AndroidHealthClinic

vertel je freaky vooruitgang-verhalen tijdens een kuur

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Vertel eens over je freaky ervaringen wat betreft de vooruitgang qua kracht en massa tijdens een kuur.

Bijvoorbeeld een verhaal dat je aan t einde van de kuur 30kg meer kon squatten ofzoiets. Ik wil ff extremen horen :D

Ben ik zo wel benieuwd naar, krachttoenames vooral.

ik had een lichte eerste kuur... tijdens de kuur niet zo'n geweldige kracht toename wel ontzettend goed uithoudings vermogen....

de laatste week van de kuur ging ik op maandag bankdrukken niets aan de hand flink zweten onder de gebruikelijke 80kg

maar op vrijdag ging ik weer bankdrukken maar die 80kg voelde ik gewoon absoluut niets van.. iets erbij gegooid natuurlijk en het resultaat was dat ik 100kg kon bankdrukken... en dat over een paar dagen ... vond ik wel wacke schit

grt eddy

als je veel sterker wil worden neem tren daar word je echt superman van.

• Topic Starter Topic Starter
@eddycaminos: kijk dat bedoel ik nou, dat is een vet verhaal. Dat soort dingen wil ik meer horen!:thumbs:

@!!BarmaN!!: ik weet waarvan je sterker word, welke roids enzo, maar ik vraag om ervaringen van extreme krachttoenames bijvoorbeeld. Heb jij tren gebruikt? en noem eens iets waarbij je die extreme krachttoename merkte.

Ik heb dus ook een kuur met tren en sust gedaan. Kon 35 kg meer bankdrukken (door tren denk ik hoofdzakelijk, alleen merk ik nu m'n kracht wat minder worden na de kuur.
Ook kan ik nu idd 30 kg meer squatten . m'n 10 kg massa zit er nog aan, maar is ook wel wat vocht/vet.

Terug
Naar boven