MuscleBear
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Heb jij vertrouwen in de regering?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je hier Roswell mee?

Ze liegen ons niet vaak voor hier, ze snappen het gewoon niet.
Het zijn allemaal incompetenten.
Docterandusjes en juristen die totaal iets anders geleerd hebben dan het ministerie dat ze leiden vereist
Laten ze nou een ex-boer op landbouw zetten,
een ex-arts op gezondheidszorg,
een ex-docent op onderwijs etc.
Op ieder departement gewoon mensen uit de bijbehorende praktijk.
Mensen die snappen wat het is om boer, docent, arts etc. te zijn.

Docterandusjes en juristen die totaal iets anders geleerd hebben dan het ministerie dat ze leiden vereist
Ik heb nee gestemd, omdat ik denk, dat heel veel informatie achter gehouden wordt voor burgers. Voor de meeste burgers is dat maar goed ook, dus het is in de meeste gevallen ook niet erg, dat de regering niet helemaal eerlijk is.
Aan de andere kant is de regering ook heel goed in het niet nakomen van beloftes en verdraaien van "waarheden". Daar heb ik wel moeite mee, maar daar kun je als individu ook heel weinig aan veranderen.
hebben wij niet gewoon het recht om de waarheid te weten?

Denk, dat dat weinig opschiet hoor. De gedachte erachter is wel goed, maar het is IMHO niet de meest geschikte oplossing.
Elke boer ziet zijn vak namelijk anders en heeft andere ideeën/idealen, die hij wil nastreven. Als je deze dan "macht" geeft, kunnen er hele rare dingen gebeuren.
Overigens zal de kennis gerust wel in huis worden gehaald bij belangrijke beslissingen.