MuscleMeat

Vertrouw jij de regering?

Peiling Peiling Vertrouw jij de regering

• Nee totaal niet, ze houden informatie achter

Stemmen: 21 72,4%
  • Ja, ze zijn heel eerlijk tegen ons

Stemmen: 4 13,8%
  • Weet ik niet

Stemmen: 4 13,8%

• Totaal stemmers
    29
No way, vertrouw alleen mn vriendin en ouders.

Als we het over de Amerikaanse regering hebben? Nee! Eigenlijk is geen enkele regering te vertrouwen, élke regering houdt wel iets achter. Maar de Amerikanen spannen de kroon denk ik. En dan heb ik 't niet alleen over de 'aliens', er zijn zoveel dingen die niet kloppen of waar er vraagtekens rond bestaan.

Ze liegen ons niet vaak voor hier, ze snappen het gewoon niet.
Het zijn allemaal incompetenten.
Docterandusjes en juristen die totaal iets anders geleerd hebben dan het ministerie dat ze leiden vereist

Laten ze nou een ex-boer op landbouw zetten,
een ex-arts op gezondheidszorg,
een ex-docent op onderwijs etc.

Op ieder departement gewoon mensen uit de bijbehorende praktijk.
Mensen die snappen wat het is om boer, docent, arts etc. te zijn.

Ik heb nee gestemd, omdat ik denk, dat heel veel informatie achter gehouden wordt voor burgers. Voor de meeste burgers is dat maar goed ook, dus het is in de meeste gevallen ook niet erg, dat de regering niet helemaal eerlijk is.

Aan de andere kant is de regering ook heel goed in het niet nakomen van beloftes en verdraaien van "waarheden". Daar heb ik wel moeite mee, maar daar kun je als individu ook heel weinig aan veranderen.

Ze liegen ons niet vaak voor hier, ze snappen het gewoon niet.
Het zijn allemaal incompetenten.
Docterandusjes en juristen die totaal iets anders geleerd hebben dan het ministerie dat ze leiden vereist

Laten ze nou een ex-boer op landbouw zetten,
een ex-arts op gezondheidszorg,
een ex-docent op onderwijs etc.

Op ieder departement gewoon mensen uit de bijbehorende praktijk.
Mensen die snappen wat het is om boer, docent, arts etc. te zijn
.

Denk, dat dat weinig opschiet hoor. De gedachte erachter is wel goed, maar het is IMHO niet de meest geschikte oplossing.
Elke boer ziet zijn vak namelijk anders en heeft andere ideeën/idealen, die hij wil nastreven. Als je deze dan "macht" geeft, kunnen er hele rare dingen gebeuren.;)

Overigens zal de kennis gerust wel in huis worden gehaald bij belangrijke beslissingen.

goed topic , indd niet , ze houden alien info en ufo info achter.ik weet het zeker

heb jij overlaatst misschien onbegeleid getript? :scratch:

:D

Ze zullen wel informatie achterhouden als het hen maar niet schaadt etc, maar dit topic ruikt erg naar 'conspiracy theories'.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nee gestemd, omdat ik denk, dat heel veel informatie achter gehouden wordt voor burgers. Voor de meeste burgers is dat maar goed ook, dus het is in de meeste gevallen ook niet erg, dat de regering niet helemaal eerlijk is.

Aan de andere kant is de regering ook heel goed in het niet nakomen van beloftes en verdraaien van "waarheden". Daar heb ik wel moeite mee, maar daar kun je als individu ook heel weinig aan veranderen.

hebben wij niet gewoon het recht om de waarheid te weten?

denk dat ze weinig achterhouden. natuurlijk operaties van sf eenheden gaat men uiteraard niet aan de klok hangen maar denk dat men verder redelijk open is over het beleid.

Denk, dat dat weinig opschiet hoor. De gedachte erachter is wel goed, maar het is IMHO niet de meest geschikte oplossing.
Elke boer ziet zijn vak namelijk anders en heeft andere ideeën/idealen, die hij wil nastreven. Als je deze dan "macht" geeft, kunnen er hele rare dingen gebeuren.;)

Overigens zal de kennis gerust wel in huis worden gehaald bij belangrijke beslissingen.

Ik vind het eigenlijk best wel een goed plan... als iemand ingewerkt moet worden, doet ook degene met de meeste ervaring dat.
In ons vakgebied zie je toch hetzelfde? Van die klote-afdelingshoofden die nog nooit een inrichting van binnen hebben gezien en dan de lakens proberen uit te delen?

Zo zie ik de overheid dus ook... een minister zou dus best wat meer dieptekennis van zijn post mogen hebben. Iemand uit de praktijk trekken en die op die post neerzetten lukt natuurlijk ook niet, want dan krijg je zo'n garnaal uit Stadsknoal die niemand verstaat, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Vooral de Amerikaanse niet, de kans is groot dat die zelf Kennedy ombrachten.

Je hebt twee keuzes in een samenleving, of je legt alles bloot en iedereen slacht elkaar af. Zoals in de oudheid.

Of je kiest voor politiek hetgeen een schijnvertoning is onder het motto 'wat niet weet, wat niet deerd' met liegende pionnen als vertegenwoordigers.

Ik kies voor het laatste, hoewel ik dat nog steeds haat.

Niet de nederlandse regering iig
Hahaha, wat kan dit klein landje nou voor gruwelijke geheimen hebben:roflol:
Niks opzienbarends, maar Amerika
Das weer hele andere koek

Terug
Naar boven