vergeten!
Als je mans bent om nagellak te dragen dan ben je toch ook mans genoeg om die tandjes te laten trekken?

Terug
Naar boven